Gå til innhold

Hvorfor spiller alle 1.6 og ikke source?


Anbefalte innlegg

Ganske enkelt. De som er blitt god på CS 1.6 tør ikke skifte til Source fordi de er redd de ikke er best lengre. Og når ikke de skifter, skifter ikke de andre fordi "proffene" sier hvordan det skal være.

 

Om folk hadde lagt like mye arbeid i å bli god på CSS som de gjorde for å bli god på CS 1.6, så hadde nok flere spillet CSS. Men siden folk er så opphengt i å være god, og IKKE tør å ta sjangser, så holder de seg til det gamle spillet, bare for å lure seg selv og andre til å tro de er verdensmestere.

 

Håper dette svarer spørsmålet.

5358320[/snapback]

 

w0rd

5413894[/snapback]

Null stress for en dreven 1.6-spiller å eie i Source. Bare mongo at de har herpa alle maps osv, slik at en må finne nye gjemmesteder og sånt.

 

Daniel :)

5414194[/snapback]

 

Er faktisk enig i at 1.6 mapsa er bedre

:)

 

Hehe, stemmer det Bruun.. eide Naikon og Juve9le bra da :D Til og med kniva jeg dem :cool:

 

Syns 1.6 er kult, syns CSS er kult - men liker personlig CSS best.

 

Gidder ikke å bli med i disse heite diskusjonene, for det er en smakssak :)

Endret av Gullegutt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har vært artig å lese gjennom denne tråden. Mange morsomme meninger.

Selv har jeg bare spilt CS:S i et par måneder og synes det er helt greit. Det slår ikke 1.5 da, selvfølgelig ;)

1.6 har jeg aldri prøvd, siden jeg kutta ut CS helt etter at won, og dermed muligheten for å spille 1.5 på nettet, ble kverka.

Men ettersom jeg har skjønt det utifra diverse innlegg her, så er det sånn at de som er eller liker å se på seg selv som t3h über1773 pr0g4m0rz spiller 1.6, mens alle som som regel får høre "omg, n00b azz." når de spiller eller de som bare liker bedre grafikk og realisme, helst spiller Source fordi der er det mer random eller hvadetnåennvar?

Lenke til kommentar
Har vært artig å lese gjennom denne tråden. Mange morsomme meninger.

Selv har jeg bare spilt CS:S i et par måneder og synes det er helt greit. Det slår ikke 1.5 da, selvfølgelig ;)

1.6 har jeg aldri prøvd, siden jeg kutta ut CS helt etter at won, og dermed muligheten for å spille 1.5 på nettet, ble kverka.

Men ettersom jeg har skjønt det utifra diverse innlegg her, så er det sånn at de som er eller liker å se på seg selv som t3h über1773 pr0g4m0rz spiller 1.6, mens alle som som regel får høre "omg, n00b azz." når de spiller eller de som bare liker bedre grafikk og realisme, helst spiller Source fordi der er det mer random eller hvadetnåennvar?

5419838[/snapback]

Setter du det på spissen, er det vel tilnærmet lik slik, ja.

 

Daniel :)

Lenke til kommentar
Det var det jeg trodde, ja ;)

For meg er grafikk ganske viktig, så jeg tror jeg fortsetter å spille Source de få gangene jeg velger CS framfor andre ting. Regner med at det å ha vært ganske god i 1.5 i lang tid (før det ble fjerna selvsagt) ikke holder til å markere seg noe særlig i 1.6 heller :p

5420124[/snapback]

1.5-skills blir langt høyere verdsatt enn Source-skills, for å si det sånn. 1.5 og 1.6 er samme greia, bare litt verre rekyl i 1.6.

 

Daniel :)

Lenke til kommentar
Spillte CS siden den første modden med brekkjern i stedet for kniv osv, men kutta ut for et par år siden.

 

Spiller nå CS:S av den enkle grunn at det vekka "lidenskapen" igjen, og mener at fremtiden innen CS ligger i Source.

 

Minner meg faktisk om gode gamle dager der en kan fylle med på hvordan spillet tar form etter hver update som kommer.

5369999[/snapback]

 

Enig, jeg spilte CS for mange mange år siden.. den tiden da man bærte store CRT skjermer & PC kabinetter flere hundre meter til kompiser for å spille i noen timer, får så å bære alt hjem igjen for å koble seg til mIRC gjennom 28k modem.

Men det gikk jo greit, hadde jo fått bra bære trening år i forveien gjennom Duke Nukem 3D

 

Ga opp alt dette da man fant ut at alkohol & damer var mer spennende.

Nå som man har samboer å drekki fra seg prøvde jeg CS:S som fulgte med HL2.

Fikk litt "dilla" igjen så har blitt noen timer iløpet av det siste året.

Jeg spilte litt 1.6 hos broren til Dama her en dag, og det fikk ikke meg til

å forandre mening, så jeg holder meg til Source.

 

Men for all del, all ære til de som fortsatt holder på med 1.6.. men er redd det handler litt om "pros'a" som ikke vil gi opp "fame'n" sin ved å hoppe til Source å kanskje ikke være best lenger.

 

En annen ting jeg har lagt merke til på diverse 360 vs PS3 forum, er at mange 1.6 "kidz" skal ha PS3 fordi den vistnok skal ha bedre grafikk... ;)

Lenke til kommentar

Nei, nytt er skummelt, Nei til nye ting!

 

Minner meg mye om bestemor som akkurat har fått seg vannkoker.

 

CS: source er fremtiden! Og er helt enig i at det former seg etter hver oppdatering. :D, det er vel enda i beta status, ikke vet jeg ;)

 

Jeg er ikke BESTEMOR og jeg kjører ikke enda hest og kjerre!

Lenke til kommentar
Nei, nytt er skummelt, Nei til nye ting!

 

Minner meg mye om bestemor som akkurat har fått seg vannkoker.

 

CS: source er fremtiden! Og er helt enig i at det former seg etter hver oppdatering. :D, det er vel enda i beta status, ikke vet jeg ;)

 

Jeg er ikke BESTEMOR og jeg kjører ikke enda hest og kjerre!

5424510[/snapback]

Utrolig god sammenlikning. Gratulerer.

 

Daniel :)

Lenke til kommentar
De fleste spiller nok 1.6 fordi de ikke har kraftig nok maskin til CSS.

Jeg hadde byttet til CSS om maskina mi var bedre.

 

1.6 inneholder masse irriterende "feil". Som blant annet mulighet for å skyte gjennom 50 meter tykk vegg. *Grøss*

5428460[/snapback]

Latterligste jeg har hørt. Begge deler.

 

Daniel :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...