Gå til innhold

Har Peppez Pizza Hjemmeside?

themanfrom

Anbefalte innlegg

Skrevet
Men egentlig så er det jo like dyrt å lage seg en "skikkelig" middag, eller noe annet enn pasta/kylling.

5589055[/snapback]

Neida. Poteter er kjempebillig, og en biff til en person koster ikke mer enn 40kr. Så slenger du til litt en fløte, hvitløk og ost + grønnsaker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Men egentlig så er det jo like dyrt å lage seg en "skikkelig" middag, eller noe annet enn pasta/kylling.

5589055[/snapback]

Neida. Poteter er kjempebillig, og en biff til en person koster ikke mer enn 40kr. Så slenger du til litt en fløte, hvitløk og ost + grønnsaker.

5589137[/snapback]

Grønnsaker koster jo en del, og man er jo to

Skrevet

Den nye lammepizzaen med hvitløk er rimelig digg...

Og ja, Peppes sjekker om du har penger på konto, men lar deg handle likevel, så lenge kortet ikke er sperret.

Skrevet
Den nye lammepizzaen med hvitløk er rimelig digg...

Og ja, Peppes sjekker om du har penger på konto, men lar deg handle likevel, så lenge kortet ikke er sperret.

5589200[/snapback]

Så lenge de ikke bryr seg så er jeg fornøyd jeg ;)

Skrevet

5589055[/snapback]

5589137[/snapback]

5589177[/snapback]

Hvis man er to så er det jo litt annerledes.

Skrevet

5589055[/snapback]

5589137[/snapback]

5589177[/snapback]

Hvis man er to så er det jo litt annerledes.

5589233[/snapback]

Det ble Heavy Heaven og California Dream

Skrevet

ble heavy heaven og tropical her, og jaggu meg spiste jeg hele greia... jeg som hadde tenkt å spare halvparten... der kan du se... ble god og mett da.. :)

Skrevet
For de som bor i nærheten av en avdeling av Pizzabakern, vil jeg på det sterkeste anbefale nr 4....

5586441[/snapback]

:dribble::dribble::dribble::dribble:

Håper de snart kommer til Molde!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...