Gå til innhold

Gizmondo er konkurs!?


Retroboy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

altså..Gizmondo er og blir en flopp whatsoever! Tror de ikke Gizmondoutviklerene ville spille mer på sin egen maskin når PSP ble sluppet for å si det sånn!

 

Nå har jo MPX, som Norges eneste leverandør av Gizmondo i Norge, begynte å dumpe prisen på konsollen for å få det de har på lageret ut..

Lenke til kommentar
altså..Gizmondo er og blir en flopp whatsoever! Tror de ikke Gizmondoutviklerene ville spille mer på sin egen maskin når PSP ble sluppet for å si det sånn!

 

Nå har jo MPX, som Norges eneste leverandør av Gizmondo i Norge, begynte å dumpe prisen på konsollen for å få det de har på lageret ut..

5499674[/snapback]

 

Ja dette har jeg også ventet på, prøvde så vitt å nevne dette i en tidligere tråd, men falt ikke i så god jord for å si det slik.

 

Jeg må også le litt av MPX for bare 14 dager siden fikk jeg en mail med tilbud på Gizmondo og litt info om hvor bra denne var.

 

:thumbup:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
At den europeiske divisjonen er konkurs er vel ikkeno nytt?!

Det er vel ikke dermed sagt at hele greia er lagt død?

5572883[/snapback]

 

"Technically speaking, Gizmondo's US arm is still operating - but the future is not looking bright and Tiger Telematics is currently considering "available options with its Texas games studio subsidiary and its kiosk sales units."

Fra Eurogamer

 

Ser mørkt ut.

Jaja, var vel ikke helt uventet nei. :roll:

Lenke til kommentar

No driver jo MS å spekulerer i om de skal hoppe på det håndholdte markedet, eg tror rett og slett at det ikkje er plass til flere aktører her no. Nintendo, og Sony forsåvidt også har vel etablert seg såpass solid her at et forsøk på å konkurrere kan lette gå ad undas ;)

Lenke til kommentar
No driver jo MS å spekulerer i om de skal hoppe på det håndholdte markedet, eg tror rett og slett at det ikkje er plass til flere aktører her no. Nintendo, og Sony forsåvidt også har vel etablert seg såpass solid her at et forsøk på å konkurrere kan lette gå ad undas ;)

5573865[/snapback]

 

Kanskje MS bare kunne kjøpt hele Gizmondo-dritten? :wee:

Lenke til kommentar
No driver jo MS å spekulerer i om de skal hoppe på det håndholdte markedet, eg tror rett og slett at det ikkje er plass til flere aktører her no. Nintendo, og Sony forsåvidt også har vel etablert seg såpass solid her at et forsøk på å konkurrere kan lette gå ad undas ;)

5573865[/snapback]

 

Var det ikke det folket sa før X-Box kom også? :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...