Gå til innhold

Den lille rogue-tråden


Anbefalte innlegg

Jeg var combat swords opp til TBC, men i WotlK får jeg jo bare daggers og fist weapons som er brukbare :p

Derfor er jeg CQC atm, men når jeg begynner å få brukbare sverd igjen, blir det tilbake til swords. Alternativt kan jeg finne meg noen økser :hmm:

 

Er Mutilate dugandes til levling? Ikke vært Assassin siden jeg satte talent points første gang en gang i vanilla :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Min Rogue atm...

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...mp;n=Paperfreak

 

min alt da...

 

små eidt eller trenger litt små hjelp...

 

har ring og neck som gir haste til 600++ og havner i 317 hit med det, tru om det lønnes...

 

På en måte tvinges man å bruke t9 head og shoulders pga expertise...

Var også det helt til å går. ICC 10 man back med 56 expertise løste opp shoulder slot så jeg kunne få T10.25 shoulders. :D Sitter på 150 mindre haste men mer crit enn deg. Vil heller ha haste siden jeg er skummelt close crit cap i 25 mans. :( Så gief! Endret av Lightningwolf
Lenke til kommentar

Her er en ingame macro for å skjekke det.

 

/script DEFAULT_CHAT_FRAME:AddMessage ("Your crit cap for white attacks is "..(0.712-(214-GetCombatRating(24))*0.000305-(722-GetCombatRating(6))*0.000305)*100)

 

If you are Alliance then subtract 32.79 from the 722 figure. For each point of Weapon Expertise subtract 20.5 from the 214 figure. For each missing point of Precision add 32.79 to the 722 figure. This equation by default assumes no Heroic Presence, 5/5 Precision and 0/2 Weapon Expertise.

 

Ikke jeg som lagde den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...