Joggster Skrevet 6. januar 2006 Skrevet 6. januar 2006 Jeg har satt sammmen en 700MHz, denne kan jo være morsom når jeg får besøk! Forslag til spill til en slik pc?
Jarmo Skrevet 6. januar 2006 Skrevet 6. januar 2006 Jeg har satt sammmen en 700MHz, denne kan jo være morsom når jeg får besøk! Forslag til spill til en slik pc? 5395320[/snapback] Hva med resten av maskinvaren ?
perpyro Skrevet 6. januar 2006 Skrevet 6. januar 2006 AVP2 er et bra spill den maskina skal takle. Muligens ikek på høyeste oppløsning men skulle funke greit.
Joggster Skrevet 6. januar 2006 Forfatter Skrevet 6. januar 2006 Et hercules geforce 2 gs eller noe? hvar iallefall veldig bra! 256MB ram 700MHZ usiker på om det er pentium eller celeron!
Gunfreak Skrevet 6. januar 2006 Skrevet 6. januar 2006 jeg greide å spille rome:total war på min gamle 700mhz men jeg hadde 700++ ram
Plast Skrevet 6. januar 2006 Skrevet 6. januar 2006 Wolfenstein Enemy Territory (gratis) Tribes 2 (gratis) Half-Life/CS Need for Speed 5 og 6 Diablo II StarCraft WarCraft 3
Gjest Slettet+130498 Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 de gamle command & conquer spillene
fargoth Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Det er mulig du vil klare å spille Morrowind - Game of the Year Edition, men dette kommer an på resten av maskinen. Kjøper du det får du med det geniale spillet Morrowind + de to fantastiske ekspansjonspakkene Tribunal og Bloodmoon. Foruten denne smykkestenen av et spill kan jeg andbefale disse: Diablo 1 med Hellfire expansion Diablo 2 med Lord of Destruction expansion Starcraft med Brood War expanision Age Of Empires 1 med Rise of Rome expanision Age Of Empires 2 med The Conquerors expanision Command and Conquer Tiberian Sun Red Alert Red Alert 2 med Yuris Revenge expanision Warcraft 2 The Tides of Darkness Worms Armageddon Quake 1 Quake 2 The Settlers 1,2, og 3 Roller Coaster 1 og 2 med expanision packs Gta 1 Gta London Gta 2 Gta 3 Gta Vice City Starwars Galactic Battlegrounds Final Fantasy 7 for PC Final Fantasy 8 for PC Leisure Suit Larry 1-7 Civilization 3 (Har hørt det skal være bra, men jeg har ikke prøvd det selv) The Sims med div. expanision packs Sim City 3000 Baldur's gate -serien The Longest Journey System Shock 2 Monkey Island 1-3 Day of the tentacle Full Throttle Beneath a steel sky Sam & Max Indiana Jones and the fate of atlantis Broken Sword BridgeBuilder!
whom Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Er det P3 700mhz, så vil det sammen med GF2 GTS trolig dra Need For Speed Underground 1 med alt på low. Quake3 og Monkey Island 4 går også. Jeg fullørte NFSU på hard med GF2 GTS, P3 800mhz@900mhz - medium grafikk setting.
Anders Voldsund Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Det er mulig du vil klare å spille *masse skrift*BridgeBuilder! 5398113[/snapback] Greier ikkje å laste ned bridgebuilder.
fargoth Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Det er mulig du vil klare å spille *masse skrift*BridgeBuilder! 5398113[/snapback] Greier ikkje å laste ned bridgebuilder. 5398563[/snapback] Høyreklikk, Lagre som..
eternal Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 (endret) dobbelpost. bare slett denne............ Endret 7. januar 2006 av eternal
eternal Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Unreal Tournament! Genialt spill som du gjerne kan spille multiplayer med vedkommende du har på besøk (+en ca. 10 bots seff). Faktisk eneste jeg spiller den dag i dag. Og det funker perfekt med et geforce2 kort. Hvis du har geforce annet enn mx, dvs gts, pro eller ultra, bør du bruke nvidia detonator 28.32? drivere da denne er best optimalisert + "coolbits" reg tweak til å klokke med. Du må og ha en 60hz tweak for å få over 60fps i opengl. Du finner detonator driverne som passer til kortene på Gainward sine sider ihvertfall. Så kan du laste ned oppdatert OpenGL driver til UT + updates. Klokking av slike maskiner er jo nærmest obligatorisk da det er en del å hente her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå