Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kunne du tenkt deg homofile foreldre?


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9871234

Hvorfor skal jeg bry meg om hvem foreldrene mine liker sånn sett? Hadde vært glad i mammaene / pappaene mine uansett om de var homofile eller ikke. Akkurat på samme måte som at jeg er glad i mamma og pappa :) Ville ikke brydd meg så lenge de gir meg den tryggheten og kjærligheten som er nødvendig for at jeg skal kunne vokse opp på en bra måte.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Homofile foreldre er ikke (en del av) kjernefamilen som vi kjenner til.

 

Ingen velger om de vil ha homofile foreldre. Det kan sammenlignes med arrangerte ekteskap; du velger ikke hvem din brugdom skal være, men dere vil lære å elske hverandre med tida som går.

 

Hadde jeg hatt homofile foreldre så hadde jeg endt sikkert opp med å elske dem, men jeg hadde sikkert fått noen slag på tryne i veien.

 

Kanskje dette endrer seg, akuratt som før da man mente at skilsmisse-barn ikke kommer til greie seg bra. Vi får se.

5422289[/snapback]

 

Når begynte folk å velge sine heterofileforeldre da? :hmm: Kan dette også sammenlignes med arrangerte ekteskap? :roll:

5425817[/snapback]

 

Ja, det kan det godt sammenlignes med. Det er det jeg sier jo, du velger ikke dine foreldre.

 

Men til slutt vil omtrent ingen ende opp med homofile foreldre...

Desverre...?

Endret av Gaston
Lenke til kommentar

Kommer egnetlig litt ann på hvor geografisk jeg hadde bodd. Om jeg hadde bodd på byden nå nei. Hørte en fin setning fra hva faren til en i klassen min for noen år siden hadde sagt til sønnen sin: "Om du blir homo skal jeg faen meg kjøpe ei hore til deg"

Ville da altså ikke valgt det pga mobbing, ikke fordi at de er homofile. Hadde det vært noe annet med foreldrene som gjorde at jeg ble mobbet hadde jeg selvsagt ikke valgt det heller.

 

Men sånn ellers ser jeg ikke noe problem med det så lenge man er vant til det

Lenke til kommentar
Ingen velger om de vil ha homofile foreldre. Det kan sammenlignes med arrangerte ekteskap; du velger ikke hvem din brugdom skal være, men dere vil lære å elske hverandre med tida som går.

Du velger heller ikke foreldrene dine om de er heterofile, så hva er poenget ditt?

 

 

Alså, kjenner 2 voksne homofile, greie de. Men tenk hvor mye du hadde blitt mobba osv.

Forskning viser at barn med homofile foreldre ikke blir mobbet for det.

Lenke til kommentar
Ingen velger om de vil ha homofile foreldre. Det kan sammenlignes med arrangerte ekteskap; du velger ikke hvem din brugdom skal være, men dere vil lære å elske hverandre med tida som går.

Du velger heller ikke foreldrene dine om de er heterofile, så hva er poenget ditt?

 

 

Alså, kjenner 2 voksne homofile, greie de. Men tenk hvor mye du hadde blitt mobba osv.

Forskning viser at barn med homofile foreldre ikke blir mobbet for det.

5431613[/snapback]

Hvorfor blir folk mobbet for så mye mindre? Brilleslange feks.

Lenke til kommentar
Jeg har faktisk lesbisk mor. Allti hatt det. Hun var sammen med en fæl,fæl dame.. Damen ble kalt HAN Mona.. Uff..

 

 

Jeg overlever, å jeg er IKKE homo!

Det er faktisk litt morsom å ha lesbisk mor, får da kan jeg mobbe når hun drar på jente-tur  :whistle:

5432851[/snapback]

 

får jeg lov til å spørre hvordan du ble til?

Lenke til kommentar

Så lenge mine foreldre elsker meg og bryr seg om meg, spiller de ingen rolle hvilket kjønn de har eller om de er homofile.

 

De som eventuelt hadde mobbet meg for å ha hatt to mødre/fedre har problemer, og ville sannsynligvis ha fått smakt neve.

Lenke til kommentar

Ikke for å være guffen på noe vis men statistisk sett har flere av dere bifile/homofile foreldre. De fleste av dem er nok i skapet og kommer aldri ut. De er dømt til å leve et halvt liv fordi samfunnet fordømmer og fornedrer de som er "anderledes". De av dere som sitter her og mener homofili er galt, skittent og ekkelt er endel av problemet. Kjærlighet mellom to samtykkende voksne kan vel aldri være galt vel?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...