Gå til innhold

OL, skal du følge med, og hva mener du om det?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var på skolen jeg også og fikk med meg stafettsprinten for menn på storskjerm i storefri :p .

Neida, ikke særlig storskjerm, var en liten lommeTV på 2" som en av lærerne hadde (han var den som satt og spiste i klasserommet vårt i dag, var 7-8 stykker deriblant meg, som flokka oss sammen for å se på :wee: .

Men synd med fjerdeplass til Norge i dag, men var det Bjørgen som ikke var helt i form enda, eller var det på grunn av at Ella Gjømle gikk i stedet for Hilde GP?

Når det gjelder menna, vil jeg påstå at hvis det hadde vært fristil på oppløpet der, hadde Hetland tatt han lett, men jeg tror de skulle bytta om altså at Svartedal hadde tatt siste, for han viste virkerlig krefter i dag!

Men hvis det er klassisk sprint stafett, er det ikke slik at det da er fristil på den individuelle sprinten?

 

Forrresten kjempebra av Halvard og Frode, synd de ikke kom høyere opp, må si jeg er ganske skuffet over Ole Einar :hm: .

 

Men curlingjentene knuste jo Sverige da! Og han Aksel lå på fjerdeplass før slalomen.

 

Men i år tror jeg nok ikke det blir så gull til Norge, kanskje vi får seks om vi er heldige.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Var på skolen jeg også og fikk med meg stafettsprinten for menn på storskjerm i storefri :p .

Neida, ikke særlig storskjerm, var en liten lommeTV på 2" som en av lærerne hadde (han var den som satt og spiste i klasserommet vårt i dag, var 7-8 stykker deriblant meg, som flokka oss sammen for å se på :wee:

:!: Ikke så stor akkurat. Nesten hele skolen så på det i friminuttet her. Er mange LCD TV'er rundt her på skolen, 2 stk i kantina som vi så på. (37" HDTV) :D

Lenke til kommentar

Jeg vil også ha en LommeTV.. Fant en ganske god pris her: TV-980 (Les mer om TV-980)

Fant ut at det er 450 NOK, nå vet jeg ikke hva frakten koster, men hvis vi plusser på 50 NOK på den, så er vi oppe i 500 NOK ikke så veeeldig ille, men ja, dyr likevel :hm: Dessuten er den vel ikke så aktuell neste uke, da en del har vinterferie, og om du bestiller den i dag kommer den kanskje ikke frem før til Lørdagen.

 

Forresten ble det stortap for Dordi & Co mot Sveits i går kveld.

Lenke til kommentar
Blir en spennende morgen det her!

Får håpe noen tar gull.

5601941[/snapback]

4. på kvinnene og 2. på menn i lagsprint. :(

5602499[/snapback]

Etter hva jeg har hørt, kan det ha med at Norge ga noe helt vakent med krefter i kvalifiseringen!? De vant med 17 sekunder til 2. plassen, noe som var helt unødvendig. Vet ikke om det var kvinnene eller menna som slo dem med 17, men både kvinnene og menna ga visstnok unødvendig mye.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...