Jump to content
Sign in to follow this  
Andyax

Hvordan feire 18 års-dag?

Recommended Posts

Heisann.

Fyller snart 18 og lurer så inderlig på hvordan jeg skal feire det. Noen som har noen forslag? Hvordan feiret du det?

Å drikke seg dritings er utelukket.

takker :D

Edited by Andyax

"Å drikke seg dritings er utelukket." Fra første post.

Vel, du kan f.eks. nei er ganske blank.. Leie en film og kjøpe et par liter barnebrus og invitere 4-5 av dine nærmeste venner=) Er koselig å "henge" med dem uten alkohol også.

Jeg synes det å invitere 4-5 stykker er en bra idé. Dra og spill bowling eller noe, dra på en restaurant og avslutt kvelden med spillkonsoll, brettspill, kortspill eller annet hjemme hos deg selv.

Takk for de gode svarene, keep em coming :)

Å feire sammen med noen kompiser, og ikke hundre stykker som noen nevnte over, er best føler jeg :) Så hvis noen vet noe kult man kan gjøre sammen med 8 kompiser eller no, så kom med dem :)

takker

Mye du kan gjøre med kompisene dine.

- Ta en tur på byen og ta et par pils

- Vintertider nå ---> Dra til Hemsedal/Trysil. After-Ski er jo meget fett med masse folk.

- Inviter til Middag og kos dere resten av kvelden med pils og snacks.

- Dra på Kino ;) Alltid noe å se.

- Har du 8 gode kompiser, inviterer du 9 ( 8 + 1 til deg selv) jenter. La alt gå sin gang.

først..

en tur på byen..du og et par gode venner

ta dere en pils eller fem, før dere stikker på en konsert

finn dere et bra nars (ikke noe sånn fjortiss greier der alle ligger å spyr)

der finner du noen ville konsertjenter eller misslykkede (groupies)

er du heldig er de tvillinger! :dribble: og da er det bare å sjarmere de i senk med

en endeløs historie om din kommende turne og kontrakten med universal records.

de veit ikke hvem du er, men siden du er ''rockestjærne'' får du selfølgelig med deg

begge to hjem=)

en vellykket 18års dag :)

*drømme* :roll:

Spørs jo hvordan type du er. Jeg hadde en 10-15 venner over og drakk med meget full. Var egentlig ikke så full før jeg kom til byen, men siden jeg fylte 18 på en lørdag fikk jeg en gratis halvliter på hvert sted og det gjorde susen. Husket ikke hvordan jeg kom hjem neste morgen. Det har jeg funnet ut i ettertid, men det er en annen historie.

Bowling og lignende kan du jo gjøre hver dag, 18 års dagen er vel den dagen du kommer unna med mest "ugang" uten at noen reagerer på det.