Singh tha king Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 (endret) Nordmenn bruker 20milliarder hvert år på klær. Hva mener du? (utgangspunktet er topicen) Endret 4. februar 2006 av Singh tha king
medlem-90636 Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Nordmenn bruker 20milliarder hvert år på klær. Hva mener du? (utgangspunktet er topicen) 5550272[/snapback] Trivselsfaktor Hadde aldri i verden følt meg komfertabel i ei bukse fra H&M eller Cubus
Anette_ Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 For meg er det trivselsfaktor på høyt nivå, ca ingenting er som er skikkelig shoppingtur. Elsker rett å slett å handle klær, vesker, sko osv. Det er en helt egen og veldig god følelse..
PlatinumFlyer Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Tror ikke nødvendigvis merke har så mye og si, men trivsel er uten tvil meget viktig.
Den Røde Tsar Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Sløseri av aller værste slag. Motevarer er total skitt som vi skal ligge unna. rosa pannebånd NEI TAKK! stridsutrustning YES SIR!
Lolliken Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Handler sjelden klær, og når jeg først kjøper klær går jeg amok på dressmann eller noe sånt. Gidd aldri å handle på overprisete sjapper som Solid etc.
Mirann Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Jeg elsker å shoppe. Klær, vesker, smykker og ikke minst sko! Bryr meg ikke noe om moten, på den måten at jeg må følge det som er in. Men så klart, man blir jo påvirket av hva som er på mote og blir deretter farget av hva man synes er fint. Men jeg er absolutt ikke opptatt av merker og sånt. Jeg kjøper klær og sko jeg synes er fine, ikke avhengig av merke. For meg er nye sko lykke
:---{D Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 For meg er det både og. Det er digg med gode klær, men det er irriterende at det er så overpriset.
Killerquo Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Jeg kler meg i det jeg liker...bukser er jeg ekstremt kresen på...er noe med at t-skjorter og gensere som jeg ofte liker koster litt mer, men innimellom finnes de til røverpriser!
agony Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Hadde aldri i verden følt meg komfertabel i ei bukse fra H&M eller Cubus Dette jeg mener blir så feil, er ikke snakk om at klæra er dårlige eller noe, men det faktumet at de blir solgt på cubus mm. Ikke rart ungdom blir mobba for hva de går i med sånne holdninger. Skoleuniform ftw (kanskje mest fordi jeg er ferdig på skolen). Men jeg er kresen på klæra mine selv, handler hva jeg liker, og trives i, uten å se på pris.
endrebjo Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Helt klart sløseri. Jeg klarer meg fint med 4 sett med enkle klær.
invalid_user Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Handler sjelden klær, og når jeg først kjøper klær går jeg amok på dressmann eller noe sånt. Gidd aldri å handle på overprisete sjapper somSolid etc. 5550520[/snapback] Hiver meg på her.. Mote og mote, så lenge klærne er fine, siviliserte og litt kule, er jeg fornøyd. Men jeg er gal etter sko!
thomasr Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Trivsel, men økende forbruk/høye priser tilsier ikke nødvendigvis økt trivsel for min del. Gjennomtenkte detaljer, perfeksjonert konstruksjon og godt håndverk, derimot...
sixx Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 kan godt handle klær på frelses armeen om nødvendig jeg...ingen ser forskjell på om jeg har ei svart t shorte derfra eller fra hennes å mjaurits.... man må trives i sine egene klær... men det er veldig upersonlig stil å gå rundt med moteklær mener nå jeg..."alle" har det liksom, å det er kjipt!!
master air Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Helt klart sløseri. Jeg klarer meg fint med 4 sett med enkle klær. 5550783[/snapback] 4? Det er da helt umulig. Jeg syns det er trivselfaktor, bare synd mange av klærene er ganske dyre .
LarsP Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Skoleuniform ftw (kanskje mest fordi jeg er ferdig på skolen). 5550768[/snapback] Jeg har alltid hatt sansen for skoleuniformer.
medlem-90636 Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Hadde aldri i verden følt meg komfertabel i ei bukse fra H&M eller Cubus Dette jeg mener blir så feil, er ikke snakk om at klæra er dårlige eller noe, men det faktumet at de blir solgt på cubus mm. Ikke rart ungdom blir mobba for hva de går i med sånne holdninger. Skoleuniform ftw (kanskje mest fordi jeg er ferdig på skolen). Men jeg er kresen på klæra mine selv, handler hva jeg liker, og trives i, uten å se på pris. 5550768[/snapback] Vel, om ei bukse fra H&M hadde sett bra ut på meg hadde jeg sikkert vurdert det, men slikt er veldig individuelt. Jeg er utrolig kresen på bukser. Ei dongeribukse til 1700 er deeeeilig å ha på seg, å den varer lenge, og jeg vil helt garantert bruke den MYE. Når alternativet er å kjøpe ei bukse til 400 som sitter sånn noenlunde og blabla som jeg ikke kommer til å bruke noe særlig...
Lolliken Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Skoleuniform ftw (kanskje mest fordi jeg er ferdig på skolen). 5550768[/snapback] Jeg har alltid hatt sansen for skoleuniformer. 5551144[/snapback] Hadde det vært sånne skoleuniformer hadde jeg for svarte meg gått om igjen på skolen til ble 30
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå