Gå til innhold

ASUS A6Ja diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Det har vel blitt nevnt en million ganger tidligere i tråden.

6013225[/snapback]

Ser det ut som om jeg GIDDER å bla meg gjennom en million sider?

Nettopp det er ulempen med samletråder. Man kan ikke finne det man leter etter på en lett måte...

 

6013323[/snapback]

 

dette er en litt idiotisk situasjon egentlig... for hvorfor er det 40 sider å lese igjennom? fordi folk ikke gidder å lese bakover, men heller bare spør på nytt! søk igjennom eller les hva som er blitt sagt, så slipper vi å ha så sjukt mange sider her....

 

ditt problem er at det er så mange sider, derfor får vi flere poster om samme spørsmål som sist, pluss noen som forklarer at det er blitt sagt før (pluss en som den jeg skriver akkurat nå som klager på dette, pluss de tre-fire svarene som mener jeg er en dust etterpå). så kommer nestemann med et spørsmål som er blitt stilt før også, og ser 50 sider, og spør på nytt, og så har vi det gående.... :hrm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det har vel blitt nevnt en million ganger tidligere i tråden.

6013225[/snapback]

Ser det ut som om jeg GIDDER å bla meg gjennom en million sider?

Nettopp det er ulempen med samletråder. Man kan ikke finne det man leter etter på en lett måte...

 

6013323[/snapback]

 

dette er en litt idiotisk situasjon egentlig... for hvorfor er det 40 sider å lese igjennom? fordi folk ikke gidder å lese bakover, men heller bare spør på nytt! søk igjennom eller les hva som er blitt sagt, så slipper vi å ha så sjukt mange sider her....

 

ditt problem er at det er så mange sider, derfor får vi flere poster om samme spørsmål som sist, pluss noen som forklarer at det er blitt sagt før (pluss en som den jeg skriver akkurat nå som klager på dette, pluss de tre-fire svarene som mener jeg er en dust etterpå). så kommer nestemann med et spørsmål som er blitt stilt før også, og ser 50 sider, og spør på nytt, og så har vi det gående.... :hrm:

6048787[/snapback]

Fakta er at samletråder ikke er akseptert på andre deler av forumet...

 

EOD, pm for mer krangel.

Lenke til kommentar

Jeg bruker windows til den trådløse tilkoblingen, men til tross for dette slår Intel Pro/set av det trådløse nettverkskortet av og til? Da blir jeg nødt til å starte maskinen på nytt for å få koblet det til igjen... Flere som har dette problemet, eller som eventuelt har en løsning? Kan jeg bare avinstallere Intel ProSet programmet, eller er det noe som bør være der?

Lenke til kommentar
ja oblivion funker ;)

og det funker dritbra

6053607[/snapback]

så bra!

hvilkene innstillinger spilte du på?

 

ser vannet og fjellene bra ut og sånt?

 

vil jeg i det hele tatt få noe grafikk som dette:

 

hva synes du Anbar som har prøvd det på A6Ja'en?

post-94255-1146953312_thumb.jpg

Endret av yo_flo
Lenke til kommentar
Jeg bruker windows til den trådløse tilkoblingen, men til tross for dette slår Intel Pro/set av det trådløse nettverkskortet av og til?  Da blir jeg nødt til å starte maskinen på nytt for å få koblet det til igjen... Flere som har dette problemet, eller som eventuelt har en løsning?  Kan jeg bare avinstallere Intel ProSet programmet, eller er det noe som bør være der?

6053718[/snapback]

 

 

Høyreklikk på intel ikonet og velg "trådløs på" ...

Lenke til kommentar
Jeg bruker windows til den trådløse tilkoblingen, men til tross for dette slår Intel Pro/set av det trådløse nettverkskortet av og til?  Da blir jeg nødt til å starte maskinen på nytt for å få koblet det til igjen... Flere som har dette problemet, eller som eventuelt har en løsning?  Kan jeg bare avinstallere Intel ProSet programmet, eller er det noe som bør være der?

6053718[/snapback]

 

 

Høyreklikk på intel ikonet og velg "trådløs på" ...

6054937[/snapback]

 

Det vet jeg også, men det går ikke uten å starte maskinen på nytt! Det erdet som er problemet

Lenke til kommentar
Jeg bruker windows til den trådløse tilkoblingen, men til tross for dette slår Intel Pro/set av det trådløse nettverkskortet av og til?  Da blir jeg nødt til å starte maskinen på nytt for å få koblet det til igjen... Flere som har dette problemet, eller som eventuelt har en løsning?  Kan jeg bare avinstallere Intel ProSet programmet, eller er det noe som bør være der?

6053718[/snapback]

 

 

Høyreklikk på intel ikonet og velg "trådløs på" ...

6054937[/snapback]

 

Det vet jeg også, men det går ikke uten å starte maskinen på nytt! Det erdet som er problemet

6055649[/snapback]

 

 

Noen ganger detter maskinen min ut også, men har alltid trodd at det var nettverket og ikke maskina.. Kanskje det er no muffins her. ! (må også boote for å komme på nett igjen)

Lenke til kommentar
Jeg bruker windows til den trådløse tilkoblingen, men til tross for dette slår Intel Pro/set av det trådløse nettverkskortet av og til?  Da blir jeg nødt til å starte maskinen på nytt for å få koblet det til igjen... Flere som har dette problemet, eller som eventuelt har en løsning?  Kan jeg bare avinstallere Intel ProSet programmet, eller er det noe som bør være der?

6053718[/snapback]

 

 

Høyreklikk på intel ikonet og velg "trådløs på" ...

6054937[/snapback]

 

Det vet jeg også, men det går ikke uten å starte maskinen på nytt! Det erdet som er problemet

6055649[/snapback]

 

 

Noen ganger detter maskinen min ut også, men har alltid trodd at det var nettverket og ikke maskina.. Kanskje det er no muffins her. ! (må også boote for å komme på nett igjen)

6056206[/snapback]

 

Melder meg på her, får stadig dette. Spesielt hvis jeg har vert uten w-lan eller brukt w-lan hos venner o.l. Når jeg kommer hjem (setter alltid maskinen i Hibrnate) da er stadig at jeg ikke får w-lanet på maskinen til å reagere uten omstøvling. Bruker foresten Intel PROset'en. Maskinen starter jo fort nok men er jo innimellom at man ikke kan/vil restartet akkurat der og da..

Endret av DODweb.org
Lenke til kommentar

jeg har avinstallert hele PROset'en, beholdt bare driverne og bruker windows selv til å fikse nettverket. jeg faller aldri ut, og maskina mi har stått på nett nå sammenhengende i sikkert fem dager siden jegslo den av sist (en drøm for en liten hybel-boer, hører den jo ikke om natta uansett...).

 

men selv om dette funker som smör, er det mulig dette er roten til mitt problem med fn+F2. min wireless console har ikke lenger noe innvirkning på kortet, og uansett hvordan jeg mikser med den så står kortet på (bt vet jeg ikke, bruker det aldri).

 

prøv noen av dere, med det problemet dere beskriver, å avinstallere programmet PROset og bare beholde driverne. se om dere fortsatt har problemer med å falle ut, og eventuelt om wireless console fremdeles er der. jeg mener det er en del av PROset-greiene, men det er der fortsatt selv om jeg avinstallerte programmet. men har likevel inen funksjon lenger... så får vi kanskje svar på to problem samtidig her!

Lenke til kommentar

mmmmhh..

 

min primære stasjonære tok kvelden i natt (...) og bruker nå A6^en sammen med 21" skjerm, xbox-tastatur, MX1000 og Z5500.

 

Men:

Hvordan få 5.1 ut? har kobla i de 3 minijackane men fikk ikke flere valg en 2ch stereo og headphones i mikseren. Leste tidligere at noen andre fikk 5.1 og det er jo greit med litt lyd i WoW/obli..

 

Hvorfor er det så stress å ordne skjermer? er det pga. Omega-driverene? det at jeg må bruke ATI Control Panel og greier, mener jeg. Ikke får jeg 21"¨en som Primær skjerm heller. Er det bare jeg som er bortskjemt med nVidia og enkelt skjermoppsett i windows eller er det unødvendig tungvindt her?

Endret av DODweb.org
Lenke til kommentar
Jeg prøvde også å koble asusen til min Samsung LCD uten hell. Fikk svart hvitt med ATI driveren, men god oppløsning. Da jeg byttet til omega driver, var det fortsatt s\h men oppløsningen stinket.

 

Jeg er også vant med nVidia på min stasjonære.

6070142[/snapback]

 

jeg prøvde å koble til en LG flatskjerm-tv i helga. fikk bare svarthvitt. etter mye mokkel og dilling fant jeg ut at maskinen var instilt på ntsc-format, altså den amerikanske standarden for tv. jeg måtte inn på en meny jeg aldri har vissta fantes før. kanskje alle vet om den, men jeg kan jo nevne hvordan jeg fiksa det. kanskje det kan være samme greia med sv/h-problemet ditt.

 

egenskaper for skjerm -> innst. -> avansert -> visning. herfra klikket jeg på der det står tv, eller alt+t, for egenskaper for TV. du må sikkert klikke på skjerm eller fpd (vet ikke hvor fpd er, men det ligner på en lcd-skjerm på tegninga), altså alt+k eller alt+f. der inne fant jeg en tab hvor jeg kunne stille på dette. prøv det, om du ikke har gjort det.

 

jeg vet ikke hva jeg gjorde, men jeg prøvde også å koble til min 19" Hyundai-lcd fra desktopen, og det funka som smör. null problem med farger eller oppløsning. bruker omega

Lenke til kommentar

latterlig... da får vel folk bare begynne å starte ny post da, for alle a6ja-spørsmål. for det er vel begrenset hvor mange som gidder å lese gjennom alt dette, og hvor mange som gidder å svare på de samme spørsmålene om og om igjen...

 

vi skulle hatt en egen tråd, en lukket tråd, kun for eiere av maskina. for problemer og løsninger vi kommer over underveis, uten i blanding fra folk som lurer på hvordan oblivion kjører, og om maskinen er like bra som xps, eller hvordan den ser ut ("vi vil se bilder!").

 

som en liten ot så har jeg en hypotese om at enkelte mod'er ble fratatt endel lørdags-godt som små, og nå har gått over til å bli mod'er eller vektere for å herse med folk... det kan være HELT feil. det er som sagt bare en hypotese som ikke er prøvd ut enda...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...