Gå til innhold

Tråden for syke asiater!


P-in-P

Anbefalte innlegg

Å hjelpes meg den knivdama var skummel. Skulle jeg prøvd noe lignende hadde jeg endt opp med "my fingers" pussle spill.

 

Bar dama var jeg ikke like imponert over. Hu snurra jo bare flaska hit og dit, har sett mer imponerende stunts fra en bartender enn det der.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
God damn in hell!

 

http://www.funlol.com/funpages/asian-knife-girl.html

 

Skjønner virkelig ikke at hun der har alle fingra i behold :hmm:

5775531[/snapback]

Det er da ikke så vanskelig å gjøre noe som ser imponerende ut med en slik kniv. Den har to håndtak som omslutter kniven, og bladet er bare skarpt på den ene siden. Så lenge man holder i "rett" håndtak er det ingen fare for å kutte seg uansett hvor mye man prøver.

 

Jeg har en slik kniv selv, kan ingen triks, men det ser imponerende ut når jeg vifter den fort i alle retninger som hun der likevel.

 

(Er det butterfly-knife eller noe sånt den heter mon tro..?)

Lenke til kommentar
hihihihihhi http://www.download.com/Super-Mario-Bros-3...tml?tag=lst-0-2 hihihih

5584825[/snapback]

Den der er dessverre bevist at er fake :hm:

 

 

edit: Eller, jeg påstår ikke at den er fake lenger.. Det er fremdeles bare mange spekulasjoner.. men jeg kunne sverge på at jeg så en side en gang med en lang gjennomgang på hvorfor den var fake..

5584872[/snapback]

 

Jeg ved at den ikke er fake... Min rekort i at gennemføre Super Mario 3 er på 16 minutter og 26 sekunder. Én fra Nintendome.dk har den nede på 14 minutter og 11 sekunder, så det kan altså lade sig gøre :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...
Hmmm, det der vet jeg ikke en gang om er lovlig å poste på forumet eller i det hele tatt i Norge...

 

Å det har fint lite med tråden å gjøre, det samme gjelder for Hard Gay.

6143943[/snapback]

øhm.. sist jeg sjekket er denne tråden "tråden for syke asiatere" og jeg vet ikke angående din dømming av de to siste der, men etter min personlige dømmekraft vil jeg kunne påstå at det der var fuckings syke asiatere. med andre ord: de har lat med denne tråden å gjøre!

 

dessuten er sladden fjernet + det var sensurert

Lenke til kommentar
dessuten er sladden fjernet + det var sensurert

 

Det er fortsatt en hund som slikker henne i skrittet...

 

Det er mange asiater her i denne verden som får til ting som strider mot all fornuft og fysikk så hvorfor ikke lage en liten tråd dedikert til de?

 

Jeg ser ikke noen store prestasjoner i å bli slikket i skrittet av en hund eller å opptre som HG så nei det har ikke noe med tråden å gjøre! Neste gang så får du lese første post også før du begynner å argumentere...

Endret av P-in-P
Lenke til kommentar
dessuten er sladden fjernet + det var sensurert

 

Det er fortsatt en hund som slikker henne i skrittet...

 

Det er mange asiater her i denne verden som får til ting som strider mot all fornuft og fysikk så hvorfor ikke lage en liten tråd dedikert til de?

 

Jeg ser ikke noen store prestasjoner i å bli slikket i skrittet av en hund eller å opptre som HG så nei det har ikke noe med tråden å gjøre! Neste gang så får du lese første post også før du begynner å argumentere...

6147720[/snapback]

jeg har vel lest første post, serriøst jeg syns det å bli slikket nedentil av en hund på tv strider mot all fornuft. om du gjør dette til vanlig, enjoy!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...