Gå til innhold

Den store rekord og store bragder-i-spill tråden!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei!! Tenkte å lage en tråd om rekorder og forskjellige store bragder i spill.

Her kan man poste rekordtider spill har blitt "runnet" på osv..

I denne tråden kan man også poste store bragder som er blitt gjort i diverse spill både konsoll og PC++

For eksempel: Runne et helt spill med bare et våpen osv..

::::REGLER:::

*Postene kan om mulig inneholde et videoklipp av rekorden/bragden, f.eks hvis man har runnet et spill på veldig kort tid bør det helst inneholde et klipp av det. Da styrker det troverdigheten!! :) MEN det er ikke et must, men det er morro å se på! Man kan godt bare slenge ut på en bragd/rekord, men det blir morsommere med fotobevis, video eller lignende.

Mitt bidrag er gjennomføring av HL1 på 45 min, HL2 på 2timer og 30 min, hele Halo 1 med pistol!! (Det er ikke jeg som har gjort disse, jeg har hørt om dem..he he! :D ) Kan desverre ikke legge ut noen link da jeg er på skolen...Kommer kanskje senere!

*Postene kan inneholde en link til et annet nettsted/forum? der vi kan lese/se det selv.

*Ellers kan man i denne tråden diskutere om rekordene/bragdene, eller legge ut noen som er bedre..

*Gjør oppmerksom på at bragdene og rekordene IKKE skal ha noe som helst forbindelse med juksekoder :thumbdown: ! Ellers er det jo ikke morro. Enige?

*Ellers prøver vi å holde en saklig og høflig tone som vi er så flinke til her på forumet!! :thumbup:

Endret av quakie
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns det er en bragd hver gang jeg finner et singleplayer spill jeg gidder å fullføre. Sist var vel Half-Life på 90-tallet.

Skrevet

Det eneste jeg kommer på sånn i farten er den gangen jeg tok Omega Weapon på kun to runder (Final Fantasy VIII). Men det er vell egentlig ikke en bragd, hvem som helst med litt halvveis peiling og alt for mye fritidsproblemer kan få til det samme.

Skrevet
Elder Scrolls: Morrowind på rundt 11 Minutter, og Super Mario 3 på rundt 2-5 minutter. Husker ikke helt.

5394688[/snapback]

Ehh.. har du bevis..? Tenker vi sier 11 mnd.. :!:

Skrevet (endret)
Elder Scrolls: Morrowind på rundt 11 Minutter, og Super Mario 3 på rundt 2-5 minutter. Husker ikke helt.

5394688[/snapback]

SMB 3 på 2-5 minuttar? :ermm:

Endret av zeph
Skrevet

5394688[/snapback]

Ehh.. har du bevis..? Tenker vi sier 11 mnd.. :!:

5396217[/snapback]

Jeg kan bekrefte at det er mulig å komme gjennom morrowind på under 20 minutter.

Man gjør selvsagt ikke hele mainquesten da, det ville ikke være mulig.

*Lete etter video*

Skrevet

verdensrekorden på smb3 er jo på 11 minutter eller noe sånt. (og da snakker vi om den UTEN emulator.) så hvordan du har klart det på under 3 minutter skjønner jeg ikke helt.

Jeg regner med at denne tråden er for bragder gjordt UTEN juks, hvis ikke er den jo meningsløs! (exploits kan jo diskuteres da, som f. eks morrowind.)

Min "bragd" er vel at jeg klarte 3dje brettet på quake ett sekund senere enn gutta i "quake done quick with a vengeance.". (nightmare)

Skrevet
verdensrekorden på smb3 er jo på 11 minutter eller noe sånt. (og da snakker vi om den UTEN emulator.) så hvordan du har klart det på under 3 minutter skjønner jeg ikke helt.

Jeg regner med at denne tråden er for bragder gjordt UTEN juks, hvis ikke er den jo meningsløs! (exploits kan jo diskuteres da, som f. eks morrowind.)

Min "bragd" er vel at jeg klarte 3dje brettet på quake ett sekund senere enn gutta i "quake done quick with a vengeance.". (nightmare)

5396576[/snapback]

Ja selvfølgelig!! Ellers er det ikke noen bragd/redkord.. :!:

*Endre i regler*

Skrevet (endret)

Super Mario 64 ferdig på under 20 min VIDEO

Ikke meg som gjør dette altså ^^

Er også en video av en som runder Mario på Super nintendo på 2-min men fant den ikke i farten.

God natt.

Endret av Hardfredd
Skrevet

5396576[/snapback]

Han gjorde ikke hele. Han jukset litt, kom til forskjellige "verdener" ved å gå til hemmelige plasser i spillet.

Men han tok siste sjef, og det er det som teller.

Angående Morrowind, så stakk han bare å kjøpte seg ei øks, drepte noen får å få noen magier, fly rundt om kring(tror ikke det er en kode, men en magi han utnytter) osv.

Skrevet

Noen som husker Donkey Kong spillet - det fra 94" hvor mario skal redde prinsessa fra Donkey Kong til Gameboy?

Jeg har greid de tre første banene i det spillet på 4 sekunder. Slå den

Har en del syke speedruns på de 20 første levlene :)

Skrevet
Det eneste jeg kommer på sånn i farten er den gangen jeg tok Omega Weapon på kun to runder (Final Fantasy VIII). Men det er vell egentlig ikke en bragd, hvem som helst med litt halvveis peiling og alt for mye fritidsproblemer kan få til det samme.

5395043[/snapback]

Denne har da jeg klart på 1 turn(om jeg ikke tar heeelt feil). Squalls Limit Break på første angrep = 18 x 9.999 damage. :)

Løpt gjennom hele Halo 1 på 3 timer og 27 minutter. Etter å ha sett noen filmer i etterkant har jeg funnet ut at jeg har masse potensiale. :D

I slike tråder kommer alltid hjerneteppet lurkende. Kommer derfor tilbake senere med eventuelle bragder. ;)

Skrevet

Jeg har gjennomført Quake på under 20 minutter.

Er også ganske fornøyd med å gå igjennom Zelda: a Link to the Past i en lang sesjon (ca 4-5 timer).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...