Gå til innhold

hvilken class burde jeg velge..

Anbefalte innlegg

Skrevet
Enig med cheezcake.. En annen ting.. Tenk deg en gnome warlock..

Gnome warlock! En gnom som er warlock.. Passer ikke helt.

5574113[/snapback]

en orc som er warlock da? er det så mykje bedre?

5574786[/snapback]

Har jo +damage på pet da. Og bra stun resistance.. Men Orc Warlock er ikke helt min greie. Ud ftw :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Warlock endgame:

"BANASH!! OMG WTF!!"

"SS plz, come on lazy lock"

"Drain mana!! gogogo drain!"

"IMP! nooblock!!"

kort oppsumert mitt år som warlock 2005/2006. En undead, en alliance, begge Bwl geared og det var ikke no forskjell når jeg gikk til alliance, man gjør det samme.

Du trur du vil outdmg mages, rogues, warriors? Trur igjen. Kanskje i en single fight, men aldri i lengden, warlocks er verdiløs som dmg dealere. Men uunværlig i et hvert raid (hvertfall alliance, horde har jo shamans), og du har 8/8 Nemesis før Maintank kan si "Wrath 3set bonus! yay"

Edit: Ikke misforstå, jeg elsker classen beste som er.  :w00t:

5574501[/snapback]

Ikke i det hele tatt sånn jeg har det, _eller_ de jeg kjenner som spiller lock. Andreplass i Mc på damagelist skjer det.. Over både rogues og warriors ;)

5574797[/snapback]

Har det slik jeg også. Kommer "høyt" på damage done (10 - 6), selv om jeg alltid ber om å være banisher der det trengs. En dag jeg ikke kommer i MT party skal jeg ofre den stakkars succubusen min og ikke være banisher, da blir det nokk høy damage. :)

"

"BANASH!! OMG WTF!!"

"SS plz, come on lazy lock"

"Drain mana!! gogogo drain!"

"IMP! nooblock!!" "

Dette foregår ikke i guilden min. Så lenge jeg ikke er i MT party, og det heller ikke er andre gode grunner for litt ekstra HP, så kan jeg gjøre nesten hva jeg vil.

Endret av Torinogut
Skrevet
Glemte å nevne at 50% av de i ubrs raid osv vil ha summons..

Mitt svar til dem er: Move you lazy ****, or leave the raid ! :@

5575409[/snapback]

Aldri noe problem for meg etter jeg fikk 28slottern, har alltid 28 summons i meg, og det har aldri vært for lite.

Locks >10 på dmg lista, må være slitsomt.

Bwl og Mc = Kaffe og kaker, eller middag og en film mens jeg slenger opp en SS av og til. Warlock er så avslappende i raiding.

Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
Skrevet
Enig med cheezcake.. En annen ting.. Tenk deg en gnome warlock..

Gnome warlock! En gnom som er warlock.. Passer ikke helt.

5574113[/snapback]

jeg synes at gnome passer bra til warlock og mage jeg :)

like bra som undead eller kanskje bedre for en undead warlock er litt smartere enn hva en zombi burde vært :p

5574338[/snapback]

Les litt WoW Lorde du, undeads er ikke noe mindre smarte enn de andre rasene.

5574372[/snapback]

tok du an ikke :!:

Skrevet

Siden jeg ikke gidder å lage enda en ny "hvilken class" tråd, så poster jeg bare her:

2 venner av meg begynner med WOW i morgen, vi skal spille i lag alle 3. Hvilke klasser passer godt i lag?

De andre to hadde lyst å være shaman og mage. Hadde kanskje passa best om jeg var Warrior da?

Skrevet
Siden jeg ikke gidder å lage enda en ny "hvilken class" tråd, så poster jeg bare her:

2 venner av meg begynner med WOW i morgen, vi skal spille i lag alle 3. Hvilke klasser passer godt i lag?

De andre to hadde lyst å være shaman og mage. Hadde kanskje passa best om jeg var Warrior da?

5579101[/snapback]

Ja, eller druid/priest.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...