Gå til innhold

Nett tv med nrk1, nrk2 og tv3 gratis :D

VikinGz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ett program som heter Super Internet TV. Her er det også drøssevis med kanaler, men hvilke kanaler som er har jeg ikke fått sjekket enda.

Det sies at dette programet skal være meget bra, finner masse amerikanske og engelske kanaler der, samt svenske og en del fra mange andre land.

Skrevet
Hvilken port bruker det? Er det kun port 80?

5599820[/snapback]

Ta en netstat mens du ser på en kanal, så finner du det ut.

Start -> Kjør -> cmd -> netstat -n

Skrevet

Får du opp et rødt kryss, så trykk mange ganger på kanalen mens du stenger nye meldingsbokser med å trykke på ESC, fungerte til slutt her.

Skrevet
Går det ann å få tak i et program som kan lagre deler av tvsendingene? Eller må jeg ha et program som "tar opp" hele windows.

5604065[/snapback]

Lurer på det samme.

Hadde også vært nyttig ved streaming fra kilder som tv2 web tv også (bedre bildekvalitet). Finnes slikt et program, og hvis man må "ta opp windows", hva bør da brukes?

Skrevet (endret)

Er det noen som har fått det til å fungere med xbox?

Jeg får bare opp: MPEG: no sound stream found -> no sound

Det fungerer fint å buffre det til en annen spiller på samme pcen.

Edit: Det fungerer også å streame til en annen pc på nettverket. Kan det være et codec-problem?

Endret av aavar
Skrevet
Nå er det bare å finne en kanal som viser Liverpool - Arsenal kl 9 i kveld!

Er det noen her som vet hvor den går på TVkoo?

Heia Liverpool :D

5604822[/snapback]

Går vel på ESPN China?

Skrevet (endret)

Det var noe veldig til nye versjoner som var kommet i kveld

Noen som har lagt merke til "?" knappen oppe i høyre hjørne, og ev. funnet ut hva man kan gjøre der?

Endret av tZar
Skrevet

OK.... tror den bare var i versjon 215D, finner den ikke igjen i 215E. Ev. er den bare tilgjengelig om man ikke får koblet til trackeren

Skrevet

Etter at jeg har oppdatert ca 3-4 nye versjoner bare i kveld, er programmet helt klikka! Kommer ikkje inn på noen kanaler.. Den bare bufrer hele tiden! :S

Skrevet

Kan ikke si at de nye versjonene har ført til det bedre... Men, det kommer vel helst av at det ikke er så mange brukere online nå

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...