Gå til innhold

Hvordan feire 18 års-dag?


Andyax

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å dra til byen er en god ide, men det kan man også gjøre når man vil. Å spille paintball likte jeg. Å dra på fester og sånt er ikke meg. Men hvis noen har noe annet de vet om som ikke ha noe med festing og drikking å gjøre, så er det nice ;)

 

Takk for svarene igjen :)

 

ps: Tror noen det hadde vært kult å leie 2 kinosaler og så spille 8 player xbox 360 mellom dem samt se en film? Eller er det bare teit? :p

Lenke til kommentar
ps: Tror noen det hadde vært kult å leie 2 kinosaler og så spille 8 player xbox 360 mellom dem samt se en film? Eller er det bare teit?  :p

5377640[/snapback]

 

hvorfor to :dontgetit: Om du har venner som digger gaming så er det en flott ide, men tror det holder med en.

 

Jeg blir 18 om en måned, og da har en god venninde lovet å ta meg med på byen. Noe annet har hun ikke sakt, men jeg regner med det involverer noe fyll.

Lenke til kommentar
Å dra til byen er en god ide, men det kan man også gjøre når man vil. Å spille paintball likte jeg. Å dra på fester og sånt er ikke meg. Men hvis noen har noe annet de vet om som ikke ha noe med festing og drikking å gjøre, så er det nice  ;)

 

Takk for svarene igjen :)

 

ps: Tror noen det hadde vært kult å leie 2 kinosaler og så spille 8 player xbox 360 mellom dem samt se en film? Eller er det bare teit?  :p

5377640[/snapback]

 

WUHU han likte forslaget mitt :dribble:

 

du kan jo ta kurs i fallskjerm hopping?

Strikkhopping hvis det finnes i norge?

du kan...hmmm :hmm: .... se hvor mange ganger du gidder å ta den store heisen på Plasa i oslo? :D

Lenke til kommentar

Kan ikke være utelukket og bli drita da! Når jeg blir 18 skal jeg bort på buttiken, kjøpe en sixpack og sette den i kjøleskapet. Bare for å se på den. For så og gå å kjøpe seg 2 sixpack til og drikke seg så drita at jeg ikke våkner før jeg er 19

 

Det blir fint det :love:

Endret av GrandMa
Lenke til kommentar

Skjerpings godt folk :mad: , gutten sier jo han ikke har tenkt å drikke seg møkkings - voksent bare det, så han begynner bra. -Selv husker jeg ikke min egen 18-års dag :hmm:

 

1. Inviter gjengen hjem, kjøp inn matvarer lag en bedre middag i fellesskap (hvis dette er praktisk mulig da vel og merke) Hiv på go'musikk, sett dere så til bords, og ha det hyggelig ut i de små nattetimer.

 

2. Lei en film eller 3, kjøp inn bøttevis med digg, brus, sjokkis osv... Nyt alene eller sammen med venner...

 

3. Ikke planlegg noe som helst i håp om at noen skal ha supriseparty for deg.

 

4. Være hjemme alene fordi ingen arrangerte party..

 

Uansett - Kos deg utrolig mye og gratulerer med dagen når den kommer :)

Lenke til kommentar
Tviler på at det er så billig å leie en kinosal for å spille Xbox360. Hehe.

5379738[/snapback]

Ikke så håpløse priser at det gjør noe, faktisk. Trikset er at du uansett ikke trenger en særlig stor kinosal, så man finner bare en kino som har en veldig liten (men velutstyrt) en, og leier denne i noen timer det ellers ikke skjer stort der. Det dyre alternativet er å bygge en helvetes hjemmekino på forhånd (noe jeg ikke helt skjønner hvorfor jeg gjorde, i og med at jeg alltid har fått låne den lille kinosalen det var snakk om så godt som gratis ... vel, vel.)

 

Jeg foreslår en liten svipptur ut av landet, det trenger ikke bli spesielt dyrt eller langvarig (selv om det også er fullt mulig, om det skulle være ønskelig), noen dager i en pen by lever i alle fall jeg lenge på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...