pgrundet Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 guild wars er heller ingen dans på roser.. hehe... Empire Earth er fælt og vanskelig
Hr. Jenssen Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 Warcraft 1... Dårlig grafikk... Ja! Det synes jeg også! Myyyye dårligere grafikk enn HL2 jaffal! OLOLOL!!1111 Warcraft (1) er svingammelt, mann! Dessuten ble det regnet som et av sin tids mest geniale strategispill. Grafikkmessig var det ikke elendig - Ikke for sin tid - langt ifra! Utifra de spillene du nevner, har visst ikke du helt sansen for strategispill, du.
kenneth11 Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 Warcraft 1... Dårlig grafikk...Ja! Det synes jeg også! Myyyye dårligere grafikk enn HL2 jaffal! OLOLOL!!1111 Warcraft (1) er svingammelt, mann! Dessuten ble det regnet som et av sin tids mest geniale strategispill. Grafikkmessig var det ikke elendig - Ikke for sin tid - langt ifra! Utifra de spillene du nevner, har visst ikke du helt sansen for strategispill, du. 5454809[/snapback] :!: :!: So true
El Matador Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 WOW, BF2, Doom 3, Half-Life 2. 5454847[/snapback] Med andre ord: Du liker ikke spill?
BigJackW Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 (endret) Jo, jeg liker css Edit. og AOE3, og jeg liker HL2 litt da. Endret 17. januar 2006 av BigJackW
brd Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 Jo, jeg liker css Edit. og AOE3, og jeg liker HL2 litt da. 5454964[/snapback] HL2 og WoW og BF2 og Doom 3 er dei meste populære spill. css er nesten Som bf2 og Doom 3 som er begge FPS. Bare at Doom 3 og half 2 er mykje bedre enn css ,både grafikks og i spillbarheit.
Hr. Jenssen Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 WOW, BF2, Doom 3, Half-Life 2. 5454847[/snapback] Argumentasjon, fru Blom?
Vagaprog Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 hmm..det må vel være WOW,selv om jeg aldri har spilt det...Spiller heller minesweiper...
Polar Pål Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 Hva du synes er elendig med Empire Earth forstår jeg ikke. Nei, det er ikke en strategisk tungvekter, men spillet er fint bygd opp og byr på god underholdning for de som liker enkel strategi.
Mala Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 hmm..det må vel være WOW,selv om jeg aldri har spilt det...Spiller heller minesweiper... 5455963[/snapback] Det der er bare latterlig å si ffs.
Phantom_Lord Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 Prison Tycoon Seriøst, dette spillet er helt katastrofalt. Grafikken ligner på 2d, kontrollene fungerer ikke, musikken gjentar seg hvert minutt, og det går ikke an å skjønne det.
Gromle Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 Tror jeg må slenge inn en brannfakkel her jeg også. De spillene jeg misliker mest er Final Fantasy-serien. De er sikkert kjempebra spill, men misliker slåssesystemet i spillene fantastisk mye! Hadde det ikke vært for det, så tror jeg nok jeg ville likt spillene godt, men men...
Bertelsen Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 KOTOR 1 på xbox. Kjøpte dette spillet for 299. Spilte det i kanskje 2 timer. Så la jeg det på hyllen, der har det ligget siden. Trodde jeg skulle få kicke litt ass med sverd og slik jeg. Men neida, slossing som på et RPG. Kjedelig.
Neshaug Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 Det dårligste jeg har spilt må være Wing Commander III: Heart of tigerVar riktignok ikke så gammel, men **** hvor skuffet jeg ble. 5441324[/snapback] Hvorfor ble du skuffet over dette? Husker det så vidt selv, og mener jeg og lillebror spilte det rundt Var filmatiserte samtaler osv? Joystikken fikk det hvertfall travelt når vi hadde det.
djgudleif Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 (endret) Jeg har spilt en masse dårlige spill gjennom tidene! RPG-spill: Guild Wars.. Spilte det en stund, helt til jeg fant ut at det nesten bare gikk ut på å drepe skapninger for å tjene xp. KJEDELIG! WoW: Har ikke spilt det, :!: men jeg har sett på. Synes det er dumt å betale for et sånt vanedannende spill som gjør at folk blir sittende inne. Folk har tilmed sluttet jobben sin for sånne spill. WoW fans som ser dette blir sikkert kjempe-sur på meg, fordi de vil forsvare WoW.. lol. hmm, jeg har jo ikke spilt wow, men jeg har ikke tenkt å gjøre det heller! Neverwinter Nights: Jeg trodde det var et ordentlig Online Rpg Spill! MEN, det hadde inviduelt gameplay. Online moden var bare rar altså! Men, det var jo ganske underholdende. Online spill: Counter-Strike: Hmm, jeg fant ikke dette spillet serlig underholdende, fordi jeg klarte å ikke bli hypnotisert. HAH! Counter-Strike Source er mye bedre! Her er det ragdolls! Jippi! Action / Arcade spill: Kommer ikke på noen sugne som ikke har blitt nevnt. Strategi spill: Stronghold 2 var veldig skuffende. Ja. hmm Dette er mine meninger. Du kan ikke sende trusselbrev, eller brenne huset mitt. Du kan heller ikke kaste meg ut av et vindu. ------------------------------------------------ Jeg spiller ikke dataspill mye lengre, jeg lager dem selv. LOOLLOLOLLOL!!1111111one Endret 18. januar 2006 av ikkespisgress
Hr. Jenssen Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 Kakemot og Bertelsen, deres argumenter synes jeg er litt bort i natten (noen av dem). Kakemot nevner blant annet WoW, som han ikke engang har spilt! Like latterlig som folka som sutrer over hvor fælt lutefisk er fordi det ikke ser noe godt ut! Dessuten hadde dere nesten samme argument om KOTOR og NWN. Dere hadde forventet noe helt annet av spillet. Kakemot trodde at NWN var et onlinespill. Med andre ord er grunnen til at du synes spillet er dårlig, fordi du er så uobservant når du kjøper deg spill! Bertelsen sa "slossing som på et RPG." om KOTOR. Hvordan synes du slossinga skulle vært i et rollespill da? Mindre rollespillaktig? Forøvrig synes jeg generelt sett spillmatiseringer (med andre ord spill som er basert på filmer) er møkk. Det finnes unntak, som for eksempel The Chronicles Of Riddick og King Kong, men det er desverre alt for få gode spillamtiseringer til at det kan redde "sjangeren". Den er og blir en fordømt sjanger, med 90% møkk, 5% halvmøkk, 4% kvartmøkk og 1% kvalitet. Desverre.
Lolliken Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 Generals og Tiberian Sun det er antakelig de to største skuffelsene jeg har fått fra command and conquer serien... Kjøpte begge to ble solgt ca. 3 uker etterpå.
djgudleif Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 (endret) Kakemot trodde at NWN var et onlinespill. Med andre ord er grunnen til at du synes spillet er dårlig, fordi du er så uobservant når du kjøper deg spill! På coveret sto det: The multiplayer experience of a lifetime within a huge online enviroment. OMG tenkte jeg! Jeg visste at det var et single-player spill også, det sto: Over 60 hours of single-player adventure. OMG tenkte jeg. Jeg kan spille single hvis internetten er borte. Jeg kjøpte bare spillet fordi det kostet 99 kr. Jeg har enda ikke sagt at WoW er dårlig, har jeg? Hmm.. Synes bare det er no dritt at man må betale i måneden. Man kan jo sikkert spille gratis på privat server, men whatever. Lutefisk ser helt forferdelig ut. Endret 18. januar 2006 av ikkespisgress
substeve Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 guild wars er heller ingen dans på roser.. hehe... Empire Earth er fælt og vanskelig 5454795[/snapback] WOW, BF2, Doom 3, Half-Life 2. 5454847[/snapback] hmm..det må vel være WOW,selv om jeg aldri har spilt det...Spiller heller minesweiper... 5455963[/snapback] Jeg har spilt en masse dårlige spill gjennom tidene! .... masse vrøvl ... Disse postene viser at tråden faktisk er dødfødt. Hvis folk skal kast inne spill de ikke har prøvd eller knapt har prøvd, og heller ikke har spilt de populære tilsvarende spillene innen samme genre, hvordan kan man da seriøst delta i en diskusjon? Er dette virkelig et slikt fjortis-forum? Jeg har nok hatt for høye tanker om posterne her inne Folk liker forskjellige spill, selvfølgelig, og mange er lei av hypen rundt visse spill. Fair nok. Men man må faktisk spille spillet - og konkurrerende spill - for å påstå at noe er bra/dårlig.
Anbefalte innlegg