Gå til innhold

Den lille rogue-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3t93k9

Driver og levle min rogue, og er lvl 56 atm. Har combat specc og Boa gear (shoulders, chest og MH sword).

Burde jeg gå for combat videre? Eller assassination og skaffe nye våpen?

Lenke til kommentar

Tok et kjapp søk tidligere, glemte å sjekke her, så fant jeg dette.

 

Hit 32.78998947

Spell Hit 26.23199272

 

 

Stemmer det? 32%?

http://elitistjerks.com/f78/t37183-pocket_..._updated_3_3_a/

 

 

For jeg har 260hit rating på roguen nå, og det tilsvarer nesten 8%..

Er lenge siden jeg har spillt på den, så tenkte jeg kunne teste den litt, men når som det er så mye enklere å få tak i gear ble jeg litt usikker på hvor mye jeg skal ha av de forskjellige tinga, som feks hit, expertise osv.

Lenke til kommentar

Ang. gemming for combat så er det fortsatt APr til trinket softcap og deretter AP som gjelder i 90% av tilfellene.

 

Yellow gems er litt mer komplisert, der veksler det (for meg) mellom AP/hit og AP/haste etter som jeg bytter gear. Men det er ikke noe stort problem, iom. at forskjellen er minimal. Gemmer nå kun AP/Haste, men gidder ikke bytte ut eksisterende AP/crit og Agi/crit gems da forskjellen er minimal (1-2 EP pr socket).

 

Full gemming av APr kan være et alternativ om man har deathbringer's will og mye high end gear, men foreløpig er det veldig få som dette er aktuelt for. Sjekk spreadsheet;)

Lenke til kommentar

OH specialization fra combat... http://www.wowhead.com/?talent#f0ecoeMoiroGzZ0xZebfb0hdb

 

Men nå har folk begynt med envenom og endra litt på specen for å få med master poisoner.

 

Hva er egentlig greia med dette? I hvilke setups går man envenom spec i pvp? alle eller bare enkelte?

Jeg har ikke fulgt med på dette og slutta omtrent med pvp på roguen en stund mens jeg geara hunter, når jeg går arena nå bruker jeg fortsatt den speccen jeg linka til på roguen:O

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...