Gå til innhold

Total War: Hvem er det som har tenkt til å kjøpe Medieval 2?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem er det som har tenkt eller tror de skal kjøpe Medieval 2: Total War når det kommer ut?

Jeg tror nok at jeg kommer til å gjøre det, trass i studier og filming :)

RTW er et av de beste spilla jeg har spilt og det virker som M2TW kommer til å fortsette den gode tradisjonen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skal definitivt kjoepes. Jeg kjoepte aldri RTW, men kommer til aa kjoepe baade RTW, BI og Medieval 2 (har enern...) naar jeg flytter hjem og faar meg en pc som kan spilles paa.

Det nye spillet ser hawt ut!

Skrevet

Hihi, du er glad i franskmenn! Jeg, som alltid _hater_ å begynne med noen som har store landområder, (så derfor spilte jeg altid som danmark i MTW1), tar vel noe lignende, litt miniputt land.

Gjest Slettet+56132
Skrevet

Jeg kommer til å kjøpe det, dog har jeg aldri spilt 1eren...

Skrevet
Skal nok kjøpe det jeg og. Jeg får meg jo en überPC til jul så da skal det slaktes franskmenn!

5471627[/snapback]

:cry: Hva er galt med Franskmenn da?

5473615[/snapback]

Ingen ting igrunnen. MEn siden jeg skal være briter med heftige langbueskyttere må jeg jo slakte franskmenn da de blir mine argreste fiender ;)

Gjest Slettet+56132
Skrevet
Ingen ting igrunnen. MEn siden jeg skal være briter med heftige langbueskyttere må jeg jo slakte franskmenn da de blir mine argreste fiender ;)

5474128[/snapback]

Hmm, mulig at jeg også må prøve dem om det du sier er riktig!

Skrevet (endret)

5474128[/snapback]

Hmm, mulig at jeg også må prøve dem om det du sier er riktig!

5474227[/snapback]

Så et slikt program på Discovery Channel og da kom lanbuen (longbow) på fjerde eller tredjeplass mener jeg. Dersom man lagde en spesiell spiss kunne man skyte piler gjennom tykke rustninger. Dette illustrerte de ved å ta en metallplate utenpå et stoff som hadde samme egenskaper som menneskenes kropp (Altså omtrent lik konsistens og alt det der). Så festet de dette opp på en vegg, og en fyr med longbow skjøt rett gjennom metallplata og dypt inn i "menneskekroppen". Ganske tøft å se på.

Det hersker ingen tvil om at longbow men er de feteste soldatene fra middelalderen!

Spørsmålet er vel hvor realistisk Creative Asembly lager dette spillet!

Endret av Orresnei
Gjest Slettet+56132
Skrevet
Så et slikt program på Discovery Channel og da kom lanbuen (longbow) på fjerde eller tredjeplass mener jeg. Dersom man lagde en spesiell spiss kunne man skyte piler gjennom tykke rustninger. Dette illustrerte de ved å ta en metallplate utenpå et stoff som hadde samme egenskaper som menneskenes kropp (Altså omtrent lik konsistens og alt det der). Så festet de dette opp på en vegg, og en fyr med longbow skjøt rett gjennom metallplata og dypt inn i "menneskekroppen". Ganske tøft å se på.

Det hersker ingen tvil om at longbow men er de feteste soldatene fra middelalderen!

Spørsmålet er vel hvor realistisk Creative Asembly lager dette spillet!

5474340[/snapback]

Realisme er bra, men når det blir for realistisk, er det ikke gøy lengre. OFP ligger og vipper på den pinnen. Men, dette blir så sinnsvakt bra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...