Gå til innhold

BitComet blir bannet, noen gode alternativer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå brukt BitComet i lang tid, og synes dette programmet er helt ypperlig.

Nå viser det seg at flere sider begynner å banne dette programmet, så jeg vil gjerne ha noen tips til andre programmer som er bra.

Fint om det er så likt som mulig BitComet da jeg finner alle valgene jeg trenger der. Tenker da spesielt på å site maks hastighet opp\ned, laste ned enkelt filer, og muligheten for at den deler så og så mye før den automatisk stopper å dele.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Du kan jo prøve ut denne nykomlingen

http://www.utorrent.com/

5378219[/snapback]

Det sletta jeg nå for litt siden og la inn BitComet, det uTorrent klikka vær eneste gang jeg åpna det og det hadde stått på i 5 min.. :no:

5378926[/snapback]

Virker BitComet slik du hadde håpet?

Skrevet

Har også gått fra BitComet til µTorrent...Syns hastigheten gikk opp etter at jeg byttet, dessuten føler jeg at µTorrent bruker mindre ressurser og at det ikke påvirker annet internettbruk så mye som BitComet gjorde. Har ingenting negativt å si om µTorrent i hvertfall.

Skrevet (endret)
Kan dere si hva dere liker bedre med utorrent?
-Krever lite av PC'n

-Raskere

-Mye fine innstillinger.

-RSS (Fint for de som følger med på TV-serier)

(Fornøyd dotten?)

Endret av Tordenflesk
Skrevet

Redigert litt. Ber om at brukerene har #8 i bakhodet når man diskuterer :)

Reaksjon på moderering/dette innleg gjøre som alltid på pm, ikke i tråden da det er å regne som off topic.

Skrevet (endret)
Kan noen forklare meg hvordan RSS virker sammen med ett torrentprogram?
Torrent-sidene(e) leger ut en RSS-feed som inneholder linker til torrenter med ønsket innhold(f.eks. TV-serier) disse legger du til i torrent-programmet ditt(Azuererus/Utorrent) så velger du hvilke serier som er dine favoritter, så med en gang en ny episode blir tilgjengelig blir den satt i gang.

(Håper ikke "Dotten" blir sint på meg nå :p )

Endret av Tordenflesk
Skrevet
Kan noen forklare meg hvordan RSS virker sammen med ett torrentprogram?
Torrent-sidene(e) leger ut en RSS-feed som inneholder linker til torrenter med ønsket innhold(f.eks. TV-serier) disse legger du til i torrent-programmet ditt(Azuererus/Utorrent) så velger du hvilke serier som er dine favoritter, så med en gang en ny episode blir tilgjengelig blir den satt i gang.

(Håper ikke "Dotten" blir sint på meg nå :p )

5382504[/snapback]

Hadde ikke vært rart om han ble det... Men noen TV-serier må det da være lov til å laste ned?

Skrevet
Du kan jo prøve ut denne nykomlingen

http://www.utorrent.com/

5378219[/snapback]

Det sletta jeg nå for litt siden og la inn BitComet, det uTorrent klikka vær eneste gang jeg åpna det og det hadde stått på i 5 min.. :no:

5378926[/snapback]

Virker BitComet slik du hadde håpet?

5379457[/snapback]

Jaja, hadde det før :thumbup:

Skrevet
Hadde ikke vært rart om han ble det... Men noen TV-serier må det da være lov til å laste ned?

5382708[/snapback]

Skjønte ikke den kommentaren, har fint liten grunn til å bli sint av at noen bryter retningslinjene. Om noen har problemer med at en moderator gjør sitt for at folk holder seg til retnignslinjene, så tar man slikt på pm ;) EOD

TV-serier som ikke er kopibeskyttet, dvs at det er greit for produsentene at det lastes ned, kan man diskutere hvor man laster det ned her. Men å nevne sider som inneholder kopibeskyttet materiale er fy fy :) Mer om det står det i retningslinjene og netiketten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...