Cuneax Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 Hvem er det som har tenkt eller tror de skal kjøpe Medieval 2: Total War når det kommer ut? Jeg tror nok at jeg kommer til å gjøre det, trass i studier og filming RTW er et av de beste spilla jeg har spilt og det virker som M2TW kommer til å fortsette den gode tradisjonen.
DurinVIII Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 Den dagen jeg bestemmte meg kjøpe R:TW tror jeg skjebnen ville ha meg til å kjøpe alle nye TW-spill
Herr Brun Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 Det skal definitivt kjoepes. Jeg kjoepte aldri RTW, men kommer til aa kjoepe baade RTW, BI og Medieval 2 (har enern...) naar jeg flytter hjem og faar meg en pc som kan spilles paa. Det nye spillet ser hawt ut!
Gunfreak Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 har kjøpt alle Total War spille med alle ekstra pakkene, og har ikke planer om å stoppe nå
Snorre Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 Skal nok kjøpe det jeg og. Jeg får meg jo en überPC til jul så da skal det slaktes franskmenn!
Chasseur Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 Hihi, du er glad i franskmenn! Jeg, som alltid _hater_ å begynne med noen som har store landområder, (så derfor spilte jeg altid som danmark i MTW1), tar vel noe lignende, litt miniputt land.
Cuneax Skrevet 20. januar 2006 Forfatter Skrevet 20. januar 2006 Er det noen som ikke har tenkt til å kjøpe det? Hvorfor ikke, i så fall?
Chasseur Skrevet 21. januar 2006 Skrevet 21. januar 2006 Tja, hvismultiplayer delen blir like dårlig, er det ikke umulig, at jeg skaffer meg det.
Herr Brun Skrevet 21. januar 2006 Skrevet 21. januar 2006 Skal nok kjøpe det jeg og. Jeg får meg jo en überPC til jul så da skal det slaktes franskmenn! 5471627[/snapback] Hva er galt med Franskmenn da?
Gjest Slettet+56132 Skrevet 21. januar 2006 Skrevet 21. januar 2006 Jeg kommer til å kjøpe det, dog har jeg aldri spilt 1eren...
Snorre Skrevet 21. januar 2006 Skrevet 21. januar 2006 Skal nok kjøpe det jeg og. Jeg får meg jo en überPC til jul så da skal det slaktes franskmenn! 5471627[/snapback] Hva er galt med Franskmenn da? 5473615[/snapback] Ingen ting igrunnen. MEn siden jeg skal være briter med heftige langbueskyttere må jeg jo slakte franskmenn da de blir mine argreste fiender
Gjest Slettet+56132 Skrevet 21. januar 2006 Skrevet 21. januar 2006 Ingen ting igrunnen. MEn siden jeg skal være briter med heftige langbueskyttere må jeg jo slakte franskmenn da de blir mine argreste fiender 5474128[/snapback] Hmm, mulig at jeg også må prøve dem om det du sier er riktig!
Snorre Skrevet 21. januar 2006 Skrevet 21. januar 2006 (endret) Ingen ting igrunnen. MEn siden jeg skal være briter med heftige langbueskyttere må jeg jo slakte franskmenn da de blir mine argreste fiender 5474128[/snapback] Hmm, mulig at jeg også må prøve dem om det du sier er riktig! 5474227[/snapback] Så et slikt program på Discovery Channel og da kom lanbuen (longbow) på fjerde eller tredjeplass mener jeg. Dersom man lagde en spesiell spiss kunne man skyte piler gjennom tykke rustninger. Dette illustrerte de ved å ta en metallplate utenpå et stoff som hadde samme egenskaper som menneskenes kropp (Altså omtrent lik konsistens og alt det der). Så festet de dette opp på en vegg, og en fyr med longbow skjøt rett gjennom metallplata og dypt inn i "menneskekroppen". Ganske tøft å se på. Det hersker ingen tvil om at longbow men er de feteste soldatene fra middelalderen! Spørsmålet er vel hvor realistisk Creative Asembly lager dette spillet! Endret 21. januar 2006 av Orresnei
Variable Skrevet 21. januar 2006 Skrevet 21. januar 2006 jeg har en sykdom, kjøper bare spill som krever online key verificasion
Gjest Slettet+56132 Skrevet 21. januar 2006 Skrevet 21. januar 2006 Så et slikt program på Discovery Channel og da kom lanbuen (longbow) på fjerde eller tredjeplass mener jeg. Dersom man lagde en spesiell spiss kunne man skyte piler gjennom tykke rustninger. Dette illustrerte de ved å ta en metallplate utenpå et stoff som hadde samme egenskaper som menneskenes kropp (Altså omtrent lik konsistens og alt det der). Så festet de dette opp på en vegg, og en fyr med longbow skjøt rett gjennom metallplata og dypt inn i "menneskekroppen". Ganske tøft å se på. Det hersker ingen tvil om at longbow men er de feteste soldatene fra middelalderen! Spørsmålet er vel hvor realistisk Creative Asembly lager dette spillet! 5474340[/snapback] Realisme er bra, men når det blir for realistisk, er det ikke gøy lengre. OFP ligger og vipper på den pinnen. Men, dette blir så sinnsvakt bra!
Cuneax Skrevet 21. januar 2006 Forfatter Skrevet 21. januar 2006 Jo mer realistisk, jo bedre er det. Det er snakk om å overføre denne realismen til et spillbart nivå.
.tomf Skrevet 21. januar 2006 Skrevet 21. januar 2006 Skal nok kjøpe meg det, og spille med England. Longbow. <3
TSP Skrevet 22. januar 2006 Skrevet 22. januar 2006 Må jo selvfølgelig kjøpe det! Men jeg håper virkerlig Multiplayeren blir mye bedre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå