Gå til innhold

Mandokir post-patch. Helt banan.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Noen som har tatt Bloodlord Mandokir etter patchen ennå?

Er enig i at han trengte å sprites opp, for før patchen kunne jeg som tank ta ham med en gang, og holde ham gjennom hele fighten. Når raptoren døde - shield wall up - 15 sekunder cruise control hvor healere får summa seg, nuke til døde. Kjedelig.

Så tenkte vi at vi skulle prøve ZG etter patchen igår. Jeklik kan bruke silence når hun flyr vekk nå, den fikk vi i trynet. Venoxis så det ikke ut som var så mye nytt med. Mar'li er nok mer behagelig for guilder som skal ta henne første gang nå, ikke fullt så sinnsyk på darting og ikke SÅ mye poison spam.

Men. Så kommer vi til Mandokir. Ja, han raringen på raptor som roper ding hver gang han levler. Som nevnt ovenfor har vi alltid hatt full kontroll på ham. (Vi begynte MC for en måned sia, så brorparten er ~tier0-equippa, you get the idea.) For det første er han mye mer glad i å bryte aggro nå. For det andre slår han mye hardere. For det tredje går han HELT noldus når raptoren dør, var snakk om 2500 dps (i tillegg til eventuelle stakkarer i nærheten, whirlwinden hans svir godt) når jeg kjørte might-equip isteden for defense-gear. Og så fearer han når han charger andre. Jøje meg, var mye å passe på for en gjeng som bare har vært vant til å stå og fyre løs på ham.

Mandokir etter patchen anbefales på det varmeste! Kjempemoro å ta ham nå! :)

Endret av JayHeM
Videoannonse
Annonse
Skrevet

blir godt med litt vanskeligere ZG, for det er alt for lett nå... vi satt ZG på farm status denne uken, men etter patchen så må vi kanskje revudere det ^^

Skrevet

Merka at roguene vi hadde med nå døde som fluer, så jeg tror ranged dps mot Bloodlord bør hjelpe en del. Da slipper man all den dingingen også ;)

Hakkar er ganske vanskelig nå. Etter 3 forsøk vil jeg påstå han er vanskeligere enn Ragnaros, men vi får nå se en dag guilden er samlet.

Skrevet

Vet ikke helt enda, skal i ZG senere idag så får se. Om Mandokir er som du sier så er det jo ikke så veldig mye forskjell fra måten vi pleier å ta han på. Splitter Mandokir og raptor'n og det går bra, så satser på at det kommer til å funke nå og. Ettersom du sier Mandokir går amokk om du dreper det søte ridedyret hans først :p.

Gleder meg først og fremst til Hakkar, han var jo skikkelig freeloot før ^_^.

Skrevet

Offtanke raptor er MYE mana kasta bort. Det er helt fint mulig å overleve ragen hans. Vi har alltid tanka han nede mens alle står og skyter løs på ham bak spyda, lykke til med den strategien nå.

Skrevet

Han har gjort det der mot oss før patchen, så jeg tviler på det er noe nytt.

Altså at han blir helt raptus og fearer, etc. Skjedd før patchen. Men det er ikke hver gang det skjer at han fearer.

Skrevet

Vi tok hele ZG i går. (farm status)

Vi hadde ikke noe problem verken med bloodlord eller Hakkar, men de var vanskligere,, men slett ikke akuratt med de alikevel..

Skrevet

Vi kjørte ZG i dag og i går.

I går:

Panter boss --> LETT

Tiger boss --> LETT/middels

Summona en boss (rogue ting) --> Middels

Summona en boss nede ved vannet --> Middels

Danseren - aka Jin'do the hexxer --> Drithard som alltid, men vi hadde litt ekstra tid så vi måtte jo prøve igjen, fikk han ned mot 50% bare.

I dag:

Flaggermus boss --> Middels, wipa føste gangen av en eller annen grunn - mye pga at hun fikk gi seg selv liv en gang og folk som fikk bomber på seg og ikke flytta seg fort nok.

slange boss --> Bugga så 5 personer døde umiddelbart ved starten av kampen, ellers LETT.

spider boss --> LETT

Bloodlord --> Middels, hadde ikke mer problemer enn før, men i følge healere/MT slo han hardere enn før. Rogues hadde ingen problemer med å holde seg i live heller. Droppa sverdet sitt gjorde han også.

Hakkar --> Måtte gi oss tidlig da noen måtte gå så vi fikk aldri prøvd :(

Skal nevnes at vi ikke har begynt på MC/onyxia enda. så det er snakk om tier 0 og en god del grønt enda.

Skrevet

Alle aspects var easy imo. Merka ikkeno særlig forskjell på Bloodlord.

Hexxer var like stor utfordring som vanlig. Har dog fortsatt ikke skjønt hva endringen på shadows var godt for (de er undead nå).

Hakkar... NURF. Greit nok at han var for lett før, men det finnes en mellomting. ZG skal liksom være mulig for pickup-raids... GG Blizz.

Skrevet
Har alltid drept mounten hans, og jeg syns ikke fighten var noe vanskeligere enn før overhodet egentlig. :p

5585926[/snapback]

Hexxer er simpel bare de som får cursen, klarer å drepe 1 -2 undead som spawner.. Og rouge tar Totem med enn gang de spawn

Skrevet
Vi kjørte ZG i dag og i går.

I går:

Panter boss --> LETT

Tiger boss --> LETT/middels

Summona en boss (rogue ting) --> Middels

Summona en boss nede ved vannet --> Middels

Danseren - aka Jin'do the hexxer --> Drithard som alltid, men vi hadde litt ekstra tid så vi måtte jo prøve igjen, fikk han ned mot 50% bare.

I dag:

Flaggermus boss --> Middels, wipa føste gangen av en eller annen grunn - mye pga at hun fikk gi seg selv liv en gang og folk som fikk bomber på seg og ikke flytta seg fort nok.

slange boss --> Bugga så 5 personer døde umiddelbart ved starten av kampen, ellers LETT.

spider boss --> LETT

Bloodlord --> Middels, hadde ikke mer problemer enn før, men i følge healere/MT slo han hardere enn før. Rogues hadde ingen problemer med å holde seg i live heller. Droppa sverdet sitt gjorde han også.

Hakkar --> Måtte gi oss tidlig da noen måtte gå så vi fikk aldri prøvd :(

Skal nevnes at vi ikke har begynt på MC/onyxia enda. så det er snakk om tier 0 og en god del grønt enda.

5591125[/snapback]

Wipa dere på flaggermus-bossen men syntes tigerbossen var lett? Wow, den var ny.

Skrevet

Hexxer er simpel bare de som får cursen, klarer å drepe 1 -2 undead som spawner.. Og rouge tar Totem med enn gang de spawn

5592323[/snapback]

rogues på totems? kanskje hvis du er ally, vi kjører shaman og en warrior eller to på dem.. Også, prøv å ha en warrior med MS som konstant har en MS på jindo så han ikke healer så mye...

Ellers, vi tok alle aspektene og prøvde på hakkar. Det har vært en skikkelig nerf, for vi brukte vel bare 2 timer eller noe på aspektene. hakkar var derimot langt mer kaotisk enn hva jeg hadde trodd da jeg leste om hvordan de hadde buffa han..

Skrevet (endret)

Jeg spiller priest, og merka at Mandokir absolutt slår hardere nå.

Vi wipa til og med første gangen, noe som ikke har hendt på en god stund..

Tanken mista aggro, bloodlord charga rett inn i ranged-gruppa, whirlwind og plutselig var det 7-8 døde liggende (dette var da etter raptoren var død).

Andre gangen gikk det egentlig veldig greit, tanken fikk et par harde slag mot seg, men gikk greit med bare litt ekstra healing. 0 deaths på andre forsøk.

OC-Freak: Jeg heller kan ikke skjønne at du synes flaggermusbossen var middels vanskelig mens tigeren var lett. :)

Edit: Vi drepte raptoren først forresten.

Endret av ZiggWarth
Skrevet

Buffen som bloodlord får er +50 dmg (ikke %) og +60% attack speed. Vet ikke hva den var før patchen, men vi merka ikke noe særlig forskjell.

Alle bossene blir veldig enkle med litt ekstra dps. Tok bat bossen før den første bomba traff bakken og panter før andre vanish osv...

Hakkar var mye mer artig nå... wipa faktisk et par ganger fordi folk ikke klarte å skyve fra seg den gamle taktikken tror jeg :S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...