Gå til innhold

Det dårligste spillet du har spilt


Anbefalte innlegg

Første plass:

 

Metal Gear Solid 2 Sons of Liberty

 

Kan ikke akkurat si det er dårlig, men likte ikke noe som helst med det spillet... Vet det er mange MGS fans her, men det er jo bare min mening... :whistle:

 

 

Andre plass:

 

Heroes of Might and Magic IV

 

Etter det geniale Heroes of Might and Magic III ble jeg alt for skuffet over IV til å kunne like det...

 

 

Tredje plass:

 

Enter the Matrix

 

Ikke mye positivt å si om dette spillet...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Operation Flashpoint, faktisk. Spillet tvinger det deg til å følge en liten firkant foran deg når du spiller soldat, ellers går det deg ille. Suksessraten øker jo mindre du deltar i kampene. Lange perioder med samtaler eller ingen action under et oppdrag, som man må gå igjennom en gang til hvis man er offer for "1 treff = død = restart level" konseptet. Forferdelig grafikk (firkantede trær). Lyd ute av sync.

 

Et av de veldig veldig få spillene jeg aldri fullførte, men mange elsker det og spiller det ennå.

 

(Lagt til): Det spillet jeg har blitt mest *skuffet* over er Deus Ex 2, men når man ikke sammenligner med originalen var det ikke så ille.

Endret av substeve
Lenke til kommentar

Evil Dead: Fistful of Boomstick (PS2) Grafikken var dårlig, gameplayen var kjedelig, og er ikkje sikker på om det var ei historie. Har ikkje spelt gjennom det så kan ikkje vere sikker på om heile spelet er slik, men trur det :hmm:

 

Men det var eit rpg spel eg testa hos ein kompis som var på ein måte verre. Hugser ikkje kva spelet heite men det kom ut i fjor(05). Grafikken var til grader ok(men ellers kjedelig), monster spawna(du kunne ikkje rydde eit område for monster). Leste ein anmeldese som meinte det samme som meg, men dei hadde spelt meir og komme borti problemer. Visst du stillte feil spørsmål i eine byen, kunne du ikkje forlate den, og dermed satt du fast. Det var ikkje møbler i hus heller.

Lenke til kommentar

Enter the Matrix

C&C Generals

 

Enter the Matrix, ganske enkelt fordi det var totalt dritt. Elendig portering fra konsoll til PC, grønn grafikk, meninsløs sidekick story og ellers bare elendig.

 

Generals fordi det våget å ta på seg tittelen som C&C spill uten å levere en tøddel av hva C&C er. En ganske skuffet meg som fyrte opp Generals og så at det eneste Generals hadde tilfelles med C&C var C&C før Generals.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...