Kris R Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Har gledet meg mye til Halo 2 etter at jeg spillte Halo til PC. Var et knallspill og tror toeren også hadde solgt mye til pc. Men de kan jo ikke vente i evigheter, det er på tide å slippe Halo 2 for pc snart. Har lest at det skal være veldig lett å konvertere Xbox-spill til PC og omvendt. Burde kun ta noen uker. PS: Fiks den forpulte "søkefunksjonen". Et søk på "Halo 2 pc" fungerer ikke fordi et av ordene er under 4 bokstaver. Dessuten sorterer den nyeste først som standard og søker kun på det første ordet. Legg inn en søkefunksjon som ligner på phpBB sin!!
Hr. Jenssen Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Det er ikke sagt noe om at Halo 2 skal komme til PC. Tviler også på at det skal komme, siden Halo 2 kom for så lenge siden til Xbox.
Kris R Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Skrevet 8. januar 2006 Men hvorfor? Microsoft tjente jo masse penger på Halo for PC og konverteringen går superlett og billig.
Handl3vogn Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 Kanskje fordi de vil at folk skal kjøpe consolen deres. Halo1 var jo et only on xbox spill og halo 2 er fortsatt et only on xbox spill.
Kris R Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Skrevet 8. januar 2006 Synes de burde gjøre som Rockstar har gjort med GTA og som de selv har gjort med Halo 1
Luchy Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 (endret) må selv si at jeg foretrekker spill sånn som Halo til pc hva startet Rockstar med først? GTA1 ¨på pc eller Playstation 1`? Endret 8. januar 2006 av Luchy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå