Gå til innhold

Jeg nekter å kjøpe et spill til, med mindre...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hørtes utrolig spennende ut, skal ta en titt!

 

Edit: Men på Application form må jeg skrive inn min nwn cd key? Det hørtes mildt sagt rart ut?!

5573512[/snapback]

 

Nei, du må ikke skrive nwn cd key, det du må gjøre etterhvert er å gi dem annethvert tall fra cd key'n elns...

 

hvis du trenger hjelp til å komme deg inn i spillet prøv:

#alfa på irc.sorcery.net (bruk f.eks mirc)

Lenke til kommentar

Skjønner definitivt ikke problemet... Du oppgir ikke cd key'n, men et unikt nr basert på cd key'n som gjør at man ikke blir oversvømt av idioter som bare ødelegger for resten av de som spiller.

 

Det går ikke an å rekonstruere cd key'n fra den infoen du gir bort. Så jeg ser ikke problemet

 

Bare tenk deg hvordan det hadde vært hvis man ikke trengte cd key for å spille counterstrike, man hadde hatt en gjeng med idioter som jukset som ikke var mulige å banne, ettersom de satt på adsl og hadde dynamisk ip...

Lenke til kommentar
Det der så jo girselekkert ut da. Tror jeg ble litt forelsket i det spillet der. Det eneste jeg håper er at man i veldig stor grad kan customize organismene og etterhvert folket ditt mens de evolusjonerer.

5581064[/snapback]

 

da kommer du ikke til å bli skuffet. costumation mulighetene skal vist vere større en i nesten noe annet spill.

Lenke til kommentar
Det der så jo girselekkert ut da. Tror jeg ble litt forelsket i det spillet der. Det eneste jeg håper er at man i veldig stor grad kan customize organismene og etterhvert folket ditt mens de evolusjonerer.

5581064[/snapback]

 

da kommer du ikke til å bli skuffet. costumation mulighetene skal vist vere større en i nesten noe annet spill.

5593924[/snapback]

Høres jo meget bra ut da. Måtte min galskap etter spill ta slutt. Den blakker jo meg fullstendig. Vel. Kommer til å bli spennende dette her. Virker som det er rimelig store områder på spillet etter det jeg kan se hvertfall.

Lenke til kommentar

Hold deg unna FPS, RPG og strategi. I disse sjangrene har man ikke sett virkelig innovative spill på år og dag.

 

Skaff deg Sega Dremcast og Shenmue I og II. Blant de største og mest originale spillopplevelsene i adventuresjangeren.

 

Ellers må Nintendo DS med spill som Kirby Canvas Course og WarioWare Touched nevnes. Helt nye spillopplevelser med touchpad og stylus.

Endret av kilik
Lenke til kommentar

Prøv jagged alliance 2 viss du liker "turn-based" strategi! beste spillet ever imo =]

 

grafikken suger max osv.. spillet er fra 98 elns.. har ikke spilt ett spill som er i nærheten av den intense spillopplevelsen innen for sjangeren ;>

 

også vill jeg annbefale "Gothic 2". Det beste rollespillet pr. dags dato. uten tvil.

Endret av tommy1234
Lenke til kommentar

Tror det er mange som kjenner seg igjen i tomhetsfølelsen til trådstarter.

Særlig gamere som er litt opp i åra, og som har fulgt utviklingen fra

pong, astroids og til i dag, finner nok mindre og mindre glede i dataspill.

Har aldri vært eier av nintendokonsoller men tror muligens deres tilsynelatende

back to basic holdning (revolution) faktisk kan engasjere gamlegutta vel så mye som

"same shit, new wrapping" kjøret til Microsoft og Sony.

Det er ikke EN 360 tittel på markedet som er i nærheten av å få meg til å

gå til anskaffelse av en støyende, ladyshavelignende plastboks, ps3 blir

etter alt å dømme samme visa.

 

Kjøpte noen spill til pstwo, strålende anmeldelser all over, status:

Pro Evo: har spilt en halv sesong, gadd ikke mer.

GT4: 4% completed, gadd ikke mer.

God of war: ok, runna men glad når det endelig var slutt, kommer aldri ut av coveret igjen.

RE4: Kommet til andre bossen tror jeg, ikke spilt det på måneder sannsynligvis aldri mer.

Hitman (husker ikke hvilket): Fullført ett oppdrag, gidder ikke mer.

R-type final: Det som har gitt flest timer morro faktisk, typisk at det er old school.

 

Bra spill alle sammen bevares, teknisk er det sikkert state of the art etc., men

må det være så gudsjammerlig kjedelig å spille spill i 2006?

Har mye annen kjedsomhet å baskes med, når til og med det som skal være gøy er

kjedelig sliter jeg.

 

Ut i fra det jeg leser virker Killer 7 bra, annerledes.

Farenheit likeså, muligens Shadow of the Colossus (selv om jeg aner God of war fella)

Sorry, tror spillindustrien er blitt nettopp det, industri, og industri er sjelden gøy.

Sony og Microsoft kjører hele greia i grøfta mens de ler hele veien til banken.

Vi andre får bare sitte her med plastboksene våre og febrilsk prøve å overbevise oss

selv om at vi har det morro:

" dritbra grafikk, vannet ser jo nesten helt ekte ut!"

" 6000 biler å velge mellom, rally finnskogen er nøyaktig gjengitt med 3,4 cm feilmargin"

 

Hurra, nesten ekte vann i spill, dette må jo bli gøy! :no:

Endret av tezza
Lenke til kommentar
...

Når jeg kommer idag får vi se om Introversions Uplink er noe tess, det lover hvertfall godt!

5371854[/snapback]

Ok, først av alt vil jeg bare si at jeg vet akkurat hva du mener. Hos meg er vel nærmest sagt historie alt, grafikken bare en bonus. Med Uplink-spillet er du garantert å sitte i flere dager, utrolig kult også å laste ned modder, eller rett og slett konstruere din egen maskin :p Mye potensiale enda i det spillet.

 

Av andre spill, så blir jeg nesten litt fornærmet at folk sammenligner alt mulig rask av spill med Deus Ex, et spill som vil stå ved siden av HL & HL2 i hjertet mitt. Vet faktisk ikke om jeg har noen anbefaling til deg, ettersom jeg er i litt av samme knipa selv.

 

MEN, jeg har hvertfall 2 litt eldre spill, KoTOR I & II. Veldig god story og det er morsomt å føle en del av SW galaksen ;) Ellers av andre eldre spill er jo også Rainbow 6 serien, hvis du gidder å sette deg inn i planleggingen så bli det spillet utrolig morsomt og "givende".

 

Har hørt at Mafia skal være veldig bra, men har aldri fått testa det skikkelig pga god nok HW før.

 

Edit: BAH! Jeg kom på tre bra spilltitler jeg klarte å glemme. Ok disse to har jeg sikkert runda 50 ganger, Little Big Adventure 1 & 2. Siste er "Chronicles Of Riddick - Escape From Butchers Bay".

Endret av daniel_984
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...