Gå til innhold

Den lille rogue-tråden


Anbefalte innlegg

OH specialization fra combat... http://www.wowhead.com/?talent#f0ecoeMoiroGzZ0xZebfb0hdb

 

Men nå har folk begynt med envenom og endra litt på specen for å få med master poisoner.

 

Hva er egentlig greia med dette? I hvilke setups går man envenom spec i pvp? alle eller bare enkelte?

Jeg har ikke fulgt med på dette og slutta omtrent med pvp på roguen en stund mens jeg geara hunter, når jeg går arena nå bruker jeg fortsatt den speccen jeg linka til på roguen:O

 

Envenom brukes mot plate og druids hovedsaklig. Kalimist har skrevet en bra guide som dekker det aller mest basic.

 

http://hydramist.net/blog/kalimist-talks-rogue/

Endret av Lightningwolf
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

44/x/2x der envenom brukes er bare for bra til og ikke bruke det uansett setup virkelig.

Spiller selv på 2300-2400 MMR i alle brackets og ser ingen fordel med og kjøre den gamle speccen uten Master poisoner og bruke deadly poison.

 

De eneste gangene jeg bruker 2x wound er imot teams som har destro lock og rogue (2v2) eller i duels mot rogues.

Lenke til kommentar

Jeg er ikke i aktiv raiding guild så jeg skaffer gear som benefiter i PVP mest først.

 

Første jeg kjøpte var T10(25man version)shoulders først, så back så thrown. Når jeg ikke trenger mer der ifra til PVP så kommer jeg til og kjøpe meg opp til 4-set T10 så fort jeg får nok emblems og 25man tokens.

 

(Får tokens fra GDKP runs siden jeg ikke er i raiding guild om du lurte)

Lenke til kommentar

Står selv med 65 for øyeblikket, lurer litt om jeg skal bare kjøpe saronites, orker nesten ikke å prioritere flere karakterer samtidig, klarer meg dessuten fint uten t10 set bonuses og så har dem Arp stats noe jeg ikke ønsker som mutilate rogue ;>

 

Hentet trinketn som nr1 også.

Lenke til kommentar

Jeg kommer til og kværke neste person som spiller mage/priest i arena og så lager char på servern din og sier priest/rogue og da envenom rogues er OP etter og ha blitt _eid_

. . .

 

Edit: greit nok, envenom gjør massiv damage men når en mage whiner da ser jeg rødt der han kommer med sine 7k frostbolts og 12-13k shatter combos.

Endret av Rostad
Lenke til kommentar
Jeg kommer til og kværke neste person som spiller mage/priest i arena og så lager char på servern din og sier priest/rogue og da envenom rogues er OP etter og ha blitt _eid_

. . .

 

Edit: greit nok, envenom gjør massiv damage men når en mage whiner da ser jeg rødt der han kommer med sine 7k frostbolts og 12-13k shatter combos.

 

Dear Blizzard,

Paper is fine, but Rock needs to be nerfed.

Thanks, Scissors

Lenke til kommentar
Jeg kommer til og kværke neste person som spiller mage/priest i arena og så lager char på servern din og sier priest/rogue og da envenom rogues er OP etter og ha blitt _eid_

. . .

 

Edit: greit nok, envenom gjør massiv damage men når en mage whiner da ser jeg rødt der han kommer med sine 7k frostbolts og 12-13k shatter combos.

Sigh, vær så snill. HVOR mye har ikke rogues som kan countere frost mages, og da spesielt en shatter combo?

Lenke til kommentar
Jeg kommer til og kværke neste person som spiller mage/priest i arena og så lager char på servern din og sier priest/rogue og da envenom rogues er OP etter og ha blitt _eid_

. . .

 

Edit: greit nok, envenom gjør massiv damage men når en mage whiner da ser jeg rødt der han kommer med sine 7k frostbolts og 12-13k shatter combos.

Sigh, vær så snill. HVOR mye har ikke rogues som kan countere frost mages, og da spesielt en shatter combo?

Hahahahahahahahahahahahahaha. Du blir freeza på første attack, clos blir iceblocka, sprint blir sheepa bort, blind blir trinketa, vanish bugger og når du står uten CDs blir du kita. Roguen kan slå en mage men magen har definitivt overtaket.
Lenke til kommentar
Derfor du har priest, som kan dispelle alt instant. Crippling poison er forøvrig like bra som freeze, så det burde ikke være noe problem(kanskje med frostbite, men dere har jo cloak.)
Men da er det forskjell på at Roguen er OP og at Rogue/Priest -comboen- er OP, envenom rogues har ingenting mot en mage.

 

Kjører så mye haste jeg får som Mutilate i grunn. Det er en haste cap, men du har ikke sjans til å nå den uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...