Gå til innhold

Post dine 3DMark06 resultater her. Les Første post


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Husker dessverre ikkje men eg tror det var 1.55V med 104% saken på DFI HK'et, blir vell sånn ca 1.57V.

Denne screenshoten er gammel, hehe,sparte den til en senere anledning. Regner med eg skal klare høyere OC på CPU nå som eg har fått mitt nye kraftverk installert. ( For de som ikkje har fått med seg skrytinga mi, så er det en FORTRON SOURCE 700W PSU som har havnet i maskinen min :p)

 

Sitte å vurderer om eg skal bestille meg en vannblokk til skjermkortet mitt, bare for å prøve å slå deg, men vett ikkje om det er verdt det... :hmm:

Endret av Furyfax
Lenke til kommentar
http://service.futuremark.com/orb/projectd...projectId=73361

 

KriFos - 7596 3DMarks - 7800 GTX 256MB *SLI* @ 485/1350 - AMD X2 @ 2.52GHz - alt luftkjølt

 

edit: ny oppdatering

5497195[/snapback]

 

Hei,

Linken funker ikke!

 

Og dette er kanske ny verdensrecord?

 

Mvh

Kimmer

5498085[/snapback]

 

Er nok ikke ny verdensrekord, men jeg er fornøyd uansett - har mer å gå på her :)

 

Virker denne linken da?: http://service.futuremark.com/compare?3dm06=73361

Lenke til kommentar
Det betyr at eg kan ta igjen deg Samye83 med litt OC... Da har eg noe å bruke helga på!

5499648[/snapback]

Du må jo slå meg, slik at jeg har motivasjonen til å gjøre noe helt ekstremt, hehe. For øyeblikket klarer min 175 2.75ghz ved 1.5v og det er max for deluxe kortet mitt. Har prøvd 2.8, da leker jeg ved ilden, kan reboote når som helst, hehe. Får mine nye 2gb kit idag, og håper på litt bedre score. Det som er litt synd er at jeg må gi fra meg gtx kortet idag. Blir vel kun gt tweaking fremover.

Lenke til kommentar
wow!! Ble en ny kald natt på meg :p

 

Bahamut - 5241 Dmarks - 7800gtx@543/1416 - X2 [email protected] - Meget kald luft/tørris

5500079[/snapback]

Så du er villig til å bruke tørris for å slå rekorden min :tease: Noen som kan låne meg litt nitro?

5500226[/snapback]

 

Jeg brukte ikke tørrisen på selve komponetene, hehe de er forvarme til

å ikke ungå kondens, bruke tørrisen til å kjøle ned luften (Tørris har en temperatur på -70, gassen en avgir er litt under -30) la en del pakker inni i et rør såm jeg hadde en stor vifte tilkoblet på den ene siden. Den blåste ca -5 kald luft inn i rommet ifra utsiden igjennåm røret. Enden røret hadde jeg teipet til innsuget bak på karbinettet. jeg hadde forsikkerthets skyld lånt en meget sensitiv fuktighetsmåler inni i barbinetet å den viste aldri mer en 5 prosent. Hehe, hadde jeg hatt en større vifte til å trekke kald luft ifra vinduet hadde eg kunnet trekt mer udt av grafikkkortet tror eg. Foresten så hadde eg prossesoren på 2.62, ikke 2.83. Prossesoren lå på rundt 7 grader da, så....kanskje eg ikke hadde trengt større vifta, sgo kanskje ha tatt mer ut av prossesoren. :p Snakke åm et hjemmelaget kjølesystem :thumbup:

 

Jeg kjørte 3dmark06 å fikk 5241, men når jeg skulle ta superpi låste systemet seg.....å jeg bare gikk å la meg. Dette var den siste testen jeg gjør me GTX kortet, blir sendt vekk idag, men igjengjeld blir d GTX 512 idag :D For se hva jeg kan få da :)

 

Off topic: Har sittet å vudert vannkjøling nå, litt sjipt å sitte i et rom under frysepuktet hele tiden. Noen såm har et godt forslag? Til CPU, graffikkort, trippel radiator, å kanskje må jeg ha kjørling te chipsettet nå siden heatpipen er avhening av CPU viften fro å kjøle blokket der.... Ikke mer en 3000 kroner

Endret av Bahamut
Lenke til kommentar
Hadde jeg hatt temperatur forholdene dine, så hadde jeg nok klart å presse gtx kortet enda mer. Blir siste dag for gtx kortet mitt også. Skal se om jeg ikke klarer å komme meg over 5300 når jeg kommer hjem før jeg monterer på vifta og gir den tilbake til eieren.

5500467[/snapback]

 

 

Æsj, hadde jeg fått prossesoren åpp mot 3 Ghz hadde jeg klart å fått 5300...

jaja....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...