Gå til innhold

nye MIST psuer kommer snart...


Anbefalte innlegg

leste for lenge siden at microplex sine psuer kommer i ny utgave, så jeg har ventet på dem siden jeg må ha meg en ny en. må si jeg ble enda mere ivrig da jeg så de....

 

LINK HER

 

endelig en annen psu som kommer med avtagbare kabler og 600W. og de lover et max 12 på 52A

og med papst vifta på toppen er dette noe jeg tror jeg må kjøpe :yes:

Endret av leifeinar
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var nettopp innom og kikket, la også merke til at disse snart skal komme. Fikk lyst på en med en gang, men så var det bare problemet med penger/prioriteringer, og at jeg allerede har en 500W MIST, så jeg trenger strengt tatt ikke ny PSU enda. Venter heller til jeg trenger ny, da finnes det sikkert enda flere modulære PSU'er, og de er nok enda litt kraftigere.

 

Men utenom det hadde jeg kjøpt en om jeg "trengte" en ;)

Lenke til kommentar

har en 350 W jeg :whistle: riktig nok en seasonic og den er extremt bra.... men tror jeg blir nødt og prøve meg på det nye ATI kortet som kommer, og da må jeg nok ha litt mere guffe. hadde egentlig trodd at ting skulle bli bedre når man går ned på produksjons teknikken men effektkravene går jo bare oppover.

 

kan jo være at det kommer kort med eskter psu som dette asus extreme kortet gjør så da slikker man vel. har så sykt mye kabelrot bak skrivebordet så en liten til gjør vel ingen ting.....

 

asus X1900 XTX extreeme edition, høres litt rått ut :roll:

Endret av leifeinar
Lenke til kommentar

Den der 600 watteren ser veldig fristende ut!

Synes det er en god ide å selge kablene separat så man kan plukke med det man trenger, særlig når kablene leveres i to lengder.

 

Kan nok fort bli at jeg flytter Modstreamen over i "reserve"-maskina, og kjøper en sånn, men det avhenger av hva prisen på kablene blir. Er ikke villig til å gi så mange hundre for kabler når PSU'en koster 1100,-...

Lenke til kommentar

Var litt stiv pris på de nye MIST PSU, og att dem ikke blir levert med ett rikelig utvalg av kabler sånn som Hiper 580W jeg kjøpte syntes jeg er tåpelig. Men Microplex har vel håp om noen ekstra bestillinger etter vært som folk bygger om, eller kjøper nytt utstyr.

Endret av Chevelle
Lenke til kommentar

Disse strømforsyningene frister, men litt off topic:

 

Den nye ATX standarden spesifiserer max. 20A for +12V linjene. Skal all denne effekten kunne leveres holder det ikke med 2 stk. +12V linjer. MIST 600W har derfor 4 stk. +12V linjer.

Hvorfor har den nye ATX standaren spesifisert at det er max 20A per 12V linje?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...