Gå til innhold

PS3 launch revealed?


arqe88

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://www.gamespot.com/ps3/action/nioh/index.html

 

New PlayStation 3 Releases Week of Apr 30, 2006

Browse New Releases

All Platforms PC PlayStation 2 PlayStation 3 PSP Xbox Xbox 360 GameCube DS Game Boy Advance N-Gage Mobile Revolution

« Previous Week | Next Week »

Week of Apr 30, 2006

 

 

Project Delta

Release Date: Apr 30, 2006

Project Delta is tactical first-person shooter that pits you against a swarm of aliens.

 

Genre: Action | Check Prices

 

 

 

Killing Day

Release Date: May 1, 2006

Killing Day is a first-person shooter designed to take advantage of next-generation hardware.

 

Genre: Action | Check Prices

 

 

 

Ni-Oh

Release Date: May 1, 2006

Ni-Oh is an action game about bodyguard monks assigned to protect Buddha.

 

Genre: Action | Check Prices

 

 

 

MotorStorm

Release Date: May 1, 2006

Motor Storm is a driving game from SCEE for the PlayStation 3.

 

Genre: Driving | Check Prices

 

 

det ser ut som det kommer opp datoer på ps3 spill

Lenke til kommentar

Ingen spill er pr. dags dato FERDIG til ps3....

Ps3 kommer til neste år... og hva er egentlig vitsen med å kjøpe med en gang den kommer?? er jo bare dyyyrt, og dyyyre spill til den da...?? pluss masse feil osv.. Sony klarte jo ikke å få en stabil pstwo før etter å ha sendt ut maskiner med 8 forskjellige hovedkort... Regner med den blir mye bedre en dagens x360, men den blir sikkert ikke helt stabil med det første

Lenke til kommentar

Jeg vil også gjeeerne tro dette, men jeg må nok si at dette ikke ser veldig bra ut for sony. Det er jo mulig at de faktisk er "on schedule", men bare ikke har sagt så mye siden E3, men sannsynlig er det ikke.

Du som sier det er dyrt... du vet at de kommer til å selge med en del dollar i tap pr konsoll og at du får den for mindre enn det koster å produsere den?

Endret av Gryxor
Lenke til kommentar

De selger alle maskinene med tap, XboX, XboX 360, PS1, PS2, sikkert PS3 i samme slengen, GameCube osv. osv..

 

De tjener rimelig fett på spilla da, som knapt nok koster å produsere i forhold til hva vi betaler for de..

 

Venter med å kjøpe nye konsoller til det har vært ute en stund..

Enkelt og greit fordet det er dårlig utvalg i spill til å begynne med, feil og mangler som nevnt over her, priser ++

Lenke til kommentar
Ingen spill er pr. dags dato FERDIG til ps3....

Ps3 kommer til neste år... og hva er egentlig vitsen med å kjøpe med en gang den kommer?? er jo bare dyyyrt, og dyyyre spill til den da...?? pluss masse feil osv.. Sony klarte jo ikke å få en stabil pstwo før etter å ha sendt ut maskiner med 8 forskjellige hovedkort... Regner med den blir mye bedre en dagens x360, men den blir sikkert ikke helt stabil med det første

5533069[/snapback]

 

Ingen offisiell pressemelding som sier at den kommer neste år. Lanseringsdato er i Mars i Asia men de kan ikke garantere at de lansererer den Globalt samtidig men fortsatt ett håp. Masse feil med konsollen ? huh ? Xbox360 er den første konsollen i historien som kræsjer og har ikke hørt om noen andre tilfeller. Selv hadde jeg første utgaven av Playstation 1 og 2 uten noe feil, alle spill funket noe som er viktigst. Samme kan du ikke si om Xbox360.

 

PS3 blir dyrt ja men så sitter du med verdens råeste hardware universet har sett da.

Lenke til kommentar
Ingen spill er pr. dags dato FERDIG til ps3....

Ps3 kommer til neste år... og hva er egentlig vitsen med å kjøpe med en gang den kommer?? er jo bare dyyyrt, og dyyyre spill til den da...?? pluss masse feil osv.. Sony klarte jo ikke å få en stabil pstwo før etter å ha sendt ut maskiner med 8 forskjellige hovedkort... Regner med den blir mye bedre en dagens x360, men den blir sikkert ikke helt stabil med det første

5533069[/snapback]

 

Masse feil med konsollen ? huh ? Xbox360 er den første konsollen i historien som kræsjer og har ikke hørt om noen andre tilfeller. Selv hadde jeg første utgaven av Playstation 1 og 2 uten noe feil, alle spill funket noe som er viktigst. Samme kan du ikke si om Xbox360.

 

PS3 blir dyrt ja men så sitter du med verdens råeste hardware universet har sett da.

5543845[/snapback]

 

DU har ikkje hat problemer nei,det betyr vel ikkje at alle andre har sluppet unna.Eg kan nesten med hånda på hjerter si at mange PS2 maskiner led av barnesykdommer,dog har eg ingen kilde eller har hatt en PS2. Fill me inn noen?

 

Xbox 360 har jo også noenlunde kraftigere hw enn PS2,og dette lager varme,mange problemer omhandlet dette. Men ja MS kunne godt ha latt vere å rushe 360`en ut på markedet og eliminert den del feil. Feilprosenten var vel på 3%? Er vel ganske lave tall dette vil no eg påstå ;)

Lenke til kommentar
PS3 blir dyrt ja men så sitter du med verdens råeste hardware universet har sett da.

5543845[/snapback]

 

Hør på optimisten dere :)

 

Tror dere PS Fanboys bør høre litt bedre etter hva utviklerene sier istedenfor hva de som lager konsollen sier, så får dere kanskje et mer nyansert bilde av ting...

Forskjellene mellom PS3 og Xbox360 er marginale. Enkelte plasser er PS3 bedre, og enkelte plasser er Xbox360 bedre. Men til slutt så handler det bare om spillene. Og det er det det kommer til å handle om mer enn noen gang siden hardwaren nå kan gjøre så mye at utviklerene bør virkelig legge hode i bløt for å komme opp med noe vi ikke har sett før.

 

PC'er vil uansett få bedre hardware noen måneder etter PS3 lanserer, så skjønner ikke hvorfor du snakker om PS3 som en romskip.

Lenke til kommentar
Ingen offisiell pressemelding som sier at den kommer neste år. Lanseringsdato er i Mars i Asia men de kan ikke garantere at de lansererer den Globalt samtidig men fortsatt ett håp.

5543845[/snapback]

 

Så du tror virkelig det er en sjanse for at vi kan springe til Elkjøp å skaffe oss en PS3 allerede neste måned?

 

Håper du ikke blir alt for skuffet hvis ikke... :thumbup:

Lenke til kommentar
Ingen offisiell pressemelding som sier at den kommer neste år. Lanseringsdato er i Mars i Asia men de kan ikke garantere at de lansererer den Globalt samtidig men fortsatt ett håp.

 

Ja, lansering av PSP i Europa nesten ett år etter den kom i Japan, til tross for god tilgang på konsoller, burde tilsi dette?

 

Sony er flinkest i klassen til å nedprioritere Europa, i all elektronikk de lager. Noen verdenslansering av PS3 er ekstremt usannsynlig.

 

Masse feil med konsollen ? huh ? Xbox360 er den første konsollen i historien som kræsjer og har ikke hørt om noen andre tilfeller. Selv hadde jeg første utgaven av Playstation 1 og 2 uten noe feil, alle spill funket noe som er viktigst. Samme kan du ikke si om Xbox360.

 

Selv jobbet jeg som spillansvarlig for Akers Mic-kjeden da Playstation 2 ble lansert, og i de kommende to årene ble cirka halvparten av maskinene vi solgte til lanseringen returnert med feil på laser, sikringsfeil i trafo, etc, så det du beskriver stemmer slett ikke med virkeligheten.

 

PS3 blir dyrt ja men så sitter du med verdens råeste hardware universet har sett da.

5543845[/snapback]

 

Så fint at du vet alt dette om pris og ytelse på forhånd. Kanskje du burde annonsere deg selv som spåmann med eget telefonnummer i Dagbladet?

Lenke til kommentar
De selger alle maskinene med tap, XboX, XboX 360, PS1, PS2, sikkert PS3 i samme slengen, GameCube osv. osv..

 

De tjener rimelig fett på spilla da, som knapt nok koster å produsere i forhold til hva vi betaler for de..

5543830[/snapback]

Wow, wtf mate?

 

Jeg sku gjerne sett ting i ditt perspektiv, men jeg klarer ikke få hodet mitt langt nok opp i ræva. De fleste spillene idag opererer med -million- budsjetter. Og da snakker vi dollar. Splinter Cell: CT, HL2, Doom 3 - opererte med budsjetter på linje med Hollywood filmer.

 

Det er MYE arbeid. Så å si noe sånn så det der blir rett og slett idiotisk.

 

Vet ikke om du mener prosessen å lage et spill- eller det å få det trykkt opp på plater. Men uansett så er det du sier helt på jordet.

 

Edit: skrivefeil

Endret av dark by design
Lenke til kommentar
De selger alle maskinene med tap, XboX, XboX 360, PS1, PS2, sikkert PS3 i samme slengen, GameCube osv. osv..

 

De tjener rimelig fett på spilla da, som knapt nok koster å produsere i forhold til hva vi betaler for de..

5543830[/snapback]

Wow, wtf mate?

 

Jeg sku gjerne sett ting i ditt perspektiv, men jeg klarer ikke få hodet mitt langt nok opp i ræva. De fleste spillene idag opererer med -million- budsjetter. Og da snakker vi dollar. Splinter Cell: CT, HL2, Doom 3 - opererte med budsjetter på linje med Hollywood filmer.

 

Det er MYE arbeid. Så å si noe sånn så det der blir rett og slett idiotisk.

 

Vet ikke om du mener prosessen å lage et spill- eller det å få det trykkt opp på plater. Men uansett så er det du sier helt på jordet.

 

Edit: skrivefeil

5544349[/snapback]

 

Helt på jordet er det vel ikke? Jeg ville tro det var snakk om massproduseringen av platene, og ikke selve utviklingen, og selv med disse millionbudsjettene, så blir dette fort tatt inn. Jeg vil vel påstå at det de tjener på er spillene til konsollen og ikke SELVE konsollen! Det er jo en kjent fact!

Lenke til kommentar

Konsollprodusentene tjener mye penger på alle spill som blir solgt til konsollene fordi de får royalties fra utgiverne for hvert solgte eksemplar. Dermed tjener man inn mye av pengene som går tapt til produksjonen av maskinene. Mange spill i dag har høye budsjetter for utgivere og utviklere, men det er bare et fåtall som har "Hollywood-budsjetter".

 

Og Nintendo er forøvrig den eneste konsollutvikleren som alltid har solgt konsollene sine med fortjeneste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...