Gå til innhold

Command & Conquer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte jeg som hardbarka C&C og RA fan skulle komme med litt tips og nyheter om diverse C&C relaterte saker og ting, slik at ventetiden ikke blir så altfor lang.. :thumbup:

Det neste spillet i serien blir Red Alert 3 ( Ikke Command & Conquer 3 ), Command & Conquer 3 var under utvikling akkurat i det EA kapret Westwood Studios og hele greia ble avbrutt.. utrolig synd synd, for se HER hvor rått det ville ha sett ut..

Andre ting som virkelig holder serien i koken er de utallige Moddene som stadig utvikles.. For folk som gjerne skulle sett gode gamle Red Alert 1 i tøffere grafikk ville jeg anbefalt disse to RA CHRONO DEVICE og RA Regeneration . Red ALert 1 gjenskapt i SAGE motoren som blir brukt i BFME og C&C Generals/Zero Hour..

Men så.. Den ultimate Modden, sjefen over alle modder.. For alle fans av HALO og C&C!

*Drumroll* Skjermbilde 1

Moddb side

Hvor sinnsykt fett går det an å bli?!?! :dribble: Jeg gleder meg som en unge til denne slippes!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan bli kult.

vært å nevne at de "ekte" westwood (i petroglyph) gutta lager star wars: empire at war og de holder på med et spill i c&c stil.

empire at war demoen er ganske bra og gleder meg til fullversjon, selvom jeg ikke er noe spessielt star wars fan.

Skrevet
Tenkte jeg som hardbarka C&C og RA fan skulle komme med litt tips og nyheter om diverse C&C relaterte saker og ting, slik at ventetiden ikke blir så altfor lang.. :thumbup:

Det neste spillet i serien blir Red Alert 3 ( Ikke Command & Conquer 3 ), Command & Conquer 3 var under utvikling akkurat i det EA kapret Westwood Studios og hele greia ble avbrutt.. utrolig synd synd, for se HER hvor rått det  ville ha sett ut..

Andre ting som virkelig holder serien i koken er de utallige Moddene som stadig utvikles..  For folk som gjerne skulle sett gode gamle Red Alert 1 i tøffere grafikk ville jeg anbefalt disse to RA CHRONO DEVICE og RA Regeneration . Red ALert 1 gjenskapt i SAGE motoren som blir brukt i BFME og C&C Generals/Zero Hour..

Men så.. Den ultimate Modden, sjefen over alle modder.. For alle fans av HALO og C&C!

*Drumroll* Skjermbilde 1 

Moddb side

Hvor sinnsykt fett går det an å bli?!?! :dribble:  Jeg gleder meg som en unge til denne slippes!

5496637[/snapback]

Kan dette brukes på red alert 2 :dribble:

Skrevet (endret)

Kan dette brukes på red alert 2 :dribble:

5498010[/snapback]

Hva da mener du? Moddene?

Nei de mods'n som jeg la ut linker til er kun for Generals Zero Hour.. Men det finnes til gjengjeld haugevis med mods til RA2 også.. sjekk ut RA Den evt Moddb

Endret av Goonie
Skrevet
Skulle det ikke komme en samlepakke med alle spillene i eller?

5497958[/snapback]

Jo visst , C&C The first Decade

Skrevet
Skulle det ikke komme en samlepakke med alle spillene i eller?

5497958[/snapback]

Jo visst , C&C The first Decade

5498069[/snapback]

Se der ja, takk for navnet. :)

Gleder meg veldig til denne pakken, da mye av min nostalgiske barndom var knyttet til disse spillene.

Skrevet (endret)

Her kan du lese litt mer om samlepakken:

http://www.catchgamer.no/?module=news&f=single&newsId=2118

:cool:

Kan jo også si at RA1 var en av min barndoms først spilte spill, dette var virkelig morsomt når jeg spillte det!!

Husker jeg lagde en ordentlig mur av bunkere og miner, men irriterte meg desto mer om de fordømte slemme soldatene som angrep resource samlerne mine hele tiden!!(irriterte meg veldig :D )

Endret av quakie
Skrevet (endret)

Samlepakken i butikkene i Februar :w00t:

Command & Conquer-spela er utan tvil dei eg har likt best og brukt mest tid på i mine år framfor PC-skjermen, når du lager ein samlepakke med alle desse er det klart sånt må kjøpast.

Gleder meg frykteleg til Red Alert 3 (om det kjem), blanda med litt frykt for at EA skal ødelegge enda eit spel (likte aldri Generals).

For Red Alert 2 og Yuri's Revenge-tilhengarane der ute tipser eg om modifikasjonen Balance of Power av CannisRabidus, ein modifikasjon som ikkje treng noko installasjon og vil ikkje endre filer i spelet.

Endret av zeph
Skrevet

Ja alle har vi nostalgiske minner fra gode gamle RA1 og C&C 1 , Og for de som ikke har RA1 er det faktisk mulig å laste ned hele greia fra nettet med xp fix osv. men uten musikk..

Og angående Red Alert 3, ja det kommer, her er logoen RA3 LOGO

Skrevet

Jeg er også en longtime C&C fan og RTS generelt, og gleder meg til både Red Alert 3 og Supreme Commander, som iallfall i sjelen er etterfølgeren til Total Annihilation. :)

Skrevet (endret)

Jeg kommer til å anskaffe meg C&C: The First Decade pga C&C 1.

Aner ikke hvor lenge jeg har prøvt å få tak i en ulovlig utgave av Gold Edition siden det er årevis siden produksjonen opphørte.

Endret av Istapp
Skrevet

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Skrevet
Ja alle har vi nostalgiske minner fra gode gamle RA1 og C&C 1 , Og for de som ikke har  RA1 er det faktisk mulig å laste ned hele greia fra nettet med xp fix osv. men uten musikk..

Og angående Red Alert 3, ja det kommer, her er logoen RA3 LOGO

5498861[/snapback]

Den logoen så hjemmelaget ut, om du spør meg.

Uansett blir det kos når samlepakken kommer ut, jeg hr aldri spilt RA2, men jeg har spilt mye RA1. Har forøvrig ikke runna det da, har kommet til siste oppdrag med Soviet, og nesr siste oppdrag med Allied :hrm:

Skrevet

Goonie: Det er ikke sluppet noe info om spillet enda så derfor stiller jeg meg heller uhyre skeptisk til noe om er postet på et random forum.

Ikke minst; Hva i huleste har Aen i logoen å gjøre?

Forøvrig: CC3 ==> Generals ;) Samme motor osv.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...