Gå til innhold

Den lille rogue-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Klarer seg godt med 10man versjon hvor folk kjører classrun = 100% sikker at du får hvis det dropper.

 

Nå har vel ingen sagt at gloves suger eller noe, bare det er waste å hente dem nå med 60 frost når VoA neste uke dropper de, heller spare frost, hadde lett klart seg med gamle t9 triumph gloves.

Lenke til kommentar
Klarer seg godt med 10man versjon hvor folk kjører classrun = 100% sikker at du får hvis det dropper.

 

Nå har vel ingen sagt at gloves suger eller noe, bare det er waste å hente dem nå med 60 frost når VoA neste uke dropper de, heller spare frost, hadde lett klart seg med gamle t9 triumph gloves.

Meh, å gamble på at voa skal droppe blir jo litt teit da. Noen uker nå når bosser begynner å falle på Heroic så renner det emblems inn skal du se.

Lenke til kommentar

Dinget roguen min til 80 for bare få timer siden, og begynte smått med HC's. bare lurte på en ting; Hva er expertise cappen for oss rogues? har hørt at 26 er "soft cap" er det så mye jeg bør ha? Har 80 expertise akkurat nå, så hadde vært fint med litt veiledning for en "pve-newb" :p

 

(ikke tro at jeg går bare etter expertise, det er bare det at mange av itemsa jeg trenger er fulle av expertise. :D )

Lenke til kommentar

Hvilke tier deler som er bra kommer jo 100% ann på om du er combat eller muti! Combat så vil du gjerne ha head/chest eventuelt bukser om du trenger exp, muti liker gloves/shoulders bedre.

 

Alt koker ned til arm pen, THE STAT for combat, SHIT stat for muti.

Hehe my bad, tenkte combat, så klart! :)

Lenke til kommentar
Øhhh. Både chesten og glovesa er utrolig bra, hva har du røyka?

Cannabis? Anywho, sjekk med spreadsheet før du snakker tull.

Kan gjerne gjøre det. Chesten er BiS for compat om du er exp capped. Helmet og Shoulders er også BiS, som da gjør gloves også BiS pga set bonus :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...