Gå til innhold

Hvordan få MYE teampoints?!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har fått 45 teampoints, har sågar fått 60 teampoints i en runde, men har ikke fått ribbonen (ja, runden varte over tidskravet og jeg var i squad hele tiden) - er det en bug eller er det spesifikke teampoints man må få?

 

letteste måten er å være medic og gå amok med first aid kits og shock paddles :) urbane maps med mye intense kamper er best, Karkand f.eks.

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

rekorden min er 70 tror jeg :) , men da satt jeg og en venn ved siden av hverandre da ;) . Men med random er vel 30 rundt rekorden for meg, og 55 eller no for en som satt på (lenge siden). Wake funker fint, når amerika tar en base så spawner det 20 folk der på 15 sekunder :)

Endret av chokke
Lenke til kommentar

Helt enig i det som sies her ang. Karkand.

 

Jeg har også hatt svært god erfaring med å være pilot i Black Hawk (snakker da om tiden etter siste patch....mye bedre nå når folk må hoppe ut for å "telle" i flagg-heisingen). Har du oppegående folk med deg som er support, medic og engineer blir det fort kill assist points og driver ability assist points på deg. Dette i tillegg til poeng du får for flagg. Selvfølgelig må du kunne fly også..... :)

Snakker her om brett hvor det kun er transport-helikopter - på andre brett med kamp-heli og fly er du sjanseløs dersom disse pilotene er litt oppegående.

 

BF

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...