Gå til innhold

Hvordan er din personlighet?


Enceladus

Anbefalte innlegg

Tenkte dette kunne bli en interessang tråd. Men nå vet jeg ikke hvor mye folk er villige til å utlevere av seg selv. Folk er temmelig åpne i andre tråder men her går det litt i en større skala da kanskje. Kanskje du lærer deg selv bedre å kjenne? kanskje du finner noen med lignendes personlighet?

 

Begynn dere som våger, så slenger jeg meg på når tråden åpner seg litt opp :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Okay, det var da også noe å lage tråd om :p

 

Vel, hva skal jeg svare på dette? Er vanskelig å vurdere seg selv sånn :p

 

Kan nevne at jeg til tider er ekstremt barnslig, jeg er veldig kosesyk, jeg tar aldri standpunkt etter å ha sett én side av en sak, jeg liker å ta ansvar for meg selv, jeg elsker å drite ut offentlige ting, men det må jeg slutte med, for det er ikke lov :mrgreen:

 

Jeg er veldig selvopptatt på en positiv måte, vil jeg si. Jeg har god selvinnsikt, har jeg fått høre.

 

Så det negative. Jeg er veldig sjenert og lever etter "speak when spoken to"-prinsippet. Jeg er veldig dårlig på å være spontan, da driter jeg meg alltid ut. Skal vi se... Jeg husker alltid bare det som kommer megselv til gode, har jeg fått høre :p

 

Utenom det er jeg musikalsk og forandrer meg stadig. For to uker siden var jeg agnostiker. Nå er jeg ateist. Nå vet jeg ikke om jeg tør å være det lenger :p

Lenke til kommentar

Gjør veldig ofte som jeg vil.

Bryr meg egentlig veldig lite om hva folk syns om meg.

Egentlig ganske hyper av meg ( ser kanskje ikke sånn ut på ansiktsuttrykket mitt ellerno )

Egentlig ikke så veldig snill, har en ganske snål og dårlig humor.

Sjelden fornøyd med noe jeg lager ( ala tegninger, animasjon etc etc )

Liker å leve litt sånn at jeg ikke gidder å tenke på hva jeg skal gjøre dagen etter.

Lenke til kommentar

Huff

 

Jeg er frekk, sarkastisk og kødder om det meste. Intolerant ovenfor det som ikke er riktig i mine øyne og tar meg gjerne en latter eller 10 på andres bekostning enten de vet om det eller ikke. Sær? Tja...

 

På den andre side er jeg ekstremt kosete. Sjenert til folk jeg ikke kjenner fra før.. fryktelig usosial og holder meg til den lille kretsen min. Tror nok de som kjenner meg og andre jeg omgås med daglig vil beskrive meg som ei glad og koselig jente, veldig sta, arbeidsom som alltid er blid og hyggelig

 

Huff, jeg er visst ganske sær når jeg tenker meg om :hmm: De jeg liker er jeg råhyggelig mot, mens de jeg ikke liker.......

 

Er seff hyggelig mot alle i jobbsammenheng osv.. skulle gjort seg å være frekk og sær mot sjefen :dontgetit:

 

EDIT: Må legge til at jeg er utrolig stressa.. til tider hyper.. noe må skje hele tiden, klarer ikke å sitte med henda i fanget (funker dårlig på møter, gjesper etter 2 minutter) :whistle:

Endret av Linn Christin
Lenke til kommentar

er en veldig stille kar som ikke sier stort...

veldig sjenert, usosial, kan ofte være i litt dårlig humør men prøver å ikke vise det så mye...

er som oftest snill (kansje litt dumsnill til tider men til en viss grad) og og prøver å ikke såre noen

sliter oxo litt med depresjoner og selvmordstanker, men jeg overlever :)

Lenke til kommentar

Hva jeg mener selv:

 

- Lat

- Treningsnarkoman

- Litt eiesyk/sjalu (blitt det etter siste forhold desverre)

- Selvopptatt

- Overkåt

- Kort lunte

 

Hva andre sier om meg:

 

- Snill

- Omtenksom

- "Godgutt"

- Treningsnarkoman

- Til å stole på

- Den som holdt ut lengst på fester (not anymore)

 

Crap, må begynne å oppføre meg anderledes foran folk, kan ikke gå rundt å være snillest hele veien!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...