Gå til innhold

Gullgutten Zanger Bob

Spar

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Å HERREGUUUUD !! du er konge fargeroth ! høyt respektert medlem i zangerbob klubben du nå  :thumbup:

5394517[/snapback]

Wee. :wee:

Gratis wallpaper:

wallpaper6sx.th.jpg

5394911[/snapback]

Hehae, eid Fargeroth!

Heino er sikkert morsom...men jeg chooser nok Bob bare fordi derfor :p

Endret av Spar
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Feite unger som synger falskt slår virkelig an her på forumet! :tease: Men seriøst... hvor mye får jente i videoene hans betalt.. (MYE, håper jeg) :!:

btw: smeboe: hun er 12 tror jeg...

Endret av Acolyt3
Skrevet
Feite unger som synger falskt slår virkelig an her på forumet!  :tease: Men seriøst... hvor mye får jente i videoene hans betalt.. (MYE, håper jeg) :!:

5395966[/snapback]

HALLO, de får jo æren av å jobbe med et talent som Zanger Bob, da trenger du bare ikke penger :p

Skrevet
Feite unger som synger falskt slår virkelig an her på forumet!  :tease: Men seriøst... hvor mye får jente i videoene hans betalt.. (MYE, håper jeg) :!:

5395966[/snapback]

FAEN! der røk den... Men tenk når hun blir stor da!

Skrevet

Håpte ikke dette kom til å bli en slik Offtopic tråd :( Er det noen som vet om Bob har laget noen andre sanger?

Skrevet
Håpte ikke dette kom til å bli en slik Offtopic tråd  :(  Er det noen som vet om Bob har laget noen andre sanger?

5396638[/snapback]

Vel, med tanke på at han har kommet med 4(?) CD-er vil jeg tro det ja. :D

Skrevet
Å HERREGUUUUD !! du er konge fargeroth ! høyt respektert medlem i zangerbob klubben du nå  :thumbup:

5394517[/snapback]

Wee. :wee:

Gratis wallpaper:

wallpaper6sx.th.jpg

5394911[/snapback]

zomg ny wallpaper,thx. :thumbup:

Skrevet
Håpte ikke dette kom til å bli en slik Offtopic tråd  :(  Er det noen som vet om Bob har laget noen andre sanger?

5396638[/snapback]

Vel, med tanke på at han har kommet med 4(?) CD-er vil jeg tro det ja. :D

5397700[/snapback]

Men hvorfor finner vi ingen da? :cry: Kun to?!?!? Du som kan nederlandsk, kan ikke du spørre folka om hva de andre cdene og sangene hans heter?

Skrevet

Jeg gleder meg til april. Da blir nemlig Bob 10 år. Dette skal feires her hjemme. Da skal det bakes kake :)

Skrevet

Denne gutten var jo "super" ^^

Ærlig talt så minte han meg om den gutten i filmatiseringen av Mathilda som blir tvingt til å ete sjokoladekake ^^ <3

Så får vi se om vi finner noe av gutten på Bjørnedeling eller andre interessante program ^^

"Finner man ikke CD'er man kan kjøpe, laster man ned det man finner"

-nytt asfaltjungel-ord

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...