Gå til innhold

Post dine 3DMark06 resultater her. Les Første post


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mungo - 6407dmarks - 7800gt@stock *SLI* - AMD x2 3800@2500 - Original på gpu, Asetek Vapochill Micro High end på cpu.

5507093[/snapback]

 

 

Imponerende det der Homer :dribble:

 

Flott score...

 

Me sjåast

5507224[/snapback]

Jau, må bare klokke skjermkorta litt så tar jeg kanskje sveinbrand? Knuser i hvertfall ham på cpu-testene tipper jeg (På samme måte som jeg knuste deg der :tease: , men du har gtx*2 :dribble: )

Lenke til kommentar
Mungo - 6407dmarks - 7800gt@stock *SLI* - AMD x2 3800@2500 - Original på gpu, Asetek Vapochill Micro High end på cpu.

5507093[/snapback]

 

 

Imponerende det der Homer :dribble:

 

Flott score...

 

Me sjåast

5507224[/snapback]

Jau, må bare klokke skjermkorta litt så tar jeg kanskje sveinbrand? Knuser i hvertfall ham på cpu-testene tipper jeg (På samme måte som jeg knuste deg der :tease: , men du har gtx*2 :dribble: )

5507319[/snapback]

 

 

Hehehe sant nok. Ska du sella X2`en elle? Få deg en Sandy elle någe...

 

Sibbe hjå Sannes

Lenke til kommentar
Gud, du skremte meg der Bahamut  :tease: Trodde du kom og knuste gtx rekorden min... Ble rolig da jeg leste at det var med et 512mb gtx kort.  :thumbup:

5507267[/snapback]

 

 

 

Skal jo litt til å få et vanlgit GTX kort opp i 1.8ghz på minnet. Jeg klarte å få GTX kortet opp til 645/1892 men var veldig ustabilt da, har ikke et kaldt rom lengre nå..hehe Jaja, jeg e fornøyd jeg, klarer ikke å klokke lengre enn 237 fsb. Jeg har minnet på DDR 470(2.5-3-2-5) å det er vel her flaskehalsen e rnå? JEG kan jo begynne å slakke timingen men, ja......det tar litt tid å tid har jeg ikke nå fordi nå skal jeg spille :)

Endret av Bahamut
Lenke til kommentar

Ny pers:

 

KriFos - 7654 3DMarks - 7800 GTX 256MB @ 488MHz / 1370MHz *SLI* - AMD X2 4400 @ 2.54GHz - alt luftkjølt

 

http://service.futuremark.com/compare?3dm06=81937 :)

 

 

 

Men jeg får merkelig lav CPU-score i forhold til andre med samme CPU / klokkefrekvens i følge compare på andre projects... "kun" 1670...

 

edit: glemte link

Endret av KriFos
Lenke til kommentar

Tror ikke du skjønner helt, jeg har aldri nevnt 2100 i score...

 

Andre som har klokkehastighet på 2.5GHz får 1800-1900 poeng, jeg har 1600-1700. Dette har jeg sjekket av de andre prosjektene som ligger ute på Futuremark.com.

 

Ved 1700 i cpu-score kjørte jeg 2.6GHz - 260MHz FSB, 10x mp og 1:1 på ram - så det har ikke så sinnsykt å si for CPU-scoren - de lille ekstrapoengene skyldes nok 99% den høyere klokkehastigheten...

 

Jeg mener fortsatt at jeg burde få rundt 1800+ i score med CPU'en min, og lurer på om det ikke er noe annet som kan være "galt" her.

Lenke til kommentar
ny dag ny test (går opp og ned og at det lort er faen til stress å bench med)

5510642[/snapback]

 

 

Stilligt, kanskje u vil klare 6000 på et singel kort? ;) Begynner

å nærme meg eg også men tror det ikke er noe mer å hente

uten at jeg tar frem tørrisen ijen å det vil jeg ikke, tror jeg

må prøve meg på vannkjøling....

 

Hvilket ram bruker du btw? Jeg sitter nå med OZC platinum PC3200 2*1024mb

å klarer å kjøre det på 470Mhz me 2.5-3-2-5 men høyere enn

det klarer den ikke. Vet jeg kan slakke på innstilligene men alle sier at

OZC suger når det kommer til klokking, så dette må vel være en dårlig score da.. ikke at eg synes det da men ja, de gjør vist d.

 

EDIT: Vel, det er sikkert mye mer å hente på minnet enn 1600Mhz så

gratulere :)

 

EDIT 2: Corsair twims pc4000 pt 2*1gb ja, :blush: da kan eg jo spør ke timming du kjører på? kanskje det hjelper å bruke øynene først før man spør :p Har du enda problemer me BF2?

Endret av Bahamut
Lenke til kommentar
Ny pers:

 

KriFos - 7654 3DMarks - 7800 GTX 256MB @ 488MHz / 1370MHz *SLI* - AMD X2 4400 @ 2.54GHz - alt luftkjølt

 

http://service.futuremark.com/compare?3dm06=81937 :)

 

 

 

Men jeg får merkelig lav CPU-score i forhold til andre med samme CPU / klokkefrekvens i følge compare på andre projects... "kun" 1670...

 

edit: glemte link

5509877[/snapback]

 

Du kjører nesten nøyaktig samme cpu-hastighet som meg.

Burde hatt oppunder 1900 et sted i cpu-score vil jeg tro.

 

Compare

 

Edit: Og med full cpu-score... vil du vel kanskje nærme deg 8000 i overall score :cool:

Endret av b-urn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...