Gå til innhold

Jeg nekter å kjøpe et spill til, med mindre...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, føler frustrasjonen her, og er nok enig. WW2 spill hadde kanskje vært morsomt, hadde det ikke vært gjort ca 1 milliard ganger før i alle spille sjangere du kan komme på.

 

Greit, CoD2 er morsomt, men desverre utrolig kjedelig i lengden og gjort før. Tyskere er stygge, dumme folk som smarte briter, russere eller amerikanere må knerte. Erm, ok, har ikke en sak alltid 2 sider? Om så har i alle fall utviklerne totalt glemt den tyske versjonen.

 

Greit at tyskerne ikke var snill, men ser du det slik var ikke russerne skiten likere. Så hvorfor det ikke kan komme et spill hvor du spiller som tysker, ja det vet ikke jeg. Kanskje det er slemt å drepe britter, russere og amerikanere? Ikke vet jeg.

 

Savner ja et spill som er nyskapende og ikke gjort millioner av ganger før. Kanskje et FPS alla SoF 1 og 2, hvor du spiller i en moderne verden, med moderne våpen mot mennesker.

 

Ser nesten ut som det er 2 plotter innenfor FPS. Er det ikke WW2 med normale våpen og mennesker må det være futuristisk med laser og monster.

 

Men men, som den håpløse gamer jeg er svelger jeg det meste rått uten å sjekke datoen på produkte. Er bare slik jeg er.

5375294[/snapback]

 

 

For det første så er det ingen mal på hvordan man lager et spill. Bare fordi at en sak har to sider så trenger vi ikke å spille for aksemaktene i COD2. Utviklerne har gått for de alliertes side, og da må de få lov til det.

 

Hvis du fortsatt har lyst til å spille tysker så kan du sjekke ut www.battlegroundeurope.com. Dette er et genialt spill, som jeg spilte en del før. Veldig ulikt no du har prøvd før (Det var ihvertfall det når det kom, men nå finnes det vel flere slike)

Lenke til kommentar

prøv Act of War da? jeg kjøpte det i sommer en gang... spiller det ennda... fett spill må prøves.

men må si, ble litt skuffa av AoE 3... det er ikke i nærheten av 1,2. fant foresten fram 1 her hin dagen og skjønner godt hvorfor det var så bra.. grafikken var jo nærmest PEN, bortsett fra vannet da.

du har jo og CS, den utrolige følesen av Nice frags kan ingen ta fra deg

Lenke til kommentar

Selv om jeg er delvis enig i at det godt kunne trengs litt nytenkning er det allikevel ikke det jeg setter høyest.

 

Jeg hadde for eksempel med glede betalt mine penger for å få Rouge Spear med oppdatert grafikk fremfor å kjøpe det nye "Lockdown" spillet som kommer ut om ikke altfor lenge.

 

Nå er det jo mye smak og behag ute å går når man snakker om spill, men fansen burde iallefall få en større mulighet til og påvirke utviklerne.

Lenke til kommentar

Final Fantasy VII og Fahrenheit er 2 spill som garantert kommer til å gi deg mange timer med morro. FF VII har jeg kommet helt ut av tellinga på hvor mange ganger jeg har gått igjennom og Fahrenheit er det eneste spillet på lenge jeg har syns har vært verdt å spille igjennom.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Helt enig med denne påstanden! Multiplayer er tingen! Spillene varer så mye lengre også. Bare se på CS! :p  Selv spiller jeg nesten bare BF2 for tiden. Det har jeg gjort siden Juni 2005. ;)

5493769[/snapback]

Pft, jeg har spilt det samme singleplayerspillet siden 2002, og det er fortsatt bedre en noe annet jeg har spillt tidligere. Min påstand er at singleplayerspill kan være like gode, og om ikke bedre, en multiplayerspill.

 

Og til de som ikke har fått det med seg enda:

 

Redningen kommer heldigvis i år.

Ja, jeg snakker selvfølgelig om det neste TES spillet.  :)

5398054[/snapback]

 

Jepp, redningen er veldig nær. Dette spillet vill skape revolusjon i spillsamlingen min, innhente heder og ære og ende opp som et legendarisk spill vi aldri vil glemme. Jeg roper høyt ut: THE ELDER SCROLLS IV: OBLIVION :love:

5569314[/snapback]

Lenke til kommentar
Klarer du å leve med 320x200-grafikk (noe jeg antar går greit), så er det jo et utall perler på www.the-underdogs.org. Folk på forumet der er også svært hjelpsomme hvis det skulle være problemer med å kjøre spillene.

5371930[/snapback]

Er enig med Psilocybe. Det var/er mange gamle fete spill å spille.

Ellers må du prøve Metal Gear Solid 1,2,3.

Lenke til kommentar

Det går jo også an å spille litt mer alternative spill...

 

F.eks ALFA (http://www.alandfaraway.org/index.php) Det bruker Neverwinter Nights som "engine" og lar deg spille ekte RPG... Det er med menneskelige DM'r som gjør at hvis du har en kreativ løsning på ting så er det mulig... Hvis du snakker med NPC'r så kan de være styrt av DM'n og faktisk føre en mer interessant samtale en pre-scriptede NPC'r som du finner i alle andre spill...

 

Konseptet baserer seg i stor grad på Pen and Paper måten å spille på, så Power Gameing som man gjør i f.eks Diablo eller World of Warcraft fører til kicking/banning. Du må prøvespille for å kunne spille på alle serverene.

 

Spiller der for tida og har hatt diverse DM'r, fra Norge, England, Australia, USA, etc...

Lenke til kommentar
nå kommer jo Spore snart, det kommer garantert til å bli en unik spill-opplevlse.

 

spore er en evelusjosimulator som tar deg fra encelled organisme til høyteknologisk civilisasjon.

5574875[/snapback]

Jeg har hørt en del om det spillet og jeg gleder meg så det holder. BAre tenk hvor gøy det må være å mutere sine organismer til noe helt unikt noe. Blir jo kjempegøy! Jeg kommer til å lage übersmarte organismer med vinger og horn :roll: Jeg tror midlertid at jeg skal lese omtaler før jeg kjøper spillet ;)

Lenke til kommentar
nå kommer jo Spore snart, det kommer garantert til å bli en unik spill-opplevlse.

 

spore er en evelusjosimulator som tar deg fra encelled organisme til høyteknologisk civilisasjon.

5574875[/snapback]

Jeg har hørt en del om det spillet og jeg gleder meg så det holder. BAre tenk hvor gøy det må være å mutere sine organismer til noe helt unikt noe. Blir jo kjempegøy! Jeg kommer til å lage übersmarte organismer med vinger og horn :roll: Jeg tror midlertid at jeg skal lese omtaler før jeg kjøper spillet ;)

5578242[/snapback]

Glede seg!

Noen som har bilder?

Edit: jeg har: screenshot_3.jpg

screenshot_2.jpg

screenshot_1.jpg

screenshot_5.jpg

screenshot_4.jpg

Endret av The O
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...