Gå til innhold

Hvordan er din personlighet?


Enceladus

Anbefalte innlegg

Skal vi se...

 

Jeg er egentlig i utgangspunktet en ganske påpen person men tidvis oppfører jeg meg helt omvendt av dette. Lukker følelser, mm. inne, usosial osv...

(Men dette skal forhåpenligvis forandre seg...) Kan vel si at det er i forandring, er til tider veldig sjenert(les: VELDIG), til tider det helt omvendte. Synes helt fremmede mennesker ofte kan være greiere å snakke med en noen jeg har kjent lenge.

 

Jeg er utrolig glad i musikk. Mange som sier de er glad i musikk men jeg ELSKER musikk. Musikk betyr mer for meg enn mye annet. Musikk kan tidvis påvirke meg veldig mye, på både godt og vondt. Jeg er på ingen måte bundet av sjanger, men av en eller annen grunn så mye metall og prog. Det som kanskje er mest relevant ang. personlighet er vel at mesteparten av musikken jeg liker er melankolskk eller sint. (Har noe glamusikk :p)

 

Jeg hater løgn. Dette fører til at jeg så godt jeg kan prøver å være ærlig, så ungår det så fremt jeg kan. Dette inkluderer hvite løgner. (Jeg tror ikke noen aldri lyver, men jeg vil påstå at jeg kanskje prøver mer enn gjennomsnittet) Jeg elsker en god diskusjon, seriøs eller fulstendig tullete. Er tidvis _veldig_ kverrulant. Jeg tenker mye, litt for mye ifølge en del. Jeg liker å tenke, men for mye av det er ikke alltid så sunt da jeg kan være ganske pessimistisk av meg.

 

Jeg er vel over gjennnomsnitts feminin(først og fremst psykisk sett) til å være gutt. Jeg er håpløs romantiker så det holder. (Amêlie er en av mine aboslutte favorittfilmer :love:) Eier nesten ikke konkuranse instinkt, veldig følsom... osv

 

Andre folk har ansett meg til å være: Sta, arrogant, snill, søt, omtenksom, musikkelsker, frekk, kverulerende, full-av-meninger, intelligent, dum, kunnskapsrik, kunnskapsløs, dagdrømmende, pessimistisk, kreativ (Alt etter hvem man spør)

 

(Det at jeg er i stand til å skrive så mye om meg selv må vel tyde på at jeg er i hvertfall litte selvopptatt...)

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg er vel over gjennnomsnitts feminin(først og fremst psykisk sett) til å være gutt. Jeg er håpløs romantiker så det holder. (Amêlie er en av mine aboslutte favorittfilmer :love:)

5596515[/snapback]

Den filmen er jo utrolig vakker da. :love:

5600921[/snapback]

 

Er det denne dere snakker om? Har hørt den skal være bra...

*søke på piratbukta*

Lenke til kommentar
Skal vi se...

 

Jeg er egentlig i utgangspunktet en ganske påpen person men tidvis oppfører jeg meg helt omvendt av dette. Lukker følelser, mm. inne, usosial osv...

(Men dette skal forhåpenligvis forandre seg...) Kan vel si at det er i forandring, er til tider veldig sjenert(les: VELDIG), til tider det helt omvendte. Synes helt fremmede mennesker ofte kan være greiere å snakke med en noen jeg har kjent lenge.

 

Jeg er utrolig glad i musikk. Mange som sier de er glad i musikk men jeg ELSKER musikk. Musikk betyr mer for meg enn mye annet. Musikk kan tidvis påvirke meg veldig mye, på både godt og vondt. Jeg er på ingen måte bundet av sjanger, men av en eller annen grunn så mye metall og prog. Det som kanskje er mest relevant ang. personlighet er vel at mesteparten av musikken jeg liker er melankolskk eller sint. (Har noe glamusikk :p)

 

Jeg hater løgn. Dette fører til at jeg så godt jeg kan prøver å være ærlig, så ungår det så fremt jeg kan. Dette inkluderer hvite løgner. (Jeg tror ikke noen aldri lyver, men jeg vil påstå at jeg kanskje prøver mer enn gjennomsnittet) Jeg elsker en god diskusjon, seriøs eller fulstendig tullete. Er tidvis _veldig_ kverrulant. Jeg tenker mye, litt for mye ifølge en del. Jeg liker å tenke, men for mye av det er ikke alltid så sunt da jeg kan være ganske pessimistisk av meg.

 

Jeg er vel over gjennnomsnitts feminin(først og fremst psykisk sett) til å være gutt. Jeg er håpløs romantiker så det holder. (Amêlie er en av mine aboslutte favorittfilmer :love:)  Eier nesten ikke konkuranse instinkt, veldig følsom... osv

 

Andre folk har ansett meg til å være: Sta, arrogant, snill, søt, omtenksom, musikkelsker, frekk, kverulerende, full-av-meninger, intelligent, dum, kunnskapsrik, kunnskapsløs, dagdrømmende, pessimistisk, kreativ (Alt etter hvem man spør)

 

(Det at jeg er i stand til å skrive så mye om meg selv må vel tyde på at jeg er i hvertfall litte selvopptatt...)

5596515[/snapback]

 

Hmmm, på mange måter er vi to temmmlig like. Jeg kjenner meg igjen i mye av det du skriver. Men jeg sikker på at vi er ganske så ulike også :)

 

Jeg har virkelig lyst til å poste en karakteristikk av meg selv også men jeg tørr ikke. Dette forumet er for useriøst til tider. Jeg poster defor en litt lengre versjon av innlegget på et litt mer seriøst forum ;)

 

Men litt kan jeg si:

 

Hvilke filmer og musikk en liker kan si mye om et menneskes personlighet. Min musikk og filmsmak baserer seg rundt følgende:

 

Filmer:

-The Shawshank Redemption

-Fabelaktige Amêlie fra Montremarte

-MATHIEU OG KORGUTTENE

-Cinema Paradisio

-Icestorm (Har dog bare sett den en gang)

-Trillingene fra Belleville

 

Har også en forkjærlighet for Sci-Fi filmer

-The Fifth Element

-Riddick Filmene

 

Musikk

Electronica/jazz/soft metal/avslappendes musikk

-Massive Attack

-Røyksopp

-Perfect Circle

-Coldplay

-Ralph Myerz

 

He he, og mer får dere ikke av meg.

 

God Natt

Endret av Gammelsko
Lenke til kommentar

Kjeder meg nå - så skriver ned litt jeg:

 

Hmm, jeg blir hele tiden sammenlignet med Chandler fra Friends av kompiser og veninner. Grunnen til det er visstnok at jeg (i ALLE situasjoner) lirer av meg en eller annen replikk innenfor sjangeren humor. Om det er en forsvarmekanisme fra barndommen aner jeg ikke, men det er forsåvidt sant nok.

 

Anyways, jeg er egentlig en ganske irritert person som blir veldig fort grinete når jeg er i situasjoner jeg kunne klart meg foruten. Jeg er ikke veldig utadvendt, og klarer meg utmerket med de gode vennene jeg har. Jeg vet jeg kan virke noe gvass for mennesker som møter meg for første gang, siden jeg aldri later som jeg liker de FØR jeg virkelig liker de. Det kan virke som jeg er sur, men er egentlig ikke det - det bare virker sånn. Men jeg er derimot veldig snill når man først blir kjent.

 

Det værste jeg vet er tørrprat (været o.l som ikke har noen hensikt og snakke om) og jeg er veldig ærlig. Kanskje på kanten til å være pinlig ærlig, for som sagt over; tørrprating er noe jeg bare ikke gjør. Liker å komme til saken, og jatte med skjer aldri.

 

Jeg er veldig omsorgsfull har jeg merket flere ganger, og det beste jeg vet er å hjelpe folk jeg setter pris på med samme hva det skal være. Liker å være nyttig og gjør det så ofte jeg kan. Liker egentlig ikke å få ting og sånn. Hadde i tillegg veldig dårlig selvtillit som mindre av en eller annen grunn, og det henger faktisk enda igjen i enkelte tilfeller - selvom det er litt vanskelig og sette fingeren på noe av det nå. Jeg liker heller ikke å være midtpunkt i forsamlinger jeg ikke er 100% sikre på, prater aldri om meg selv til andre (siden jeg vet innerst inne at de gir totalt beng i hva jeg sier uansett, siden jeg driter i hva de sier) og er dermed en god lytter har jeg hørt :p

 

Ensom ulv (bare ikke ensom)

Men jeg er snill - innerst inne ... go som gull og mer til. Tror jeg!

 

 

(så mye har jeg aldri sagt om meg selv før tror jeg) :D

Endret av SkyMarshall
Lenke til kommentar
Er det flere enn meg som hater når folk hele tiden skal gå rundt grøten? Kan ikke folk bare si det de vil med en gang? Er så lei av at folk hinter og hinter. Noen ganger så lar jeg med vilje være å ta et hint for å få dem til å si ting rett ut.

5601653[/snapback]

 

Ja, det er fler enn deg som syns det :) Jeg hater det.

Lenke til kommentar
(Det at jeg er i stand til å skrive så mye om meg selv må vel tyde på at jeg er i hvertfall litte selvopptatt...)

5596515[/snapback]

Jeg vil heller si at du har fantastisk god selvinnsikt, og det står det stor respekt av. Ikke minst at du ikke syter med å dele det med oss her, og at du også er dønn ærlig i din beskrivelse.

Endret av anth
Lenke til kommentar
Er det flere enn meg som hater når folk hele tiden skal gå rundt grøten? Kan ikke folk bare si det de vil med en gang? Er så lei av at folk hinter og hinter. Noen ganger så lar jeg med vilje være å ta et hint for å få dem til å si ting rett ut.

5601653[/snapback]

 

Du kan ikke like jenter særlig godt da..? :hmm:

Lenke til kommentar

Her kan jeg svare ja. Er med på et 2 årig lederutviklingskurs for tiden, og tok i den forbindelse en ganske omfattende kommunikasjonsprofil.

 

Jeg havnet da i kategorien "energisk" med følgende kjennetegn :

 

-Effektiv

-Selvstendig

-Saklig

-Sikker

-Handlekraftig

-Høyt tempo

-Skeptisk

-Resultatorientert

-Direkte

-Selvstimulerende

-Kontrollerende

-Ordknapp

-Reservert

 

Sleng på at jeg antagelig ville krepert uten musikk, så har du meg.

 

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...