Gå til innhold

- Nei til muslimer på vidda


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sålenge det ikke lukter "sterkt" i nesa og de går med turban og burka, så ødelegger de ikke utsikten for meg eller opplevelsen for meg.

 

Det JEG irriterer meg over er at hele muslimfamilien på 1 mann, 2 koner og 10 barn skal inn på Expert for å kjøpe seg batterier som er på tilbud og ALLE står i køen og da kan du lett bli rusa på den lukta de utsonderer.

 

Jeg sa det rett ut til dem jeg: "Faen har dere ikke vann og såpe hjemme eller?". Da fikk jeg jo nesten juling (trodde jeg ifølge det stygge uttrykket i annsiktet dems): "DO SKAL HA RESPEKT FOR MAAAI!!!" *Med en pekefinger opp i trynet*

Lenke til kommentar
Sålenge det ikke lukter "sterkt" i nesa og de går med turban og burka, så ødelegger de ikke utsikten for meg eller opplevelsen for meg.

 

Det JEG irriterer meg over er at hele muslimfamilien på 1 mann, 2 koner og 10 barn skal inn på Expert for å kjøpe seg batterier som er på tilbud og ALLE står i køen og da kan du lett bli rusa på den lukta de utsonderer.

 

Jeg sa det rett ut til dem jeg: "Faen har dere ikke vann og såpe hjemme eller?". Da fikk jeg jo nesten juling (trodde jeg ifølge det stygge uttrykket i annsiktet dems): "DO SKAL HA RESPEKT FOR MAAAI!" *Med en pekefinger opp i trynet*

5544490[/snapback]

 

...

 

Jeg er målløs. Det du gjorde var direkte frekt. Du kan ikke gå bort til fremmede mennesker og si de lukter vondt selv om det er aldri så sant. Når jeg hører slik så er det _nesten_ så jeg forstår hvorfor politikerne vil frata oss ytringsfriheten.

Endret av invictus
Lenke til kommentar
Sålenge det ikke lukter "sterkt" i nesa og de går med turban og burka, så ødelegger de ikke utsikten for meg eller opplevelsen for meg.

 

Det JEG irriterer meg over er at hele muslimfamilien på 1 mann, 2 koner og 10 barn skal inn på Expert for å kjøpe seg batterier som er på tilbud og ALLE står i køen og da kan du lett bli rusa på den lukta de utsonderer.

 

Jeg sa det rett ut til dem jeg: "Faen har dere ikke vann og såpe hjemme eller?". Da fikk jeg jo nesten juling (trodde jeg ifølge det stygge uttrykket i annsiktet dems): "DO SKAL HA RESPEKT FOR MAAAI!" *Med en pekefinger opp i trynet*

5544490[/snapback]

 

...

 

Jeg er målløs. Det du gjorde var direkte frekt. Du kan ikke gå bort til fremmede mennesker og si de lukter vondt selv om det er aldri så sant. Når jeg hører slik så er det _nesten_ så jeg forstår hvorfor politikerne vil frata oss ytringsfriheten.

5544847[/snapback]

 

Enig der. Av meg hadde det ikke vært noe nesten.

Lenke til kommentar
Sålenge det ikke lukter "sterkt" i nesa og de går med turban og burka, så ødelegger de ikke utsikten for meg eller opplevelsen for meg.

 

Det JEG irriterer meg over er at hele muslimfamilien på 1 mann, 2 koner og 10 barn skal inn på Expert for å kjøpe seg batterier som er på tilbud og ALLE står i køen og da kan du lett bli rusa på den lukta de utsonderer.

 

Jeg sa det rett ut til dem jeg: "Faen har dere ikke vann og såpe hjemme eller?". Da fikk jeg jo nesten juling (trodde jeg ifølge det stygge uttrykket i annsiktet dems): "DO SKAL HA RESPEKT FOR MAAAI!" *Med en pekefinger opp i trynet*

5544490[/snapback]

 

...

 

Jeg er målløs. Det du gjorde var direkte frekt. Du kan ikke gå bort til fremmede mennesker og si de lukter vondt selv om det er aldri så sant. Når jeg hører slik så er det _nesten_ så jeg forstår hvorfor politikerne vil frata oss ytringsfriheten.

5544847[/snapback]

 

Hva med å tenke på andre enn seg selv og hygiene ikke minst? Hadde det lukta så dritt av meg at du kunne lukte det i hele butikken, så hadde jeg ikke turt å gå ut engang. Og de fortjener å høre det. Kanskje de ikke er klar over det heller.

 

EDIT:

 

En ting er at det lukter litt svette av folk, men det er helt naturlig og jeg skjeller ikke ut dem bare jeg lukter et lite snev av svette.

 

Men her lukta det ikke svette! Her lukta det av en uteligger som har bodd i en søppelhaug i 100 år itilegg til den forferdelige lukten av maten de lager, en STERK lukt, kan ikke beskrives med ord.

Endret av Nicklas
Lenke til kommentar
Sålenge det ikke lukter "sterkt" i nesa og de går med turban og burka, så ødelegger de ikke utsikten for meg eller opplevelsen for meg.

 

Det JEG irriterer meg over er at hele muslimfamilien på 1 mann, 2 koner og 10 barn skal inn på Expert for å kjøpe seg batterier som er på tilbud og ALLE står i køen og da kan du lett bli rusa på den lukta de utsonderer.

 

Jeg sa det rett ut til dem jeg: "Faen har dere ikke vann og såpe hjemme eller?". Da fikk jeg jo nesten juling (trodde jeg ifølge det stygge uttrykket i annsiktet dems): "DO SKAL HA RESPEKT FOR MAAAI!" *Med en pekefinger opp i trynet*

5544490[/snapback]

 

...

 

Jeg er målløs. Det du gjorde var direkte frekt. Du kan ikke gå bort til fremmede mennesker og si de lukter vondt selv om det er aldri så sant. Når jeg hører slik så er det _nesten_ så jeg forstår hvorfor politikerne vil frata oss ytringsfriheten.

5544847[/snapback]

 

Hva med å tenke på andre enn seg selv og hygiene ikke minst? Hadde det lukta så dritt av meg at du kunne lukte det i hele butikken, så hadde jeg ikke turt å gå ut engang. Og de fortjener å høre det. Kanskje de ikke er klar over det heller.

 

EDIT:

 

En ting er at det lukter litt svette av folk, men det er helt naturlig og jeg skjeller ikke ut dem bare jeg lukter et lite snev av svette.

 

Men her lukta det ikke svette! Her lukta det av en uteligger som har bodd i en søppelhaug i 100 år itilegg til den forferdelige lukten av maten de lager, en STERK lukt, kan ikke beskrives med ord.

5544921[/snapback]

 

I tillegg er det flere måter å si ifra på enn "Faen har dere ikke vann og såpe hjemme eller?". Men du følte deg sikkert veldig tøff da du gjorde det?

Lenke til kommentar

Nicklas: I følge mange asiater (som konsumerer lite melk, men heller holder seg til vann), lukter vi nordmenn veldig surt. Vi er vant til å lukte "nordmann-lukten", pakistaenere er vant til å lukte "pakistaner-lukten", derfor legger man ikke merke til "sin egen lukt", men kanskje oppfatter at folk fra andre kulturer ikke lukter helt det samme. Tenk på at du lukter "dritt" når du reiser på ferie til andre land.

 

Dette ble litt utenom emnet. Jeg mener uansett at den vakre norske naturen må kunne oppleves av alle. Å innføre restriksjoner på hvem som får lov å gå i fjellet blir på en måte litt feil. At innvandrere også har lyst å holde seg i form, gjøre "hverdagslige nordmann-ting" og nyte naturen, har jeg absolutt ingenting i mot. Da misliker jeg nordmenn (eller hvem som helst ellers) som tar den flotte naturen som en selvfølge mer, søppelet rydder seg ikke selv, og hvis folk ikke begynner å plukke opp etter seg, vil det ikke være mye koselig å gå på tur i framtiden.

Lenke til kommentar
Nicklas: I følge mange asiater (som konsumerer lite melk, men heller holder seg til vann), lukter vi nordmenn veldig surt. Vi er vant til å lukte "nordmann-lukten", pakistaenere er vant til å lukte "pakistaner-lukten", derfor legger man ikke merke til "sin egen lukt", men kanskje oppfatter at folk fra andre kulturer ikke lukter helt det samme.

5544975[/snapback]

 

Hva med oss som så og si aldri drikker melk, da? :dontgetit:

Lenke til kommentar
«Jeg personlig har et behov for å komme tilbake til røttene, tradisjonene, det norske folks historie ... Mitt hovedpoeng var og er at jeg på fjellet på en måte føler et historisk sus, et norsk sus. Det er noe trygt og godt over det, og det blir stadig mer verdifullt ettersom globaliseringen forandrer samfunnet nede i Oslo radikalt på kort tid.»

Den ariske rase ftw!

5519141[/snapback]

Hva har arisk rase med nordmenn å gjøre? Germansk kanskje

Lenke til kommentar
Nicklas: I følge mange asiater (som konsumerer lite melk, men heller holder seg til vann), lukter vi nordmenn veldig surt. Vi er vant til å lukte "nordmann-lukten", pakistaenere er vant til å lukte "pakistaner-lukten", derfor legger man ikke merke til "sin egen lukt", men kanskje oppfatter at folk fra andre kulturer ikke lukter helt det samme.

5544975[/snapback]

 

Hva med oss som så og si aldri drikker melk, da? :dontgetit:

5545013[/snapback]

Jeg har ikke peiling. Det kan ha noe med at det norske kostholdet er surere enn andre land sitt. Hvis dette har noe å si (nei, jeg er ikke forsker, og har heller ikke forsket på dette) kan jo f.eks inntak av brus/kaffe/te ha noe å si.

Lenke til kommentar
«Jeg personlig har et behov for å komme tilbake til røttene, tradisjonene, det norske folks historie ... Mitt hovedpoeng var og er at jeg på fjellet på en måte føler et historisk sus, et norsk sus. Det er noe trygt og godt over det, og det blir stadig mer verdifullt ettersom globaliseringen forandrer samfunnet nede i Oslo radikalt på kort tid.»

Den ariske rase ftw!

5519141[/snapback]

Hva har arisk rase med nordmenn å gjøre? Germansk kanskje

5545015[/snapback]

 

Litt OT:

 

Hitler mente at den ariske rasen var best. Men ariere er jo forfedrene til de indiske folkene? .. og disse flyttet inn i muslimske land som Iran, Afghanistan :hmm:

Endret av Nicklas
Lenke til kommentar
Hitler mente at den ariske rasen var best. Men ariere er jo forfedrene til de indiske folkene? .. og disse flyttet inn i muslimske land som Iran, Afghanistan  :hmm:

5545292[/snapback]

Iranere aka. Persere er den ekte ariske rase...

 

Nettopp derfor jeg påpekte at Herr Goliatmo tok litt feil..

Lenke til kommentar
Sålenge det ikke lukter "sterkt" i nesa og de går med turban og burka, så ødelegger de ikke utsikten for meg eller opplevelsen for meg.

 

Det JEG irriterer meg over er at hele muslimfamilien på 1 mann, 2 koner og 10 barn skal inn på Expert for å kjøpe seg batterier som er på tilbud og ALLE står i køen og da kan du lett bli rusa på den lukta de utsonderer.

 

Jeg sa det rett ut til dem jeg: "Faen har dere ikke vann og såpe hjemme eller?". Da fikk jeg jo nesten juling (trodde jeg ifølge det stygge uttrykket i annsiktet dems): "DO SKAL HA RESPEKT FOR MAAAI!" *Med en pekefinger opp i trynet*

5544490[/snapback]

 

Neste gang - hva med å høflig fortelle de at det lukter litt stramt? Slik som folk med normal folkeskikk gjør om de først MÅ fortelle.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...