Gå til innhold

Hva er din drømmemobil?


Anbefalte innlegg

;) Heisan!

 

Syns det hadde vert litt artig å høre va deres drømmemobil var. :grin:

 

Det er jo så mye forskjellig på markedet, og det er bare å velge og vrake. Men hvorfor lager aldri produsenten min drømmemobil?, tenker du sikkert. Andre kan plutselig finne ut at A HA, denne mobilen er jo som skapt for meg! Men så kommer det en ny mobil som passer deg enda bedre, og det blir mer venting. Trassig :thumbdown:

Hehe, og de sier "den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves"?

 

Du trenger ikke skrive hvilken av de som er på markedet som passer deg best, bare hvordan den burde være: Spesifikasjonsmessig, design ol.

 

For øvrig ville min drømmetelefon vært slik:

 

*Skyvetelefon med store taster, og metall-finish.

*2,5" display med 440*352 pixler.

*3 Mpixler og oppover og 3x Optisk zoom. Et vell av instillingmuligheter til kameraet og andre programmer.

*Sterk blits, like god som på vnlige kameraer.

*Hadde ikke trengt så mye internminne så lenge det er minnekort.

*God MP3-spiller og radio (helst stereohøytalere). Mulighet for å ta opptak av radioen hadde vært fint :yes:

*Så lenge mobilen ser bra ut bryr jeg meg ikke noen ting om størrelse og vekt.

*Den må helst ha 3G.

*Batteritiden er relativt viktig. -Prioriterer dette framfor størrelse.

*Kalenderen MÅ være avansert, og mange nyttefunksjoner blir satt pris på.

 

Nokia N80 er det nermeste jeg kommer.

 

Hvordan ville altså DIN drømmetelefon vært?

 

Gleder meg til å høre meningene deres :)

Endret av Tinki Winki
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Egentlig så savner jeg en mobil på det norske markedet som er helt enkel som bare duger til (lese :p) SMS og ringe med - I en skikkelig liten og frekk 'forpakning'.

Ikke noen plastic-fantastic billigtelefon - men litt lekker. Har uansett blitt relativt avhengig av min laptop i det siste at den blir med meg uansett.

Altså en enkel telefon med

-God stand-by

-Lesbar skjerm (gjerne gråskala)

-Liten størrelse kombinert med godt design og _kvalitetsfølelse_

 

Misforstå meg rett men er ikke så mye jeg savner i dagens telefoner -P990 tar vel kaka. Men tror ikke noe mer er nødvendig for noen. Snarere er det vel på tide å forbedre teknologiene enn å fylle på med nye. (Ingen telefon er feilfri, desverre)

Lenke til kommentar

Ein som opererer kjapt, har kalender, taster som er store nok og behagelige å bruke, alarm, SMS og du kan ryngje med. Alle andre, i mine auge, unødvendige finesser kan lukast vekk. Så får eg sikkert ein rimeleg mobiltelefon. Den bør også tåle eit par fall i ny og ne, og den bør vare i minst 3 år.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...