Gå til innhold

Guide for kjøp av filmer på nett


ilpostino

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet om Amazon UK har samme praksis som play.com angående utsending av flere varer som tilsammen blir over 200,-

Play.com

Tilbyr gratis frakt på alle varer. Hvis du bestiller flere filmer, pakker de én og én slik at du kommer under 200 kroners regelen for toll* (se informasjon under om 200 kroners regelen ved import lenger ned i denne psoten).

5500177[/snapback]

 

Noen erfaringer?

Lenke til kommentar
Takk for svar, er ny kunde der, bestilte bare en vare bare for å være sikker

5776841[/snapback]

 

Er 200,- grensen på playx.no ja. Men butikken er bra den og har mange fine tilbud samt at kundeservicen er veldig bra. Har handlet derifra mye, aldri noe problem.

Lenke til kommentar

Vet ikke om dette er riktig plass å henvende seg, men ved kjøp av filmer på CDON, får man de fleste filmer i svensk omslag. Dette suger dette, men jeg lurer på om noen har en side med svenske omslag, slik at jeg kan forberede meg på de stygge coverne før de kommer i posten...

Lenke til kommentar
Vet ikke om dette er riktig plass å henvende seg, men ved kjøp av filmer på CDON, får man de fleste filmer i svensk omslag. Dette suger dette, men jeg lurer på om noen har en side med svenske omslag, slik at jeg kan forberede meg på de stygge coverne før de kommer i posten...

5815303[/snapback]

 

Vet ikke om noen for spesifikt Svenske cover, men du kan prøve CD Covers. De har også en del Svenske cover.

Endret av gstavdal
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...