Gå til innhold

Hvordan knyte slipsknute?

knutby

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
slippset gikk greit, men ... nå blir jeg kvelt  :no:

takk for hjelpen jenter

5364474[/snapback]

Jenter? Du er ikke ekte mannfolk uten å kunne knyte en slipsknute...

Skrevet

Visse ting en lærer i militæret som kommer godt med senere :D

Slips må til karer.

Gjør en en knute en 30 ganer på rad sitter det for alltid. Bedre det en å gjøre det en eller 4 ganger i året og hver gang lure på hvordan det skulle gjøres igjen.

PS: Det er skjorta som bestemmer om du blir kvalt eller ikke. Slipset kan en enkelt justere til pustemodus... værre om en har trang skjorte.

PS2: En god slipsknute kan skjule den øverste knappen som er åpen. Greit dersom skjorta er for trang rundt halsen.

*Livsvisdom*

Skrevet

Er faktisk praktisk å kunne flere knuter også; forskjellige knuter passer til forskjellige typer slips (tykkelse, lengde)...

kan man to, er man godt sikret ;)

Skrevet

anbefales å kjøpe ferdigknyttet slips mener nå jeg :) hvor ofte bruker man slips i året? (jeg for min del unngår alltid slips...) da kan det være like greit å bare ha et som man kan ta på seg i full fart

Skrevet
anbefales å kjøpe ferdigknyttet slips mener nå jeg :) hvor ofte bruker man slips i året? (jeg for min del unngår alltid slips...) da kan det være like greit å bare ha et som man kan ta på seg i full fart

5366462[/snapback]

slips er tidenes største unyttiget...

5366478[/snapback]

Glad jeg ikke har jobbet i begravelsesbyrå. Da må man knyte slips hver dag.

...

Hvah? Oj... hehe  :confused:

5366557[/snapback]

Dere eier ikke stil.

Skrevet (endret)
Dere eier ikke stil.

5366582[/snapback]

Helt enig... :nei:

Og slips som det er så enkelt å knyte. :dontgetit: Trodde dette var noe alle barn lærte av sine foreldre jeg.

5366619[/snapback]

Slips er enkelt, når man har lært det. En perfekt slipsknute er det derimot verre med, og det er ofte man må prøve flere ganger for å få den bra, særlig når man er ung og urerfaren :p

Hovedproblemet til at folk ikke gidder å lære seg det, er vel pur latskap. Kom dere bort fra pc'en i ti minutter, og lær det først som sist, litt allmennkunnskaper har dere ikke vondt av ;):tease:

Endret av bK_Coder
Skrevet

Jippi da var den nyttårsfesten over med et vellykket slips!

Det hører med til historien at når jeg satt dagen derpå og spiste frokost klarte jeg å søle blåbærsyltetøy på slipset:(

Skrevet

Er ikke snakk om det er lett eller ikke. Synes bare at det er verdens mest unyttige plagg. Aner ikke hvor mange 17mai pølser og annet graps som slipse _altid skal_ opp i!! :p

Skrevet
Er ikke snakk om det er lett eller ikke. Synes bare at det er verdens mest unyttige plagg. Aner ikke hvor mange 17mai pølser og annet graps som slipse _altid skal_ opp i!! :p

5366825[/snapback]

litt lim på baksiden så slpper du det problemet

*host, host*

slipsn.jpg

Synes slips er fint jeg ... Kanskje det er unyttig, men det er jo faktisk et fint smykke også. Hva skla du bruke det til? speile deg i det?

Uten slips er du ikke mann.

Skrevet
Og slips som det er så enkelt å knyte. :dontgetit: Trodde dette var noe alle barn lærte av sine foreldre jeg.

5366619[/snapback]

Slips er enkelt, når man har lært det. En perfekt slipsknute er det derimot verre med, og det er ofte man må prøve flere ganger for å få den bra, særlig når man er ung og urerfaren :p

5366623[/snapback]

Om det er enkelt, hvorfor må så mange spørre om hjelp da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...