Gå til innhold

Guide for kjøp av filmer på nett


ilpostino

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan noen liste opp noen nettbutikker som de selv vet selger spesial utgaver av DVD`er? Noe allâ denne tråden? ;)

6246198[/snapback]

Hvis du mener virkelige spesialutgaver, og ikke bare litt kuulere pappomslag rundt standardcoveret er det egentlig lettere om du spør om spesifikke titler eller utgaver, siden ganske mange spesialutgaver gis ut i begrenset opplag (på ordentlig, og ikke bare "begrenset til ingen gidder å kjøpe lenger, så vi ikke gidder lage flere"), og du må på samlermarkedet for å få tak i dem.

De fleste virkelig gode samlerutgavene kommer i Japan (noen av disse gis så ut i lokale utgaver andre steder, som Alien Quad-hodet og I Robot Sonny-hodet), Sør-Korea og på Taiwan, i tillegg en del i Frankrike og Tyskland.

Lenke til kommentar

De 20% off kupongene til DeepDiscountDVD, hvordan bruker man dem, Zaeira og Manx skrev opp en rekke ord, jeg gikk in på blant annet DVDtalk.com der fant jeg en link til DDD, når jeg trøkka på den kom jeg bare tilbake til forsiden til DDD.

Så hvordan får man denne 'kupongen' til å funke? er mitt spørsmål.

Lenke til kommentar
De 20% off kupongene til DeepDiscountDVD, hvordan bruker man dem, Zaeira og Manx skrev opp en rekke ord, jeg gikk in på blant annet DVDtalk.com der fant jeg en link til DDD, når jeg trøkka på den kom jeg bare tilbake til forsiden til DDD.

Så hvordan får man denne 'kupongen' til å funke? er mitt spørsmål.

6281434[/snapback]

Først, det lønner seg å være logget inn først, det hender at kupongen "glipper" om man legger den inn før man er logget inn.

Når du har lagt vare® i handlekurven skriver/kopierer+limer du inn en av kupongene i feltet merket "Enter Promotion/Sale Code: " og trykker på knappen "submit code"rett over knappene "go to secure checkout" og "continue shopping".

På neste side er de 20%-ene trukket fra.

Husk at kupongene ikke gjelder på forhåndsbestillinger (men forhåndsbestillinger på forskjellige datoer et stykke fram i tid er en bra måte å minske fraktutgifter per dvd på).

Lenke til kommentar

Beklager at jeg må ha det inn med teskjeer, men hvis jeg forsto deg riktig skulle jeg skrive inn denne koden i et felt på denne siden

post-93527-1150014622_thumb.png

Men jeg finner ikke noe slikt felt.

Har jeg misforstått deg hardt, eller er det ett eller ett annet med min accaunt som gjør at jeg ikke har muligheten til å bruke en slik kupong?

Lenke til kommentar
Beklager at jeg må ha det inn med teskjeer, men hvis jeg forsto deg riktig skulle jeg skrive inn denne koden i et felt på denne siden

Men jeg finner ikke noe slikt felt.

Har jeg misforstått deg hardt, eller er det ett eller ett annet med min accaunt som gjør at jeg ikke har muligheten til å bruke en slik kupong?

6284899[/snapback]

Det hender visstnok innimellom, prøv å tømme handlevognen, slette cookies fra DDD, annen browser (kan f.eks. prøve å legge i handlekurven uten å være logget inn, og logge inn i annen tab/vindu mens du beholder handlevognvinduet i bakgrunnen), og prøv på litt forskjellige tider av døgnet (serverne til DDD har en tendens til å bli litt overarbeidet under disse salgene, særlig på det som er PC-tid i USA, dvs deres sen formiddag/ettermiddag/kveld).

For å vise hvordan det sakl se ut:

Lenke til kommentar
Jeg er rett som det er inne på www.zailor.no og leter etter gode tilbud.

 

Men jeg synes de har mye problemer med databaseløsningen sin, får rett som det er kryptiske feilmeldinger.

 

Flere som opplever det?

6357826[/snapback]

 

Jup stemmer det databaseløsningen deres er noe av det verste jeg har sett. Og konsistensen på selveste hjemmsiden er ikke noe å skryte av heller. Har bestilt et par ganger fra dem de er meget raske (merk at dette var når det ikke var noe problemer med databasen). ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...