Gå til innhold

Simens tabbeliste for den rødgrønne regjeringen


Anbefalte innlegg

Grunnne til at vi diskuterer dagens regjering er at den er aktuell nå. Å dra inn alle regjeringer på en gang i en tråd er unødvendig og rotete.

 

Og du og andre står fritt til å lage en tråd med det temaet du ønsker. Ingen som hindrer det.

5432695[/snapback]

 

Drar inn alle regjeringer? Hvor mange har vi? :dontgetit:

5432746[/snapback]

Les sammenhengen så forstår du. (Vi har en, men har hatt flere)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Grunnne til at vi diskuterer dagens regjering er at den er aktuell nå. Å dra inn alle regjeringer på en gang i en tråd er unødvendig og rotete.

 

Og du og andre står fritt til å lage en tråd med det temaet du ønsker. Ingen som hindrer det.

5432695[/snapback]

 

Drar inn alle regjeringer? Hvor mange har vi? :dontgetit:

5432746[/snapback]

Les sammenhengen så forstår du. (Vi har en, men har hatt flere)

5432805[/snapback]

 

Det er ingen sammenheng, og ingen har sagt at vi skal dra inn andre regjeringer her inn i denne tråden.

Lenke til kommentar
Grunnne til at vi diskuterer dagens regjering er at den er aktuell nå. Å dra inn alle regjeringer på en gang i en tråd er unødvendig og rotete.

 

Og du og andre står fritt til å lage en tråd med det temaet du ønsker. Ingen som hindrer det.

5432695[/snapback]

 

Drar inn alle regjeringer? Hvor mange har vi? :dontgetit:

5432746[/snapback]

Les sammenhengen så forstår du. (Vi har en, men har hatt flere)

5432805[/snapback]

 

Det er ingen sammenheng, og ingen har sagt at vi skal dra inn andre regjeringer her inn i denne tråden.

5432968[/snapback]

 

La meg henvise til følgende:

 

Men hvorfor ikke da heller lage en oversikt over regeringers tabber, altså ta med regeringer fra begge sider,det ville jo gitt et mere helhetlig og nyansert bilde,men det er muligens ikke ønskelig  :innocent:

5432242[/snapback]

 

(Min utheving)

Lenke til kommentar

Som sagt tidligere: Denne tråden omhandler nåværende regjering. Ja, jeg tok initiativet til å starte en slik tråd nå, men ikke til å starte en tilsvarende tråd om forrige regjering for noen år siden. Føl dere fri til å opprette tilsvarende tråder om tidligere regjeringer, opposisjonen, enkeltpartier, enkeltpolitikere etc. DENNE tråden handler om nåværende regjering.

 

PS. Er det noen større tabber jeg har gått glipp av i lista?

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Eller kanskje det heller er fordi det var snakk om seriøs overpris for et bitte lite stykke strand. :grine:

5431710[/snapback]

 

Tror ikke det nei, prisene i de områdene er vel temmelig stive etter det jeg forstår.

Tomten hadde en verdi på anslagsvis 10 millioner. Regjeringen gav 30 millioner. De kastet altså vekk 20 millioner på et tomtekjøp! Dette er ingen fillesak, og vitner om en inkompetanse i særklasse. Selger er selvsagt svært fornøyd med å få 20 millioner over markedspris.

Lenke til kommentar
Hehe, dette var faktisk litt morsom lesning.

 

Skal vi lage en slik tråd for Høyre of Frp også? :p Jeg har i hvert fall en Frp-tabbe klar..

5973977[/snapback]

 

FrP kan ikke gjøre alvorlige tabber fordi de har ingen maktposisjon. Det regjeringen gjør derimot representerer landet og kan derfor være svært alvorlig.

Endret av invictus
Lenke til kommentar
Hehe, dette var faktisk litt morsom lesning.

 

Skal vi lage en slik tråd for Høyre of Frp også? :p Jeg har i hvert fall en Frp-tabbe klar..

5973977[/snapback]

 

FrP kan ikke gjøre alvorlige tabber fordi de har ingen maktposisjon. Det regjeringen gjør derimot representerer landet og kan derfor være svært alvorlig.

5973987[/snapback]

Vel, alle tabbene du ramser opp er vel heller ikke så alvorlige. Og dessuten er Frp veldig mektige, siden de bestemmer hva folket skal mene for tiden.

Lenke til kommentar
Vel, alle tabbene du ramser opp er vel heller ikke så alvorlige. Og dessuten er Frp veldig mektige, siden de bestemmer hva folket skal mene for tiden.

5974014[/snapback]

Gjør de? *Lete etter mind control chippen*

5974144[/snapback]

Ingen vits. Chip'en hindrer deg selvsagt i å finne den.

Lenke til kommentar
Vel, alle tabbene du ramser opp er vel heller ikke så alvorlige. Og dessuten er Frp veldig mektige, siden de bestemmer hva folket skal mene for tiden.

5974014[/snapback]

Gjør de? *Lete etter mind control chippen*

5974144[/snapback]

Ja, til en viss grad. Sånn er det med vestlig befolkning. Alt er in. Før valget var det de rødgrønne som gjaldt. Nå er det Frp for alle penga. Jeg sier ikke at alle Frp-ere er zombier, men det er del mennesker som stemmer Frp fordi de er mye i vinden for tiden.

Lenke til kommentar
Vel, alle tabbene du ramser opp er vel heller ikke så alvorlige. Og dessuten er Frp veldig mektige, siden de bestemmer hva folket skal mene for tiden.

5974014[/snapback]

Gjør de? *Lete etter mind control chippen*

5974144[/snapback]

Ja, til en viss grad. Sånn er det med vestlig befolkning. Alt er in. Før valget var det de rødgrønne som gjaldt. Nå er det Frp for alle penga. Jeg sier ikke at alle Frp-ere er zombier, men det er del mennesker som stemmer Frp fordi de er mye i vinden for tiden.

5974171[/snapback]

 

...eller fordi de rødgrønne driter seg ut ved enher anledning de får? Folk flest er smarte nok til å se at vi har en gjeng useriøse løgnere som kaster bort skattepengene våre som ledere og reagerer deretter.

Lenke til kommentar
...eller fordi de rødgrønne driter seg ut ved enher anledning de får?

5974198[/snapback]

Det at de rødgrønne tabber seg ut stadig vekk kan nok være en god grunn til at folk irriterer seg mye og liker alternativene. Men nå skal det sies at Høyre også har tabbet seg grundig ut med interne stridigheter og arrogansen ovenfor FRP. Krf er jo en historie for seg selv og har stort sett de samme velgerene hele tiden.

 

Valgene for den store majoriteten er altså pest (rødgrønnt), kolera (høyre), Krf og Frp. Med flukt fra pest og kolera og at få plutselig ønsker å bli relgiøse så er FRp det eneste store alternativet. Det er trolig langt i fra så mange som på dagens meningsmålinger som faktisk ville stemt Frp ved et valg(*), men Frp får nok likevel betydelig økt oppslutning. Det finnes selvfølgelig flere partier enn disse men det er mini-partier med smale interresser. (Kystpartiet, pensjonistpartiet, NKP, DLF, etc)

 

(*) Frp har historisk som regel fått bedre oppslutning i meningsmålinger enn i faktiske valg.

Endret av Simen1
Lenke til kommentar
...eller fordi de rødgrønne driter seg ut ved enher anledning de får?

5974198[/snapback]

Det at de rødgrønne tabber seg ut stadig vekk kan nok være en god grunn til at folk irriterer seg mye og liker alternativene. Men nå skal det sies at Høyre også har tabbet seg grundig ut med interne stridigheter og arrogansen ovenfor FRP. Krf er jo en historie for seg selv og har stort sett de samme velgerene hele tiden.

 

Du har helt rett. Vi led under en klønete regjering før valget så ikke så rart folk stemte rødgrønt, og vi lider av en klønete regjering nå så jeg forventer at de borgelige gjør det sterkt ved neste valg med mindre de begynner med interne krangler igjen.

Lenke til kommentar
..eller fordi de rødgrønne driter seg ut ved enher anledning de får? Folk flest er smarte nok til å se at vi har en gjeng useriøse løgnere som kaster bort skattepengene våre som ledere og reagerer deretter.

5974198[/snapback]

Om du ikke skjerper deg, skal du få en rapportering for useriøsitet selv.

 

Den rødgrønne regjeringen har gjort mye flott, men dessverre er det en viss opposisjon som blåser opp tabbene deres!

 

Alltid skal opposisjonen ødelegge.

 

Du har helt rett. Vi led under en klønete regjering før valget så ikke så rart folk stemte rødgrønt, og vi lider av en klønete regjering nå så jeg forventer at de borgelige gjør det sterkt ved neste valg med mindre de begynner med interne krangler igjen.

 

Dere to er veldig gode eksempler på hvor stor innflytelse Frp har på folk nå i dag.

 

Selv støtter jeg ikke den rødgrønne regjering slik den er nå. Det er rett og slett så forskjellige partier at det er vanskelig å få til ordentlig bra politisk føring.

 

Skulle helst ha blitt Ap, SV og RV i regjering, mener nå jeg. Da hadde de fått gjort det de sier de skal uten å måtte krangle så mye om hvordan.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...