Gå til innhold

Hvordan feire 18 års-dag?


Andyax

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir 18 nå snart. Drikker ikke, så kjører en helt standard "pølsefest". Inviterer et par folk fra klassen opp til meg og serverer grandis, hot-dog, kake osv. ^^

 

Og, ja - selvfølgelig godtepose på hjemveien :D

 

-Jar

Endret av Jarek
Lenke til kommentar
siden du ikke vil feste osv så anbefaler jeg å feire bursdagen på mcdonalds...

 

Der kan de stelle i stand med eget bursdagsselskap, der dere får lage deres egen iskrem, eller det vil si at dere kan ta på så mye dere vil osv, og har din lokale mcdonalds ballrom så er jo det bare ett kjempepluss!!

5380844[/snapback]

 

Herregud asså! hahaha :!:

Lenke til kommentar
siden du ikke vil feste osv så anbefaler jeg å feire bursdagen på mcdonalds...

5380844[/snapback]

 

Hehe, tror ikke akkurat det da.

Fint at Webknight kom med noe fornuftig hehe. Takk for det.

Å invitere hjem venner er ganske lett å stelle i stand, så det er vel ikke noe problem hvis jeg ikke finner på noe annet å gjøre.

Vet noen hva man kan gjøre hjemme sammen med venner som er skikkelig kult da? Ikke bare se en film eller ha lan. Noe annet dere vet om?

Ellers så er det bra om dere kommer med flere andre forslag som å ha paintball eller gocart :)

 

Takker igjen hehe

Digger dette forumet :thumbup:

Lenke til kommentar

Vet noen hva man kan gjøre hjemme sammen med venner som er skikkelig kult da?

5382659[/snapback]

 

 

Multiplayer @ konsoll?

Brettspill?

 

--

 

Tenker å se en film, noe skrekkgreier. Etter det blir det vel bare random "henging". Kake? Spille gitar - eller noe.

 

-Jar

Lenke til kommentar

Det jeg skal gjøre på min 18 års dag er å ha en diger fest, og drikke meg drita...

Men siden du ikke vil det, så inviter noen venner hjem, kjøp et par øl, bare til å kose deg med, spill litt poker/risk eller andre kule spill, kjøp inn mye digg, lei et par filmer.

Får du lappen på bursdagen din kan du jo råne hele kvelden/dagen.

Kjøp røyk og drikke til mindreårige, for å endelig å kunne vifte me leggen, og endelig være 18. og drite ut kassadama, som tror du enda ikke er 18 :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...