Gå til innhold

Nett tv med nrk1, nrk2 og tv3 gratis :D

VikinGz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje litt sent, men Liverpool-Arsenal går på følgende kanaler/program:

StarSports(SOP cast/TVKoo/TVAnts/PPStream PPLive/MYsee

Dragon Tv( PPStream/PPLive/TVAnts

Skrevet
Kan ikke si at de nye versjonene har ført til det bedre... Men, det kommer vel helst av at det ikke er så mange brukere online nå

5605772[/snapback]

Jeg prøver å oppdatere, men får bare den samme beskjeden om å oppdatere hele tiden. :thumbdown:

Skrevet

Noen som har peil på om det er mulig å skifte kanal "eksternt". Dvs, fremfor å trykke på en kanal i programmet? Vært kult om programmet inkluderte en http server som gav en side der du kunne endre kanal som vart streamet.

Skrevet

Vet ikke hvordan,men jeg streamer Discovery nå.. den er for ASIA,men de snakker jo engelsk..bare kinesisk tekst eller noe.. får forresten bare asiske kanaler.. hvordan får vi norske?

Skrevet

jeg har nå prøvd meg på dette programmet men får det ikke til å virke, det eneste som skjer er at programmet sier at det trengs å oppdateres, noe jeg har gjordt ørten ganger, uten at det hjelper. jeg har siste versjon av WMP så tror ikke det kan være problemet.

hva står det på versjonen dere har ? hos meg er det 060215F

Epz.

Skrevet
Vet ikke hvordan,men jeg streamer Discovery nå.. den er for ASIA,men de snakker jo engelsk..bare kinesisk tekst eller noe.. får forresten bare asiske kanaler.. hvordan får vi norske?

5607167[/snapback]

TV-M: Tv 1

TV-M: Tv 2

TV-M: Tv 3

Er de norske kanalene men det er ikke alltid de står der.

Skrevet
jeg har nå prøvd meg på dette programmet men får det ikke til å virke, det eneste som skjer er at programmet sier at det trengs å oppdateres, noe jeg har gjordt ørten ganger, uten at det hjelper. jeg har siste versjon av WMP så tror ikke det kan være problemet.

Epz.

5607502[/snapback]

215F er vel siste tror jeg. Den fungerer i alle fall glimmrende her

Skrevet

Epz.

5607502[/snapback]

215F er vel siste tror jeg. Den fungerer i alle fall glimmrende her

5607609[/snapback]

Is it someone in Norway that have a server (xeon/1G mem/40G HDD) + TV reciever+ 15M band width. Then you can send up a channel, it is only one server in Norway now. Please help to get more channel on TVkoo. If someone have 100M upload they can serv 15 channel. 3 channel about 25M Bandwith.

Contact [email protected] and give him the server code and name. Then him install tvkoo server remote. But you cant serv a channel with sex or no news on China!

Skrevet (endret)

Interresant, da kom det litt mer info tydeligvis. Synd jeg ikke har nok båndbredde til noe slikt

Edit: leif

Endret av tZar
Skrevet
Is it someone in Norway with 100Mbit out?

5608398[/snapback]

Not many... maybe some students and some companies. Most users in Norway have a ADSL connection with limited upload bandwidth

Skrevet

noen som får noen norske kanaler opp nå? eller vet hvilken kanal som sender noe OL, det tar så lang tid å få fram kanalene her, så jeg ville helst slippe å måtte lete gjennom alle kanalene :p

Skrevet (endret)

Nei nå får jeg ikke en eneste Norsk kanal :(

Dårlig gjort. De kunne jo vente til etter OL med å fjerne dem.

Hva skal jeg gjøre nå da? Begynne å jobbe??

Endret av albe
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...