Bytex Skrevet 26. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2006 Beth hadde en liten filosofi om at i Real Life ser man heller ikke hitpoint bars over alle man ser rundt om kring, så da trengte man det ikke i spillet heller. Men så kom det kjapt user mods som la til health bar..da putta de det like godt inn i en patch. Lenke til kommentar
Juke Skrevet 26. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2006 Det Bitex nevner er et godt eksempel på at realisme ikke alltid er en fordel i spill. Man MÅ man forenkle en del ting i spill for at folk skal gidde å spille. Skal man fjerne helseindikatoren på fiendene, må man samtidig sørge for at fiendene på andre måter viser omtrent hvor skadde de er, i form av at de blir blodige, at de begynner å sjangle, at de beveger seg tregere, etc. Men uten helseindikatoren i Morrowind fikk man jo så vidt jeg vet INGEN indikasjon på dette punktet, siden fiendene så like ut uansett hvor skadde de var, noe som verken er realistisk eller noen fordel gameplaymessig sett. Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 27. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2006 Noen som irriterte seg over at de brukte 3% av sitt voksne liv på å prøve å drepe Gods ol. for å så få: "OH NOES! YOU KILLED AN ESSENTIAL! LOAD LOAD LOAD" Litt smithe-powers for strevet hadde ikke vært foraktet. Lenke til kommentar
Hindmost Skrevet 27. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2006 Likte ikke de vulkan/ørken lignende omgivelsene i morrowind. Ser fram til mer "normal" natur i oblivion, litt snø og furuskog hadde vært fint Liker å spille som nord/warrior Ellers så var morrowind ganske bra Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 27. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2006 Jeg ble ganske enkelt gal av Cliff Racers. Det er det eneste store irritasjonsmomentet jeg kommer på i farten Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 28. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2006 (endret) Fatter ingenting av byen Vivec :S Skall finne en bok selger men han finst ikkje.. Finner bare en nede, men det er ikkje han. noen som vet kor han er?? Endret 28. februar 2006 av gas Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 28. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2006 (endret) Fatter ingenting av byen Vivec :S Skall finne en bok selger men han finst ikkje.. Finner bare en nede, men det er ikkje han. noen som vet kor han er?? 5679829[/snapback] Hvis det er en Argonian du skal eskortere til bokselgeren, så er jeg ganske sikker på at det er i samme etasje. Et tips er å først gjøre deg litt kjent med Vivec, så går alt mye bedre. Byen er bygget opp slik at interiørene er helt like, med tanke på ganger, dører etc. Gjør du deg kjent i én canton, så vet du hvilke dører som finnes i de andre. Tror jeg da. Endret 28. februar 2006 av MiSP Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 28. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2006 Hovedsaklig.... 1. At det var "for stort". Store områder å utforske er kult, problemet var bare at det var minimalt å utforske i Morrowind. Alt var så øde. 2. Ingen voice-over. Dette var jo ikke irriterende, men mer "irriterende". Ikke akkurat et minus, men det ville garantert vært et pluss med voice-over, slik som i Gothic 2. Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 28. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2006 Ser fram til mer "normal" natur i oblivion, litt snø og furuskog hadde vært fint Spiller var så øde å tamt til tider... Kjedelig å utforske.Grått og kjedelig samme hvor man så. Lenke til kommentar
bte Skrevet 1. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2006 (endret) Grunnen til at jeg slutta å spille morrowind var at det var så utrolig kjipt å leite etter neste quest... Fikk liksom vite i journalen at det ligger NW for en by, så ender det med at jeg leiter i 2 timer uten hell, da er jeg drita lei og avslutter. Og sånn gidder jeg ikke holde på, så gleder meg veldig til forenklet quest løping i Oblivion :thumbsup: Edit: Og VINTER. Skikkelig vinter og furuskog som pent sagt over! Endret 1. mars 2006 av bte Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2006 alle som har problemer med å gjøre quests eller finne ting. bør se på denne siden.. http://www.uhs-hints.com/uhsweb/morrownd.php Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 1. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2006 Håper att de gjør loggen på Oblivion mye bedre! Var vanskelig å finne questene, når man ikke husket hva de het eller hvilken side de sto på! Lenke til kommentar
Rewws Skrevet 1. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2006 Med henhold til "for stort" "alt for vanskelig".... det hadde vært mer kjedelig om du nesten ikke trengte og gjøre noe og alt løste seg av seg selv....litt av vitsen er jo og jobbe litt..lete litt...gjøre noe for og opnå sine mål....ikke gi opp....hvis man ikke liker utfordringer i et spill....kan man jo heller lage et spill som spiller seg selv.... også referert til som film..... Lenke til kommentar
HMaster Skrevet 1. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2006 Jeg håper forøvrig at Oblivion blir like "øde" som Morrowind. Å snuble over et shrine eller en dungeon bak hver eneste busk ødelegger litt av gleden av å finne noe. Ting blir på en måte mindre når det er for mye på et avgrenset område. Verden er jo litt øde. Lenke til kommentar
Istapp Skrevet 1. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2006 Nesten litt enig med HMaster her. Etter alle intervjuene å dømme så har jeg fått et intrykk av at det er FOR mye av alt. Håper faktisk ikke dette er tilfellet. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 1. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2006 Jeg håper forøvrig at Oblivion blir like "øde" som Morrowind. Å snuble over et shrine eller en dungeon bak hver eneste busk ødelegger litt av gleden av å finne noe. Ting blir på en måte mindre når det er for mye på et avgrenset område. Verden er jo litt øde. 5683397[/snapback] Det finnes mellomting mellom huler annenhver meter man går og _INGEN TING_ i det hele tatt i en mils omkrets. Jeg tenker ikke på at det skal være ting å finne overalt. Jeg tenker på at spillet kan være litt frodig her og der (vi vet jo alle at Oblivion blir sånn). Lenke til kommentar
Juke Skrevet 1. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2006 (endret) MeTa][iC kom meg i forkjøpet gitt, men jeg poster min post likevel: Greit nok at det godt kan være øde i den forstand at det ikke dukker opp et shrine bak hver busk og slikt, men terrenget trenger ikke se ut som en livløs ørken mesteparten av tiden av den grunn (slik det dessverre artet seg i Morrowind). De kunne i såfall funnet på noe for å gjøre det mer interessant, som f.eks. å ha med flere dyrearter og slikt, og kanskje flere kule naturfenomener eller noe i den duren også. Mer variasjon for å gjøre ørkenen LITT mer interessant, enkelt og greit. Spillutviklerne kan alltids unnskylde seg med at verdenen SKAL være slik, men da får de i såfall tåle å høre at folk misliker den delen av spillet også. Når det gjelder Oblivion, så skal det bli spennende å se hva de gjør ut av det. Det ser i allefall ut til at naturen kommer til å bli litt mindre trist enn det vi så i Morrowind om ikke annet, så får vi håpe at det ikke blir til at man til stadighet snubler over shrines og dungeons uansett hvor man beveger seg. Endret 1. mars 2006 av Juke Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 4. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2006 Hmmm... Den tingen som irriterte meg er at jeg kjøpte det i Frankrike sånn at jeg ikke forstod noe... Bah! Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 5. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2006 Hmmm... Den tingen som irriterte meg er at jeg kjøpte det i Frankrike sånn at jeg ikke forstod noe... Bah! 5701330[/snapback] Uff, den er lei. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 5. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2006 Cliff Racers er like irriterende som Murlocs i WoW. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå