Gå til innhold

Fordeler med å vare mann fromfor dame


MrLuni

Anbefalte innlegg

Det handler ikke om sure kvinnfolk, men hvor trivelig det hadde vært med mannfolk som viste hensyn  :) Mannfolk er mye latere enn først anntatt dersom de skal tenne på alle plugger pga en liten bagatell som toalettsetet.

5534387[/snapback]

Så alle som fyrer seg littegranne opp pga en diskusjon om den skal være oppe eller nede er lat? Hvor er logikken i det?
Hvis det er så slitsomt å ta ned lokket etter seg får dere satse på å bo alene resten av livet  :w00t:  Eller at dere har skikkelig fine kvaliteter som gjør at dama er villig til å overse toalettsetet  :whistle:

f.eks: Veltrent kropp og/eller masse penger

5534387[/snapback]

La oss vinkle det andre veien da: hadde det ikke vært kjekt for oss mannfolk om dere kvinner hadde latt do-skåla stå åpen neste gang når vi skal på toalettet? Hadde ikke det vært en fin ting å gjøre for oss?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Multiorgasmer. Kvinners største fordel. Noen gang sett en mann komme 18 ganger på rappen? Trukke det, gitt. Pluss at kvinner ser mye diggere ut også...

5534253[/snapback]

Vel, guttene har den fordelen at de kommer hver gang. Det kan jo selvsagt hende at det stemmer for jentene og, men leser man KK, Det Nye eller lignende så ser man at det ikke er tilfellet.

 

Kult nick forresten! ;)

 

Mente ikke sånn "tåler mer dritt som blir slengt mot deg"

Men en gjennomsnittlig gutt tåler vel kanskje mer skade på kroppen enn ei jente? ( en påstand fra meg )

5534425[/snapback]

Jeg har lest et eller annet sted at jentene hadde høyere smerteterskel siden de skal føde (orker ikke lete frem kilder så ikke grill meg for den her, kan godt være en myte).

 

:)

Lenke til kommentar

Kvinner har et psykisk overtak når det gjelder å sette ting i flere perspektiv (gjelder gjennomsnittet, selvfølgelig), mens menn har et psykisk overtak når det gjelder å skrike ut meningene sine. Kvinner rekker opp hånda, osv.. (Gjelder også bare gjennomsnittet)

 

Jeg er blant de guttene som sitter stille og rekker opp hånda, så det er ingen fordel for meg. *vil på bøllekurs :cry: *

Lenke til kommentar
Kvinner har et psykisk overtak når det gjelder å sette ting i flere perspektiv (gjelder gjennomsnittet, selvfølgelig), mens menn har et psykisk overtak når det gjelder å skrike ut meningene sine. Kvinner rekker opp hånda, osv.. (Gjelder også bare gjennomsnittet)

5534787[/snapback]

Prepubertale ungdomsskolegutter er vel ikke akkurat gjennomsnittsmannen?
Lenke til kommentar
Kvinner har et psykisk overtak når det gjelder å sette ting i flere perspektiv (gjelder gjennomsnittet, selvfølgelig), mens menn har et psykisk overtak når det gjelder å skrike ut meningene sine. Kvinner rekker opp hånda, osv.. (Gjelder også bare gjennomsnittet)

5534787[/snapback]

Prepubertale ungdomsskolegutter er vel ikke akkurat gjennomsnittsmannen?

5534917[/snapback]

 

Den statistikken starter faktisk på barneskolen :fun:

 

Men jeg er langt fra noen gjennomsnittsungdom. Og hva i svarte f*** menes med prepubertal?

Lenke til kommentar
Den debatten som har utviklet seg her nå er en av de beste grunnene til ikke å ta opp dosete-problematikken med jenter.....

 

Det er et uvinnerlig stort problem for jenter at det er slik og jeg tror aldri gutter/menn vil forstå hvorfor de vil ha det slik.

5534480[/snapback]

Mens damer ikke kan fatte og begripe hvorfor mannfolk ikke gidder bruke en kvart kalori på å ta ned dasslokket, en handling som er positiv for begge parter både estetisk og hygienisk. Vet ikke hvem som er mest uforståelig jeg ;);)

Lenke til kommentar
Men jeg er langt fra noen gjennomsnittsungdom. Og hva i svarte f*** menes med prepubertal?

5534931[/snapback]

Pre = før

Pubertal <- Pubertet

 

Prepubertal = En som enda ikke har kommet i puberteten. :)

5534957[/snapback]

 

Ja, klarte faktisk å resonere meg fram til det samme. Det jeg lurte på (unnskyld dårlig formulering) var hvilke andre ord du kunne ha sagt det med (skjellsord etc.).

Lenke til kommentar
Ja, klarte faktisk å resonere meg fram til det samme. Det jeg lurte på (unnskyld dårlig formulering) var hvilke andre ord du kunne ha sagt det med (skjellsord etc.).

5534977[/snapback]

Hmm, hvorfor skulle jeg bruke skjellsord på barn?

5534999[/snapback]

 

Fordi du ble årets OT-bruker 2005 o.0

Lenke til kommentar
Fordi du ble årets OT-bruker 2005 o.0

5535009[/snapback]

Og årets bruker MÅ være en jævel som hater alt og alle rundt seg? (ikke at det ikke stemmer for LarsP da...)

 

Men Lars, istedet for å trekke Vegard_s slutninger i tvil bare på grunn av hans unge alder, kan du komme med DINE erfaringer?

Lenke til kommentar
Men hva er vitsen med å bli sur for ting som ikke er blitt gjort i huset når man har en etterlengtet fridag eller frihelg? Jeg tror det er en stor fordel å slippe å bekymre og irritere seg over slike ting.

5534426[/snapback]

 

Vel, for i motsetning til deg er jeg jente, og ting som ikke er blitt gjort i huset må gjøres en eller annen gang uansett, og om ikke jeg gjør det er det ingen andre som gjør det :thumbup: Og tro meg, det er mye kjekkere å slite med slik på en søndag enn etter jobb på en onsdag (jenter kan bli slitne etter jobb de og )

 

En gang lot jeg være å gjøre noesomhelst etter oppfordring fra en kamerat. Tok ikke oppvasken, vaska ikke gulvene og plukka ikke opp etter noen på badet. Etter 1,5 uke så det rett og slett helt jævlig ut. Da var det en viss en borti sofakroken som plutselig ble sint og hissig, da først la han merke til at "Noen ikke hadde gjort jobben sin". Det var artig å få "probed my point" og siden har han vært litt flinkere til å forstå at det ikke er "min jobb". Min jobb er på kontoret :w00t: Det faktum at jeg er dame er bare en slitsom ekstrajobb med husarbeid (kan knapt vente til jeg får enda en "ekstrajobb" når jeg blir mor) Da forventes det at jeg skal jobbe 100%, ta meg av leiligheten så den er ren og pen, og være en god mor, hjelpe med lekser og bla bla bla.. (tidsklemma sa du)

 

Fordelen ved å være mann er at livet er enkelt! De får betalt for å være på jobb, og kan slappe av når de ikke er på jobb

 

Fordelen med å være jente er at om man er sur og grinete en dag, og noen spør hvorfor man er bitch, kan man svare at det er PMS :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...