Gå til innhold

Begynner du å kjenne til Denne?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Litt rar topic-tittel. Men jeg syns den var fin.

Jeg syntes at dette begynner å ta av kaka nå. Her betaler man for å stå i kø.. på vanlige nedlastnings-sider så betaler man for å slippe kø :nei:! Hva er det blizzard tenker på? Nå har den stått der (Ret. char. list) og somla i 40 minutter. Jeg er lvl 59, og har 140/209k på første karakter. Dette gjør at det blir ekstra irriternende.

post-30995-1136837242_thumb.jpg

Endret av pc^2004
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har sett den der, den pleier å vare i ca 3 secs, og køer er inten problem fordi, når jeg logger inn er det ikke kø, og jeg logger ikke uten igjen før jeg skal slutte å spille, spiller på en av de serverer med mest population btw.

Skrevet

Ja...jeg kjenner til den...har vært sånn siden patchen...Og det er meget irriterende...

Kommer aldri inn med en gang lengre .. argh...

Skrevet

c3rfik: vel, når spiller du da? Jeg prøvde å relogge til en bankchar i går, og det tok meg 2x20+ mins hvor jeg ble disca, men kom inn på tredje forsøk med 25-30min på lista,når jeg endelig kom inn fikk jeg 10minutter ingame før realm restarta...wohooo

Skrevet
c3rfik: vel, når spiller du da? Jeg prøvde å relogge til en bankchar i går, og det tok meg 2x20+ mins hvor jeg ble disca, men kom inn på tredje forsøk med 25-30min på lista,når jeg endelig kom inn fikk jeg 10minutter ingame før realm restarta...wohooo

5413627[/snapback]

Varrierer dag for dag, men tidsromet mellom 15-24 er da jeg vanligvis spiller noen timer...

Skrevet

Takk for at du stakk likferd, du og et par fire tusen andre så nå er det ca 0 lagg på Shadow Moon og vi kommer rett inn uten problemer =D

Skrevet

Dette diskuteres i egen tråd :). Og ja, jeg vet det er irriterende - men det vet alle andre også. Så ta det i den store-jamre-tråden, så blir det orden på klaginga :).

Tråd stenges.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...