Gå til innhold

Rune Gjeldnes har klart det!


Arangaras

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nah, hadde heller tatt med Sprint, Storm Chaser, Dodge og Charge, fått noen til å Windborne meg i starten, og cappet Escape på veien.

 

Daniel :)

5546006[/snapback]

 

du er virkelig geek og du, du har ikke en t-shorte der det er slikt fint hjerte med "I love linux" inni? :p

 

Til gjeldnes, gratulerer, kunne ønske det var meg;)

Endret av eldavid
Lenke til kommentar
syke jævel sier bare jeg :p

5549690[/snapback]

:love: *vil gjøre selv*

5550198[/snapback]

 

Har aldri drømt om å ligge i telt helt alene, i opp mot 70 effektive kuldegrader, milevis fra nærmeste sivilisasjon, med isbjørner som nærmeste naboer. Men det er jo de som trives med det også. :)

5550382[/snapback]

Er en viss sjarm og romantikk over det...men bør vel heller begynne med det mindre ekstreme som norske fjellheimen og greier...i de mer øde delene av landet, mener jeg. :love:

Lenke til kommentar
For en taper.

 

Daniel :)

5545165[/snapback]

:D

 

Dere er så evig på trynet

5553586[/snapback]

Hvorfor det? Ikke faen om jeg hadde giddi å labbe rundt på Nordpolen i -40 grader, uten dama, digg mat, PC, TV, what ever? Du skal gjerne være ganske skrudd for å ha dette som drøm óg gjennomføre den (jeg mener, det er vel ikke så mange andre av den typen?), og da er _min_ konklusjon at han er en skikkelig stor taper.

 

Daniel :)

Lenke til kommentar

Synst at diskusjonen tar ei litt feil vending når folk faktisk _kritiserar_ Rune Gjeldnes. Uansett kor sjukt du meiner at det han har gjort er, so fortjenar mannen respekt. So når de seier rett ut at mannen er ein TAPAR, då er det ikkje mykje vetig med dykk.

 

Eg gjer blanke f i om de aldri har vore ute meir enn ein time i strekk, men de BØR sjå at mannen har gjort noko stort. Og endå større blir det når han faktisk ofrar ting som "dama, digg mat, PC, TV, what ever? " som de set so høg pris på.

 

At det er mogeleg å kalle denne mannen ein tapar er so ufatteleg langt borti staur og veggar gale at eg skjemst. Etter mi meining so er dette det ultimate forbildet. Tenk å ha ein so sjuk draum, og jobbe so hardt etter det at han faktisk klarar det. Denne mannen er meir enn nokon av oss her inne nokon gong kjem til å bli, og at visse folk her inne ikkje klarar å sjå det er utruleg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...