Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Crawford's store Sex Tråd!


Mattlakk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sextråd! :dribble:

 

Min nye favorittråd. :)

 

Har ikke hatt meg med noen, holdte på med en, men heldigvis droppa jeg det. Hun har hatt seg med 17 stykker de to siste månedene, så det var vel ikke noe å bryte jomfrudommen med. :p

 

Faen ass, hun var jo fin og greier, ødelegger seg selv dissa felleshøla ass. :no:

Lenke til kommentar
Sextråd!  :dribble:

 

Min nye favorittråd. :)

 

Har ikke hatt meg med noen, holdte på med en, men heldigvis droppa jeg det. Hun har hatt seg med 17 stykker de to siste månedene, så det var vel ikke noe å bryte jomfrudommen med. :p

 

Faen ass, hun var jo fin og greier, ødelegger seg selv dissa felleshøla ass.  :no:

5562160[/snapback]

Kjenner godt til typen selv, innen begge kjønn. :roll:

Lenke til kommentar
Noen som fikk med seg Tyra Banks show sist fredag? 35 år gammel jomfru som var der.

5562097[/snapback]

Hmm.. Lurer på hva som får folk til å holde seg. Religion o.l. har vel kanskje noe med det å gjøre?

 

Edit: Leif

5562126[/snapback]

 

Nei, hun ville spare seg til hun giftet seg. Hun har faktisk ikke kysset forloveden sin heller, det skulle de vente med til bryllupet.. :roll:

Lenke til kommentar
Noen som fikk med seg Tyra Banks show sist fredag? 35 år gammel jomfru som var der.

5562097[/snapback]

Hmm.. Lurer på hva som får folk til å holde seg. Religion o.l. har vel kanskje noe med det å gjøre?

 

Edit: Leif

5562126[/snapback]

 

Nei, hun ville spare seg til hun giftet seg. Hun har faktisk ikke kysset forloveden sin heller, det skulle de vente med til bryllupet.. :roll:

5562177[/snapback]

For en opplevelse hun må få når de gjør det første gang da. ;)

Lenke til kommentar
Sextråd!  :dribble:

 

Min nye favorittråd. :)

 

Har ikke hatt meg med noen, holdte på med en, men heldigvis droppa jeg det. Hun har hatt seg med 17 stykker de to siste månedene, så det var vel ikke noe å bryte jomfrudommen med. :p

 

Faen ass, hun var jo fin og greier, ødelegger seg selv dissa felleshøla ass.  :no:

5562160[/snapback]

Kjenner godt til typen selv, innen begge kjønn. :roll:

5562165[/snapback]

KJenner til ei slik ei. Ho fikk klamydia eller noe sånt...

En annen bekjent fikk sopp ta no slag der nede på snurrebassen :sick:

Endret av tu30r6
Lenke til kommentar
Sextråd!  :dribble:

 

Min nye favorittråd. :)

 

Har ikke hatt meg med noen, holdte på med en, men heldigvis droppa jeg det. Hun har hatt seg med 17 stykker de to siste månedene, så det var vel ikke noe å bryte jomfrudommen med. :p

 

Faen ass, hun var jo fin og greier, ødelegger seg selv dissa felleshøla ass.  :no:

5562160[/snapback]

Kjenner godt til typen selv, innen begge kjønn. :roll:

5562165[/snapback]

KJenner til ei slik ei. Ho fikk klamydia eller noe sånt...

En annen bekjent fikk sopp ta no slag der nede på snurrebassen :sick:

5562654[/snapback]

 

Owned. :cool:

Lenke til kommentar
Sextråd!  :dribble:

 

Min nye favorittråd. :)

 

Har ikke hatt meg med noen, holdte på med en, men heldigvis droppa jeg det. Hun har hatt seg med 17 stykker de to siste månedene, så det var vel ikke noe å bryte jomfrudommen med. :p

 

Faen ass, hun var jo fin og greier, ødelegger seg selv dissa felleshøla ass.  :no:

5562160[/snapback]

 

Så lenge dere bruker kondom så kan det jo bli heftig med en litt trent dame da :p

Lenke til kommentar
Så lenge dere bruker kondom så kan det jo bli heftig med en litt trent dame da :p

5562873[/snapback]

Spørsmålet er vel hvor man lærer ved å sex med 17 gutter (et tall jeg forøvrig stiller meg noe skeptisk til) som høyst trolig bare presser på i håp om å bli ferdig før basseluskene inntar penisen deres.
Lenke til kommentar
Rollespill er et must!

Det feteste som finnes!

Sexrollespill ftw.

5557610[/snapback]

 

*kremt*

 

"Yarr, I am ye scurvey pirate! I smell thy girlie umm and yaharr (!!) she is nakkedd!"

 

"Oh no, the verydirtybuthandsome pirate is getting naked and he is wal... oh, well hello there! :love: "

 

"Yarr, sit on thee saber, melady!"

 

:shrug:

Lenke til kommentar
Så lenge dere bruker kondom så kan det jo bli heftig med en litt trent dame da :p

5562873[/snapback]

Spørsmålet er vel hvor man lærer ved å sex med 17 gutter (et tall jeg forøvrig stiller meg noe skeptisk til) som høyst trolig bare presser på i håp om å bli ferdig før basseluskene inntar penisen deres.

5562896[/snapback]

 

Ok, sex - i form av samleie kan jeg være enig at blir litt drøyt. Men sex - i form av ikkesamleie. :) + noen sex - i form av samleie. ;)

Lenke til kommentar
Det er jo aldri trygt å ha sex da. Når som helst kan en celle komme gjennom og du får en ny måndtlig utgift i 18 år.

 

Tenk på det neste gang du har sex du. Kan du ikke betale så faen ikke ha sex.

5559078[/snapback]

 

Hva om vi alle forblir jomfruer? Da hadde vært kickass tøft! :p

 

Jeg har ligget med 4 (5 mener noen ;)) og er 16 år. Skal sies jeg har hatt griseflaks da. Sånn at dere ikke bare tror jeg skryter av hvor sexy jeg er :p

5559214[/snapback]

Det måtte bare nevnes liksom?

5560709[/snapback]

 

Det er det tråden handler om liksom...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...