jon-t Skrevet 14. januar 2006 Skrevet 14. januar 2006 (endret) Eg har spelt ein del som Nigth elf druid etter at eg kjøpte spelet og har kommet til level 12, men eg føler at kanskje druid klassen kanskje ikkje er noe for meg... Er egentlig ikkje lyst å bare kaste spells og buffs og div, har egentlig meir lyst å vere litt kriger å kunne ha litt tøft amor og våpen. Det eg lurer på om det er verdt å begynne ein ny char som warrior eller paladin ? Lurer spessielt på om eg da skal ha ein human er det gøy å vere human warrior ? Er det bra quests ? Endret 14. januar 2006 av jon-t
Sjoeoerret Skrevet 14. januar 2006 Skrevet 14. januar 2006 Jeg har selv en lvl 13 human warrior, synes det er bra quests (kansje litt mye defias dreping etterhvert da ) Har mining + blacksmithing
StarGazer Skrevet 14. januar 2006 Skrevet 14. januar 2006 Warriors er veldig morro klasse, bra dps og ønsket i grupper som tank. Kan være litt vanskelig før lvl 40, men etter det tar det av. Vill du være melee gå warrior. Paladin blir litt sånn healer\support som druid.
Stoop kid Skrevet 14. januar 2006 Skrevet 14. januar 2006 Sjekk alliance:horde-ratioen på din side. Er det mange alliance, velger du horde, og vice versa. Så blir det ikke så fryktelig lange køer før du får pvpet.
jon-t Skrevet 14. januar 2006 Forfatter Skrevet 14. januar 2006 (endret) Warlock då har dei noen bra spells ? Spells'ene til Druid er jo heilt grusomt dårlige By the way eg liker veldig godt å spille PvP kordan er Warrior eller Warlock til PvP ? Endret 14. januar 2006 av jon-t
Islanbadsj Skrevet 14. januar 2006 Skrevet 14. januar 2006 Begge klasser kan gruse alt hvis man spiller riktig, warlock er _veldig_ fin å ha i grupper pga. stambuff, fin dps og muligheten til å få ett party opp på beina etter ett wipe.
anon12234 Skrevet 14. januar 2006 Skrevet 14. januar 2006 warrior er veldig goy, siden det er en klasse du må forandre spillemåte på hele tiden. hele tiden møter du på nye typer units som må tankes forskjellig. imotsetning til dmg dealears som har en noe ensformig oppgave. sier ikke at den er helt ensformig, men mer variasjon blandt warriors. syntes helt klart at warrior er den klassen man opplever mest spenning og intensiter i endgame highnd instances, med tanke på å takkle bossere i diverse instancer. man må balansere sitt eget utstyr slik at det tilpasser de forskjellige bossene osv...... warrior er en klasse som aldri stopper å utvikle seg. lærer noe nytt hele tiden........ ellers er alle classene sikkert gøyale å spille.
purpledonkey Skrevet 15. januar 2006 Skrevet 15. januar 2006 Warrior er også veldig moro i PvP! Men du må være litt flink for at warrior skal være gøy tror jeg. Kan du ikke tanke feks vil folk kjefte på deg i grupper... Dessuten har gear en del å si, spesielt er det viktig å ha et bra våpen. Men har du tid og lyst til å sette deg litt inn i spillet og lære deg klassen skikkelig så er warrior veldig underholdende.
Khalifen Skrevet 15. januar 2006 Skrevet 15. januar 2006 Warrior er som sagt veldig underholdende. Driver selv på en nå. Dwarf warrior. Veldig morsomt, og har du et bre 2h våpen, så er du sikra god og rask grinding
Bimmelom Skrevet 15. januar 2006 Skrevet 15. januar 2006 Vet du hva ? Jeg hadde faktisk samme tanker som deg. Jeg kjøpte spillet, og hei, druid ser litt kult ut. Startet en Druid, og kom til lvl 12-13. Men, da ble jeg lei, og jeg kunne igrunnen ikke fordra å kaste spells osv. Så, jeg gikk like greit over til Warrior, og det er UTROLIG mye gøyere. Nå slår jeg som f*en, og tåler rimelig mye iforhold til lvl'et. Er nå lvl 33, snart 34. Jeg vertfall, anbefaler deg å starte en Warrior.
@_@ Skrevet 15. januar 2006 Skrevet 15. januar 2006 herregud då, du må ikkje sei at druid er kjedelig før du i det minste har fått noken forskjellige dyre former..det er jo heile poenget med druid.
Bimmelom Skrevet 15. januar 2006 Skrevet 15. januar 2006 He he. Jeg syns det er kjedelig fordi jeg ikke orker å kaste spell. Det er akkurat DET som jeg syns er kjedeligt. Hvis det var meg du siktet til.
@_@ Skrevet 15. januar 2006 Skrevet 15. januar 2006 sikta ikkje til noken, meinte berre at du bør ikkje sei at druid er kjedelig før du får det som er poenget med druid, bjørn,travelform osv,
Arinomi Skrevet 15. januar 2006 Skrevet 15. januar 2006 Warrior er kule kiser ^^ Jeg har spilt rogue og mage, og for å være ærlig: De er morsomme, men Warrior er kjempegøy å spille Man kan ha den beste armoren, de beste våpnene (istedet for de forbanna smørknivene til rogue, og de tannpirkerne til mage) Selv har jeg en lvl 9 NE warrior starta i går kvell med den. Den er jeg fornøyd med, og kan komme til å spille lenge med den Warrior FTW :thumb:
gamer73 Skrevet 16. januar 2006 Skrevet 16. januar 2006 (endret) Ja warrior for all del. Min main er warrior og spiller egentlig bare kun med ham. Har også en hunter alt, med det suger big time. Hater å hele tiden måtte styre med pet'en og alt det tullet. Warrior VS pala: En pala overlever desidert lenge enn warriors, men det er ikke noe problem å dø i wow hehe. En warrior vil alltid gjøre mer skade enn en pala. Greit nok. Om man ikke bruker spes attacks så gir en warrior og pala lik skade. På en enkelt mob kan nok en pala komme opp mot warrior skade med å benytte seg heftig av manapoolen sin. spes der hvor den enkle mobben slår tregt slik at warrior ikke får bygget opp mye rage. Det er når man har 3-4 mobs som denger løs på deg at en warrior eier alt av palys. Da går rage-baren i taket og skaden man da utdeler til samtlige mobs er bare helt syk. EDIT: Dessuten hater jeg alt av magi og spellcasting "by nature". Så jeg kan aldri spille cloth! Endret 16. januar 2006 av gamer73
jon-t Skrevet 16. januar 2006 Forfatter Skrevet 16. januar 2006 Har spillt ein del meir Druid no og funnet ut at det egentlig ikkje er så gale så får heller ha ein warrior som alt... Er det noen spessiele klasser som egner seg best for warrior ? Tenkte på human eller orc...
Pug Skrevet 16. januar 2006 Skrevet 16. januar 2006 Har spillt ein del meir Druid no og funnet ut at det egentlig ikkje er så gale så får heller ha ein warrior som alt...Er det noen spessiele klasser som egner seg best for warrior ? Tenkte på human eller orc... 5446129[/snapback] Det meste egner seg egentlig... Human: - +5 til Swords og Maces - Perception (Increased Stealth detection) NightElf: - Shadowmeld (mini-stealth, kan charge ut at stealth, som sikkert er ganske kult) Dwarf: - Stoneform - Immune to poisons/bleed/disease og 5% mer armor. Gnome: - Escape Artist. Orc: - +5 til Axes. - Hardiness - 25% chance to resist stun and knockout effects. Tauren: - Warstomp - 2sec stun. - Endurance - 5% mer max health. Undead: - WotF - Immune to Fear/sleep/charm effects, lasts 5sec. - Cannibalize - En gratis bandage hvert 2. minutt. Troll: - Berserking - Increased attack speed by 10-30%. Bare ta den rasen du liker best egentlig =) Personlig hater jeg taurens, klarer aldri å levle dem forbi lvl 12-14 fordi det virker som de beveger seg såååå saaaaakte
qu3st Skrevet 16. januar 2006 Skrevet 16. januar 2006 sikta ikkje til noken, meinte berre at du bør ikkje sei at druid er kjedelig før du får det som er poenget med druid, bjørn,travelform osv, 5444018[/snapback] I endgame har ikke det noe med druid og gjøre, da er det healing det går i =/
gnav Skrevet 16. januar 2006 Skrevet 16. januar 2006 Er druid egentlig en litt dårligere priest med muligheten til å forvandle seg?
gamer73 Skrevet 16. januar 2006 Skrevet 16. januar 2006 Druid kan vel beskrives som en prest som tåler alt:) Druid er vel den klassen i wow som kan få høyest armor points.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå