Gå til innhold

nye MIST psuer kommer snart...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Vil 600w bråke mer enn 500watt, gått ut i fra at de er brukt på samme PC? Jeg mener 600w er bygget opp til å klare mer effekt, og kan bli varmere, men i teorien skal den bli kaldere enn 500w så fremt den er brukt på samme PC....

5550119[/snapback]

 

 

blir nok slik at 600W blir stillere på samme pc.

Lenke til kommentar
Ta ein tur på netshop der får du med kabler til 900kr for 500w.

Mist 600w skulle de få inn om ca 14 dager.

Det er der eg kommer til å bestille.  :dribble:

5544242[/snapback]

Den de har på Netshop, http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=30209, er av den "gamle" typen uten avtagbare kabler, og selges også hos Microplex, http://www.microplex.no/product.aspx?pid=M...E12R2&mcat=c345, til samme pris...

Lenke til kommentar

Fikk min Mist 600w fredag.Bråker som ett lite jetfly, med samme belasting var orginale mist 500w musestille.Microplex skriver på siden sin :"Under normal bruk vil støynivået være omtrent på samme nivå som MIST 500W, det vil si knapt hørbar" det er så fjernt fra virkligheten du kan komme.Bedre lykke NESTE gang Microplex min går i retur!

Lenke til kommentar

Satte inn min 600W i går også. "Knapt hørbar" er bare bull, og med belastning av systemet støyer den veldig. Kan ikke si annet enn at jeg er skuffet over støynivået på den.

 

I tillegg har min en tikke/knitre lyd maskinen er avslått. Antar dette er ActivePFC som høres, men lyden er merkbart høyere enn på OCZ Modstreamen jeg har i en annen maskin.

 

Regner med jeg sender avgårde en mail til Microplex på mandag for å høre etter om dette faktisk er slik den skal være. Vet ikke om jeg orker å returnere den, men jeg hadde forventet at den var bedre...

Lenke til kommentar
Satte inn min 600W i går også. "Knapt hørbar" er bare bull, og med belastning av systemet støyer den veldig. Kan ikke si annet enn at jeg er skuffet over støynivået på den.

 

I tillegg har min en tikke/knitre lyd maskinen er avslått. Antar dette er ActivePFC som høres, men lyden er merkbart høyere enn på OCZ Modstreamen jeg har i en annen maskin.

 

Regner med jeg sender avgårde en mail til Microplex på mandag for å høre etter om dette faktisk er slik den skal være. Vet ikke om jeg orker å returnere den, men jeg hadde forventet at den var bedre...

5592067[/snapback]

Post tilbakemelding til oss da. Vurderer selv denne.

Lenke til kommentar

Veldig kjedelig dersom denne strømforsyningen bråker slik dere beskriver det.

 

Først og fremst fordi jeg virkelig hadde lyst på denne strømforsyningen (det virker som om den jeg har nå er for svak), men dersom det viser seg at det faktisk er NORMALT at disse strømforsyningene bråker slik (dvs at det ikke er en feilvare eller liknende), betyr det at Microplex oppgir sterkt misvisende informasjon på nettsidene sine. :no:

Lenke til kommentar
nytt produkt...fabrikkfeil? Kan godt være at de som har postet her har fått defekte eksemplarer...de som ikke har noe å utsette på den poster sjeldent det vettu :)

 

den gamle 500W modellen er iallefall ultrastille, skulle være merkelig hvis de ikke opprettholdt den samme kvaliteten..

5603951[/snapback]

 

 

hvis noen sitter på en ny MIST som ikke bråker hadde det vert fint og høre. ellers blir det jo bare klaging :D

 

hvor mange cfm er egentlig 114 M3/time?

5603716[/snapback]

 

114 m3/time = ( 114^(1/3)*3.2808 )^3 / 60 = 67,095 cfm

 

...forutsatt at jeg har regnet riktig. Tror det skal bli riktig i allefall, hentet tallet for fot fra wikipedia.

5604093[/snapback]

 

 

takker juke :thumbup: høres utrolig rett ut.

Endret av leifeinar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...